eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa różnych artykułów spożywczych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa różnych artykułów spożywczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.lebiedzinska@akademia.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnych artykułów spożywczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a27f065e-2a18-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102000/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa różnych artykułów spożywczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszyscy Wykonawcy w celu
bezproblemowej komunikacji z Zamawiającym na Platformie powinni przed upływem terminu składania ofert przystąpić do
postępowania na Platformie poprzez funkcję „Przystąp do postępowania” oraz posiadać założone konto w aplikacji Marketplanet
OnePlace.
2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
56 KB/s;
2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10; w przypadku
komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z
obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła
szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11
z obsługą Active X lub Firefox
z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;
3) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową: Chrome; Mozilla Firefox;
4) włączoną obsługę JavaScript;
5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez
Wykonawcę.
3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy
należy użyć formatu XAdES. W takiej sytuacji należy załączyć oddzielny plik
z podpisem (w takiej sytuacji Wykonawca winien upewnić się, że załącza oba
pliki, tj. plik z treścią dokumentu oraz plik z podpisem elektronicznym).
3) Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje
się Wykonawca był podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.
4. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości
do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,
csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,
ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Każdy plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie, widoczny jest
w Systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero
po automatycznym odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data "- czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim
źródłem czasu.
7. Format kodowania treści w obrębie platformy - UTF8.
8. Cała komunikacja pomiędzy użytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS
(szyfrowanie TLS).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Uwaga, numeracja przeniesiona z SWZ.
7. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego jest Akademia Sztuki Wojennej z siedzibą przy Al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 103, 00-910 Warszawa.
8. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail:
iod@akademia.mil.pl
9. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną
ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z ustawą Prawo zamówień publicznych i rozporządzeniem Ministra Rozwoju
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu i udzielenie zamówienia.
10. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny, wynikający z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
11. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do danych osobowych może wystąpić tylko w przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności
zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
12. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
13. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
