eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiDostawa wraz z montażem klimatyzatorów w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Pruszczu Gdańskim



Ogłoszenie z dnia 2025-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Pruszczu Gdańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W PRUSZCZU GDAŃSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000957844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poradniapruszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradniapruszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1107794

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Pruszczu Gdańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa0ede6e-9a12-4e17-8f52-9a0bcb73246a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092845/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Montaż klimatyzacji w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Pruszczu Gdańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230988

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 218732,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 17 (siedemnastu) klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych zlokalizowanych na trzecim piętrze budynku przy ul. Wojska Polskiego 2 w Pruszczu Gdańskim. Instalacja klimatyzacji w oparciu o systemy wysokiej efektywności energetycznej typu VRF, obejmuje jeden układ dla wszystkich obsługiwanych pomieszczeń. Na dachu nie znajdują się urządzenia sanitarne gabarytowe. Zlokalizowane są jedynie kominy oraz wywiewki kanalizacji sanitarnej. Budynek zasilany jest z istn. ZK-1 kablem typu YAKY 4x185. Moc przyłączeniowa wynosi 135kW, rozdzielnica główna znajduje się na parterze obiektu. Na korytarzu trzeciego piętra zlokalizowane są rozdzielnice obiektowe T3.1 oraz T3.2 zasilane z rozdzielnicy głównej obiektu. Jednostka zewnętrzna klimatyzacji zlokalizowana zostanie na dachu budynku. Instalacja chłodnicza freonowa poprowadzona od agregatu zewnętrznego do jednostek wewnętrznych ściennych, zlokalizowanych w wybranych pomieszczeniach, jednostki wewnętrzne to jednostki typu ściennego, sterowanie jednostkami wewnętrznymi klimatyzacji za pomocą indywidualnych sterowników przewodowych z ekranem dotykowym, z menu w języku polskim z wbudowanym czujnikiem temperatury oraz z wbudowaną funkcją programatora tygodniowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298895,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST Realizacja Inwestycji Tomasz Pracowity

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791056017

7.3.3) Ulica: Augustyna Kordeckiego

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 76 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.