eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceUsługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice



Ogłoszenie z dnia 2025-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470013843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warzywna 6

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42-22-59-285

1.5.8.) Numer faksu: 42-22-59-286

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.pabianice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e59bdd66-be8c-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e59bdd66-be8c-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073898

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGM.NZP.2422.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług kominiarskich na terenach Biura Obsługi Mieszkańców (BOM) oraz nieruchomość przy ul. Warzywnej 6, obejmujących:
1) Przeglądy:
a) wykonywanie rocznych przeglądów kominiarskich wynikających z Ustawy Prawo Budowlane
b) wykonywanie przeglądów kominiarskich na zgłoszenie Zamawiającego,
2) Konserwacje i naprawy:
a) wykonywanie okresowych czyszczeń przewodów kominowych dymowych, spalinowych oraz wentylacyjnych wynikających z Ustawy Prawo Budowlane
b) uszczelnianie przewodów kominowych oraz wykonywanie dodatkowych usług kominiarskich (awarie oraz naprawy)
3) sporządzanie wszelkiego rodzaju opinii kominiarskich
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący wszystkich części, zawarty jest w:
Załącznik nr 1 – Wzór umowy wraz z załącznikami:
Załącznik nr 1.1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia BOM
Załącznik nr 1.3 – Wykaz nieruchomości – BOM
Załącznik nr 8.1 – specyfikacja cenowa - BOM

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71632200-9 - Usługi badania nieinwazyjnego

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45000000-7 - Roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 521929,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług kominiarskich na terenach Biura Obsługi Wspólnot (BOW), obejmujących:
1) Przeglądy:
a) wykonywanie rocznych przeglądów kominiarskich wynikających z Ustawy Prawo Budowlane
b) wykonywanie przeglądów kominiarskich na zgłoszenie Zamawiającego,
2) Konserwacje i naprawy:
a) wykonywanie okresowych czyszczeń przewodów kominowych dymowych, spalinowych oraz wentylacyjnych wynikających z Ustawy Prawo Budowlane
b) uszczelnianie przewodów kominowych oraz wykonywanie dodatkowych usług kominiarskich (awarie oraz naprawy)
3) sporządzanie wszelkiego rodzaju opinii kominiarskich
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący wszystkich części, zawarty jest w:
Załącznik nr 1 – Wzór umowy wraz z załącznikami:
Załącznik nr 1.2 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia BOW
Załącznik nr 1.4 – Wykaz nieruchomości - BOW
Załącznik nr 8.2 – specyfikacja cenowa – BOW

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71632200-9 - Usługi badania nieinwazyjnego

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45000000-7 - Roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 133070,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676916,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 856680,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676916,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI PIOTR ROJEK

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „AG-MAR” USŁUGI KOMINIARSKIE, "KOMIN-SERWIS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311801071

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676916,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171350,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211609,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171350,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI PIOTR ROJEK

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: nazwą „AG-MAR” USŁUGI KOMINIARSKIE, „KOMIN-SERWIS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311801071

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171350,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.