- dostępu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO
wymagałoby dużego wysiłku zamawiający może żądać od osoby której dane dotyczą dodatkowych informacji,
- żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym żądanie nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
14. Osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usunięcia ani prawo wniesienia
sprzeciwu, ponieważ przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO.
15. W trakcie przetwarzania danych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania.
16. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych (adres: 00-
193 Warszawa, ul. Stawki 2).
17. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe ale niezbędne
do wzięcia w nim udziału. Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ASzWoj-PK-ZZP.261.15.2024.EL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ananas konserwowy Kg. 430
Barszcz biały Kg. 215
Baton typu Bajeczny Kg. 15
Baton typu Bounty Kg. 15
Batony typu Grześki Kg. 5
Baton typu Kit Kat Kg. 15
Baton typu Lion Kg. 10
Baton typu Mars Kg. 5
Baton typu Pawełek Kg 205
Baton typu Prince polo classic Kg 1030
Baton proteinowy Kg. 5
Baton typu Snickers Kg. 210
Baton typu Twix Kg. 5
Baton typu WW Kg. 15
Bazylia suszona Kg. 7
Borowiki suszone Kg. 6
Borówka konserwowa Kg. 10
Brzoskwinia konserwowa Kg. 430
Budyń w proszku Kg. 5
Bulion drobiowy Kg. 25
Buraczki konserwowe szatkowane Kg. 410
Cebula prażona Kg. 2
Cebulki konserwowe Kg. 5
Chipsy Kg. 10
Chipsy Kg. 5
Chleb Kg. 500
Chrzan tarty Kg. 340
Ciastka biszkoptowe Kg. 530
Ciastka typu Delicje Kg. 150
Ciastka francuskie klasyczne typu Palmiers Kg. 3
Ciastka mieszane kruche bankietowe Kg. 250
Ciastka okrągłe biszkopty z galaretką Kg. 1020
Ciastka typu Pieguski Kg. 620
Ciastka typu jeżyki Kg. 700
Cukier biały Kg. 7120
Cukier porcjowany Kg. 250
Cukier puder Kg. 262
Cukier trzcinowy nierafinowany Kg. 10
Cukier waniliowy Kg. 11
Mieszanka cukierków typu Mieszanka Wedlowska Kg. 80
Cukierki typu Michałki klasyczne Kg. 15
Cukierki trufle w czekoladzie Kg. 15
Cukierki typu Schoko Bons Knder Kg. 5
Cukierki witaminizowane Kg. 15
Cukinia konserwowa ćwiartki Kg. 100
Curry Kg. 2
Cynamon Kg. 6
Czekolada gorzka Kg. 320
Czekolada mleczna nadziewana różne smaki Kg. 300
Czekolada mleczna z orzechami, bakaliami Kg. 300
Czekolada mleczna Kg. 310
Czekolada Bakaliowa Kg. 2
Czekolada gorzka Kg. 4
Czekolada mleczna Kg. 2
Czekolada mleczna nadziewana o smakach malinowym, truskawkowym Kg. 2
Czekolada mleczna z orzechami Kg. 2
Czosnek konserwowy Kg. 2
Czosnek mielony Kg. 32
Ćwikła z chrzanem Kg. 305
Drożdże piekarskie Kg. 17
Drożdże suszone instant Kg. 1
Dżem jagodowy lub porzeczkowy Kg. 510
Dżem truskawkowy Kg. 510
Dżem wiśniowy Kg. 520
Dżem morelowy lub brzoskwiniowy Kg. 520
Fasola biała jednolita, Kg. 950
Fasola czerwona konserwowa Kg. 330
Fasolka szparagowa konserwowa Kg. 710
Flaki wołowe Kg. 510
Frytura w płynie l. 260
Galaretka owocowa Kg. 3
Galaretka owocowa Kg. 5
Gałka muszkatołowa mielona Kg. 6
Golonka konserwowa Kg. 500
Gołąbki Kg. 300
Goździki całe Kg. 2
Groch obłuskany połówki Kg. 1350
Groszek konserwowy Kg. 880
Groszek ptysiowy Kg. 50
Gruszki konserwowe Kg. 10
Grzanki ziołowo czosnkowe Kg. 45
Herbata czarna liściasta Kg. 720
Herbata typu Lipton Yellow Label Kg. 120
Herbata miętowa Op. 30
Herbata owocowa Kg. 5
Herbata w torebkach Kg. 40
Herbata zielona Op. 30
Herbatniki – markizy Kg. 620
Hibiskus kwiat suszony Kg. 3
Imbir mielony Kg. 1
Jabłka prażone Kg. 10
Jabłka suszone Kg. 15
Kakao Kg. 155
Kapary w zalewie Kg. 10
Kardamon mielony Kg. 1
Kasza gryczana prażona, Kg. 820
Kasza jęczmienna perłowa, Kg. 1025
Kasza jęczmienna pęczak, Kg. 120
