Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00507141/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane polegające na naprawie konstrukcji budynku mieszkalnego oficyny po pożarze usytuowanego na nieruchomości
przy ul. Gabriela Narutowicza 32 w Pabianicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470013843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzywna 6
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42-22-59-285
1.5.8.) Numer faksu: 42-22-59-286
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d21a02fb-c9fa-43c7-8706-2550a40b54821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane polegające na naprawie konstrukcji budynku mieszkalnego oficyny po pożarze usytuowanego na nieruchomościprzy ul. Gabriela Narutowicza 32 w Pabianicach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d21a02fb-c9fa-43c7-8706-2550a40b5482
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM.NZP.2422.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 242500,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących:
1) wykonanie robót ciesielsko – dekarskich polegających na wymianie konstrukcji dachu w części wschodniej i środkowej oraz wykonanie nowego pokrycia w tej części dachu
2) częściowe wzmocnienie i/lub wymiana belek stropowych na piętrem
3) wymianę polepy glinianej w stropie nad parterem (odciążenie belek stropowych)
4) wzmocnienie i częściowe przemurowanie ściany szczytowej wschodniej
5) wymianę drewnianych schodów oraz obudowy klatki schodowej
6) czyszczenie oraz mycie elewacji południowej i zachodniej budynku
7) wymianę stolarki okiennej na PCV w ilości 6 szt,
Nazywane dalej „Robotami budowlanymi”.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) Załącznik nr 1 – Wzór umowy
2) Załącznik nr 1.1 – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
3) Załącznik nr 1.2 – Przedmiar Robót
4) Załącznik nr 1.3 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
5) Załącznik nr 1.4 – Projekt techniczny naprawy konstrukcji budynku oficyny po pożarze
6) Załącznik nr 1.5 – Ekspertyza techniczna dotycząca stanu technicznego budynku oficyny po pożarze
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384319,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474962,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384319,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ZAMBER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312062724
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384319,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-28INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2026 roku
- Przebudowa ulicy Ornej
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bychlewie, ...
- Przebudowa ulicy Odrodzenia
- Zakup wyposażenia i sprzętu (w tym komputerowego i multimedialnego) na potrzeby realizacji projektu pn.: "Z Robotyką na Ty"
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbiórka zabudowań tartaku w miejscowości Klosnowo wraz z uporządkowaniem terenu - część II
- Poprawa efektywności budynku Urzędu Gminy Harasiuki
- AD/ZP/162/25 "Zmiana funkcji pomieszczenia 306B w budynku A-28 CDWTCh"
- Remont pomieszczeń parteru i piwnic budynku "B" przy ul. Parkowej 2-4 Starostwa Powiatowego w Nysie
- Podniesienie jakości kształcenia w Powiecie Cieszyńskim poprzez inwestycje w infrastrukturę edukacyjną - etap I
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





