eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W POSTOMINIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM - ETAP III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W POSTOMINIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM – ETAP III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321312432

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 94

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 59 810 92 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpk@gpk.postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73d39a58-1c9b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 3 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka wodno-ściekowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W POSTOMINIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM – ETAP III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73d39a58-1c9b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa II – Ochrona Środowiska, w tym Działanie 2.2Gospodarka odpadami komunalnymi, Projekty obejmujące swoim zakresem elementy gospodarki odpadami zgodnej z hierarchią sposobów postępowania z odpadami z wyłączeniem instalacji do termicznego przekształcania odpadów, którego źródłem finansowania jest Fundusz Spójności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295397

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: remont nawierzchni placu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych z kostki betonowej oraz wykonania infrastruktury towarzyszącej, w tym m.in. odprowadzenie wód z terenu, regulacja wysokości istniejącej ramy wjazdowej oraz ogrodzenia do nowo powstałej wysokości nawierzchni. Remont nawierzchni w szczególności obejmuje dostosowanie istniejącej nawierzchni do wysokości podestów bram wjazdowych w nowo powstałych halach magazynowych. Postawienie przy istniejącej wadze kontenera biurowo – socjalnego wraz z wyposażeniem. Wybudowanie boksów na odpady budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest również zakup belownicy, zakup wózka ręcznego paletowego do przewożenia odpadów do miejsca magazynowania, zakup prasokontenera oraz zakup wielofunkcyjnego nośnika wraz z osprzętem, służącego do zagęszczania odpadów w kontenerze, załadunku przy odbiorze odpadów wielkogabarytowych oraz wpłynie na utrzymanie czystości i porządku na placu.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również oznakowanie terenu budowy wolnostojącą tablicą informacyjną o projekcie, w ramach którego przedmiot umowy jest realizowany (tablica informacyjna
o wymiarach 80 cm x 120 cm, w ilości 1 szt. zawierającą informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg

34144710-8 - Ładowarki jezdne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

42415110-2 - Wózki widłowe

42420000-6 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

42996200-6 - Prasy do odpadów

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2150000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2150000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2150000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana "LIDER" Mateusz Rapalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990489981

7.3.4) Miejscowość: Złakowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-113

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2150000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.