Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00011181/01 - Wynik z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa elementów systemu do prowadzenia pokazów laserowych w Planetarium Centrum Nauki Kopernik (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki Kopernik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140603313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-390
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kopernik.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury wpisana do RIK
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność kulturalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elementów systemu do prowadzenia pokazów laserowych w Planetarium Centrum Nauki Kopernik (2)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4925ce74-4282-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061895/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa systemu do prowadzenia pokazów laserowych w Planetarium CNK
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kopernik.logintrade.net/zapytania_email,138178,0f05f41714a4ce38b6bf7715570503d4.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopernik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej –
adres: https://kopernik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik, Warszawa (00-390),
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m.st. Warszawy pod
numerem 02/06,
2) Inspektorem Danych osobowych w Centrum Nauki Kopernik jest:
Ewa Chrabąszcz,
e-mail: ewa.chrabaszcz@kopernik.org.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 i 74 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO,
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczania przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.260.58.2023.KD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie elementów systemu do prowadzenia pokazów laserowych w
Planetarium Centrum Nauki Kopernik wraz z przeprowadzeniem konfiguracji i udzieleniem licencji na oprogramowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
a) Załączniku nr 1 szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
b) Załączniku nr 2 projektowanych postanowieniach umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
44322000-3 - Akcesoria do okablowania
38652100-1 - Projektory
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę systemu do projekcji składającego się co najmniej z jednego projektora do pokazów laserowych, wraz z montażem i uruchomieniem systemu o wartości zrealizowanego zamówienia za minimum 100 000,00 zł brutto (a w przypadku jeżeli wartość została wyrażona w walucie obcej wg średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych).
Uwaga 1: Przez jedno zamówienie rozumie się dostawę wraz z montażem i uruchomieniem wykonaną na podstawie odrębnej umowy, zlecenia na rzecz podmiotu innego niż Wykonawca lub podmioty kapitałowo powiązane z Wykonawcą. Zamawiający w celu wykazania spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu nie dopuszcza łączenia dostaw w celu wykazania ww. kwoty (jedna dostawa jest rozumiana jako jedna umowa).
Uwaga 2: W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie realizuję dostawę do dnia otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu dostawa ma być zrealizowana co najmniej na kwotę 100 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4),
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są
wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy były wykonane lub są wykonywane należycie oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5c do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 roku O ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5a do SWZ,
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 108 ust. 1
ustawy Pzp
a) art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp,
– wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5b do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom, cechom lub kryteriom określonym przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:1) Kart katalogowych producenta dla urządzeń (projektorów) laserowych, potwierdzających, iż oferowany przedmiot zamówienia charakteryzuje się wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego parametrami technicznymi. Zamawiający dopuszcza, aby zamiast kart katalogowych Wykonawca złożył wydruki stron internetowych producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w katalogach firmowych.
2) Oświadczenie producenta potwierdzające:
a) posiadanie przez oferowane urządzenia (projektory) laserowe certyfikatów CE w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej, zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady Europy nr 2004/108/WE lub dyrektywą ją zastępującą.
b) klasę urządzeń (projektorów) laserowych wg normy PN-EN 60825-1:2014 lub równoważnej normy zatwierdzonej przez Polski Komitet Normalizacyjny dotyczącej bezpieczeństwa urządzeń laserowych emitujących promieniowanie laserowe w zakresie długości fali 180nm-1mm, określającej w szczególności sposób oznakowania oraz zasady klasyfikacji urządzeń w zależności od mocy emitowanego przez nie promieniowania.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że pomimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć w formie elektronicznej lub w kopii w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadczy Wykonawca lub notariusz podpisem kwalifikowanym, zaufanym bądź osobistym. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów przedmiotowych w języku angielskim.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom, cechom lub kryteriom określonym przezZamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
1) Kart katalogowych producenta dla urządzeń (projektorów) laserowych, potwierdzających, iż oferowany przedmiot
zamówienia charakteryzuje się wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego parametrami technicznymi. Zamawiający
dopuszcza, aby zamiast kart katalogowych Wykonawca złożył wydruki stron internetowych producenta oferowanego
przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta potwierdzającego spełnienie parametrów
technicznych nie wyszczególnionych w katalogach firmowych.
2) Oświadczenie producenta potwierdzające:
a) posiadanie przez oferowane urządzenia (projektory) laserowe certyfikatów CE w zakresie kompatybilności
elektromagnetycznej, zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady Europy nr 2004/108/WE lub dyrektywą ją
zastępującą.
b) klasę urządzeń (projektorów) laserowych wg normy PN-EN 60825-1:2014 lub równoważnej normy zatwierdzonej przez
Polski Komitet Normalizacyjny dotyczącej bezpieczeństwa urządzeń laserowych emitujących promieniowanie laserowe w
zakresie długości fali 180nm-1mm, określającej w szczególności sposób oznakowania oraz zasady klasyfikacji urządzeń w
zależności od mocy emitowanego przez nie promieniowania.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki
dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że pomimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć w formie elektronicznej lub w kopii w postaci cyfrowego odwzorowania
dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadczy Wykonawca lub notariusz podpisem kwalifikowanym,
zaufanym bądź osobistym. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów przedmiotowych w języku angielskim.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, w tym braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy wstępujący wspólnie, warunekdotyczący zdolności, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 4) SWZ musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w postaci dokumentu elektronicznego
podpisanego podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego.
3. Za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej:
1) Oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia i wspólników w spółce dotyczą wszystkie ustalenia tego niniejszego Rozdziału SWZ.
2) Spółka cywilna dołącza pełnomocnictwo opisane w pkt. 2 lub dokument, z którego wynika pełnomocnictwo (np.
poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę).
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełniania warunków udziału w
postępowaniu (wzór oświadczeń stanowi zał. nr 3a i 3b do SWZ).
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie najwyżej oceniona, każdy
z nich złoży w wyznaczonym w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania do złożenia, oświadczenia i dokumenty
potwierdzające spełnianie warunków zamówienia oraz brak podstaw wykluczenia, w tym oświadczenie dotyczące
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia podpisuje (w sposób określony
w Rozdziale XIV SWZ) oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio
oświadczenie o spełniani warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3a i 3b do SWZ),
oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –
oświadczenie o aktualności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5b do SWZ), w tym oświadczenie dotyczące
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5a do
SWZ). Pozostałe dokumenty, w tym formularz oferty, podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych.Charakter, rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian umowy Zamawiający określił w § 9 projektu umowy..
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-01 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kopernik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-01 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedmiot zamówienia realizowany i finansowany jest w ramach wspólnego Programu Ministra Edukacji i Nauki orazCentrum Nauki Kopernik pod nazwą Nauka dla Ciebie. Program Nauka dla Ciebie finansowany jest w ramach dotacji
Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy z dnia 6 marca 2020 r. Nr 1/CNK-NAUKOBUS/2020. W roku 2023 w ramach
Programu Nauka dla Ciebie realizowane są działania „Naukobus”, „Planetobus”, „O matmo!” oraz 26. Piknik Naukowy
Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa przełączników sieciowych Cisco do sieci w Centrum Przetwarzania Danych
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i montaż systemów asekuracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.