eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubanieDostawa wraz z transportem we wskazane miejsce na terenie gminy Lubanie ekogroszku na sezon grzewczy 2022-2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z transportem we wskazane miejsce na terenie gminy Lubanie ekogroszku na sezon grzewczy 2022-2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Gminy Lubanie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911341180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubanie 61

1.5.2.) Miejscowość: Lubanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-732

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 542513768

1.5.8.) Numer faksu: +48 542513768

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuklubanie@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zuklubanie.zakladkomunalny.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-048bed5e-301c-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z transportem we wskazane miejsce na terenie gminy Lubanie ekogroszku na sezon grzewczy 2022-2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-048bed5e-301c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00339253/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wraz z transportem we wskazane miejsce na terenie gminy Lubanie ekogroszku na sezon grzewczy 2022-2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341102/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.JM.1.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365853,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz transportem we wskazane przez zamawiającego miejsce, na terenie gminy Lubanie ekogroszku, dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych Gminy Lubanie
b) Zamówienie będzie obejmowało do 150 ton ekogroszku.
c) Minimalna ilość zamówienia określona w pkt. 3 b) nie będzie mniejsza niż 60%.
d) Wymagane parametry ekogroszku:
• granulacja – 5-25 mm
• kaloryczność – min. 25000 kJ/kg
• wilgotność do 10%
• zawartość siarki do 0,6 %,
e) Wielkość dostawy będzie określał każdorazowo zamawiający, przy czym ilość minimalna nie może być mniejsza niż 6 ton, maksymalna 24 tony.
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia ilości oraz jakości dostarczanego towaru. Zamawiający może żądać przy odbiorze towaru dokumentu potwierdzającego parametry węgla.
g) Zamówienia towaru Zamawiający będzie dokonywał za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie na 14 dni przed terminem dostawy.
h) Dostawca dostarczy zamówiony towar w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Lubanie (pow. włocławski) w godzinach 6.00 do 20.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp. Cena oferty złożonej w postępowaniu przekroczyła kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie ma możliwości zwiększyć tej kwoty, do kwoty oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.