eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrobinUtworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie ( w formule "zaprojektuj i wybuduj" )



Ogłoszenie z dnia 2025-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu „Senior+” w Cieszewie ( w formule "zaprojektuj i wybuduj" )

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DROBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Drobin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 235-91-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@drobin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drobin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drobin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu „Senior+” w Cieszewie ( w formule "zaprojektuj i wybuduj" )

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62ebdf84-2743-4958-8ecd-112d18436c5d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075002/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu „Senior+” w Cieszewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344899

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRGIZP.271.18.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przebudowy części parterowej i piętra budynku użyteczności publicznej, zlokalizowanego na działce nr 40, położonej w Cieszewie, gdzie właścicielem nieruchomości jest Miasto i Gmina Drobin z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
2. Celem zadania jest wykorzystanie istniejących pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych na parterze i piętrze budynku przez optymalne zaadoptowanie na utworzenie Dziennego Domu „Senior+” w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025.
3. Zadaniem Dziennego Domu „Senior+” przewidywana jest opieka nad osobami w wieku 60+ nieaktywnych zawodowo, które są samotne, potrzebujące, nie mające wsparcia i kontaktów z otoczeniem. Głównym celem projektu jest zapewnienie wsparcia seniorom m.in. poprzez umożliwienie korzystania z oferty opiekuńczej, aktywizującej, edukacyjnej, kulturalnej, rekreacyjnej oraz prozdrowotnej. W wyniku tego ma nastąpić poprawa jakości życia seniorów, większe poczucie bezpieczeństwa i aktywniejsze spędzanie wolnego czasu, a także większe zaangażowanie w działania samopomocowe, a tym samym na rzecz środowiska lokalnego. Program ma także przeciwdziałać marginalizacji i wykluczeniu społecznemu osób starszych. Przedmiotowa placówka przyczyni się do podwyższenia standardu życia ww. seniorów. Dla osób z niepełnosprawnościami zostanie zbudowana rampa z pochylniami, zostanie przebudowa klatka schodowa oraz budowa dźwigu, który będzie transportował osoby z niepełnosprawnościami na piętro obiektu, gdzie znajdować się będą sale rehabilitacyjne, czy pokój pielęgniarki, kierownika. Łazienki na parterze wyposażone w 2 toalety (dla kobiet i mężczyzn), umywalkę i prysznic z krzesłem, uchwyty pod prysznic. Układ komunikacyjny będzie dostosowany do osób niepełnosprawnych pozbawione progów, wejścia do pomieszczeń (futryny) będą dostosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, czy z niepełnosprawnością ruchową poruszających się za pomocą kul. Ośrodek będzie samodzielną jednostką organizacyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ jest ono obarczone wadą, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
W toku postępowania stwierdzono, że dokumentacja postępowania – w szczególności opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – nie zawiera niezbędnych i jednoznacznych informacji, które umożliwiłyby wykonawcom przygotowanie ofert spełniających wymagania zamawiającego oraz odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
Braki i nieprecyzyjne zapisy OPZ uniemożliwiają przeprowadzenie postępowania w sposób zapewniający zachowanie zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców oraz skutecznego zawarcia umowy. Tym samym, postępowanie zostało obarczone istotną wadą prawną i faktyczną.
Dalsze kontynuowanie postępowania mogłoby prowadzić do zawarcia umowy, która byłaby sprzeczna z ustawą lub nieważna w świetle przepisów prawa cywilnego. W związku z powyższym, podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie wskazanego przepisu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.