Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00281807/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zadania pn. „Modernizacja Oddziału Chirurgii Urazowej i Ortopedii – etap II – Wymiana posadzek z wykładziny PCV”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 631 03 41
1.5.8.) Numer faksu: 14 631 03 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ssz.tar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssz.tar.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadania pn. „Modernizacja Oddziału Chirurgii Urazowej i Ortopedii – etap II – Wymiana posadzek z wykładziny PCV”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbbc9e10-f7f3-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039823/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie zadania pn. „Modernizacja Oddziału Chirurgii Urazowej i Ortopedii – etap II – Wymiana posadzek z wykładziny PCV”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AE/ZP-27-31/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174043,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zadania pn. „Modernizacja Oddziału Chirurgii Urazowej i Ortopedii – etap II – Wymiana posadzek z wykładziny PCV”. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) roboty przygotowawcze i zabezpieczające,
b) roboty demontażowe,
c) roboty montażowe.
Realizacja robót odbędzie się na podstawie:
1. Lokalizacji robót będących przedmiotem zamówienia (stanowiącej Załącznik Nr 9 do SWZ)
2. Przedmiaru robót (stanowiącego Załącznik Nr 10 do SWZ)
3. Kosztorysu ofertowego wraz z harmonogramem robót budowlanych (czasowo-rzeczowym).
Pełny zakres robót określony jest w przedmiarze robót oraz lokalizacji robót będących przedmiotem zamówienia, stanowiących przywołane powyżej Załączniki Nr 9-10 do SWZ.
Realizacja przedmiotu zamówienia: do 21 dni od dnia przekazania placu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi odbiorami. Przekazanie placu budowy nastąpi do 7 dni od przesłania przez Zamawiającego pisemnego wezwania faxem lub mailem. Pisemne wezwanie faxem lub mailem nastąpi w terminie 27-31 maja 2024r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130165,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160275,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130165,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Netflor Franciszek Marcin Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732622490
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130165,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Pełnienie nadzoru Inwestorskiego dla realizacji inwestycji pn. Przebudowa systemu zaopatrzenia w wodę zimną w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Sukcesywna dostawa worków foliowych z tworzyw sztucznych wraz z opaskami zaciskowymi dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawa linii krwi, dializatorów, bicartów, filtru płynu, systemu obsługi dla Ośrodka Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Remont lokalu użytkowego - pustostanu znajdującego się w Tarnowie zarządzany przez MZB
- Malowanie klatek schodowych w budynkach zarządzany przez MZB
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Tarnowie i Inspektoratu w Bochni (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.