Kasza manna, Kg. 205
Kawa naturalna mielona typu arabika Kg. 110
Kawa rozpuszczalna typu Jacobs Cronat Gold Kg. 320
Kawa rozpuszczalna typu Nescafe Creme Sensazione Kg. 5
Kawa rozpuszczalna typu Nescafe Gold Kg. 25
Kawa ziarnista 100% typu arabika Kg. 260
Ketchup Kg. 400
Ketchup Kg. 1560
Kiełki sojowe w zalewie Kg. 5
Kisiel w proszku Kg. 5
Kmin rzymski mielony Kg. 1
Kolendra mielona Kg. 1
Kolendra suszona Kg. 1
Kompot L 1000
Koncentrat pomidorowy Kg. 1640
Korpus bankietowy słodki Kg. 3
Korpus bankietowy słony Kg. 5
Kotlety sojowe Kg. 12
Krakersy Kg. 10
Kukurydza konserwowa Kg. 1060
Kukurydza mini w zalewie Kg. 2
Kurkuma mielona Kg. 2
Kwasek cytrynowy Kg. 32
Liść laurowy Kg. 17
Lubczyk suszony Kg. 1
Łopatka konserwowa Kg. 515
Majeranek tarty Kg. 33
Majonez L 1000
Majonez L 400
Majonez dekoracyjny L 270
Makaron dwujajeczny Kg. 2260
Makaron farfalle Kg. 30
Makaron farfalle Kg. 5
Makaron penne Kg. 50
Makaron penne Kg. 5
Makaron sojowy Kg. 5
Makaron spaghetti Kg. 20
Marchewka z groszkiem Kg. 1030
Marchewka z groszkiem i kukurydzą Kg. 1040
Margaryna Kg. 10
Marmolada różne smaki Kg. 3
Mąka krupczatka Kg. 10
Mąka kukurydziana Kg. 10
Mąka pszenna typ 500, Kg. 2150
Mąka ziemniaczana Kg. 105
Mieszanka bakaliowa Kg. 5
Mięta Kg. 1
Migdały kalifornijskie Kg. 5
Migdały płatki Kg. 13
Miód pszczeli Kg. 2080
Mleczko kokosowe L. 10
Morele suszone Kg. 35
Musli jabłkowe Kg. 205
Musli morelowe Kg. 205
Musli truskawkowe Kg. 205
Musztarda Kg. 500
Musztarda Kg. 1600
Ocet L 510
Ocet balsamiczny L 2
Ocet winny L. 65
Ogórki konserwowe Kg. 1280
Olej jadalny rzepakowy L 3600
Olej jadalny słonecznikowy L 20
Olej smakowy L 10
Oliwa z oliwek L. 8
Oliwki czarne Kg. 35
Oliwki zielone Kg. 35
Oregano suszone Kg. 9
Orzechy włoskie łuskane Kg. 28
Orzeszki ziemne solone Kg. 10
Paluszki solone Kg. 40
Papier ryżowy Kg. 2
Papryka konserwowa Kg. 1240
Papryka mielona Kg. 53
Papryka wędzona mielona Kg. 2
Pasztet z gęsi Kg. 300
Pasztet z Indyka Kg. 310
Pasztet z kaczki Kg. 300
Pestki słonecznika łuskane Kg. 5
Pestki z dyni łuskane Kg. 5
Pesto z bazylii Kg. 2
Pesto z papryki Kg. 2
Pieczarki konserwowe Kg. 440
Pieczywo chrupkie Kg. 150
Pieprz biały Kg. 17
Pieprz czarny mielony Kg. 208
Pieprz czarny młotkowany Kg. 1
Pieprz czarny w ziarnach Kg. 5
Pieprz czarny w ziarnach Kg. 2
Pieprz kolorowy w ziarnach Kg. 2
Pierniki w czekoladzie Kg. 100
Pistacje prażone Kg. 5
Płatki kukurydziane Kg. 210
Płatki owsiane Kg. 203
Płatki śniadaniowe czekoladowe Kg. 210
Podgrzybki suszone Kg. 5
Pomidory koktajlowe w zalewie Kg. 30
Pomidory suszone w zalewie Kg. 15
Powidła śliwkowe Kg. 1205
Proszek do pieczenia Kg. 6
Przyprawa do drobiu Kg. 55
Przyprawa do flaków Kg. 17
Przyprawa do mięsa Kg. 58
Przyprawa do ryb Kg. 25
Przyprawa do zup w płynie Kg. 110
Przyprawa gyros mielona Kg. 2
Przyprawa uniwersalna Kg. 305
Pulpety Kg. 300
Pure ziemniaczane Kg. 300
Rodzynki Kg. 110
Rosół drobiowy kostka Kg. 20
Rosół wołowy kostka Kg. 12
Rozmaryn suszony Kg. 7
Ryż biały Kg. 2100
Sałatka szwedzka z ogórka Kg. 700
Sałatka warzywna 5-składnikowa Kg. 450
Sałatka z czerwonej kapusty Kg. 450
Seler konserwowy Kg. 510
Sos pieczeniowy ciemny w proszku Kg. 35
Sos sojowy L 20
Sos tabasco L 1
Sos zielony pieprz Kg. 33
Sól spożywcza warzona Kg. 5150
Szafran Kg. 1
Szczaw konserwowy Kg. 160
Szparagi konserwowe Kg. 10
Szynka konserwowa Kg. 515
Szynka konserwowa Kg. 500
Śliwki suszone Kg. 70
Topping czekoladowy Kg. 10
Topping owocowy Kg. 7
Tortilla Kg. 20
Tuńczyk w sosie własnym Kg. 510
Tymianek suszony Kg. 2
Wafle z kremem Kg. 500
Ziarno sezamu Kg. 7
Ziele angielskie (ziarno) Kg. 33
Zioła prowansalskie suszone Kg. 12
Zupa pieczarkowa Kg. 10
Żelatyna spożywcza Kg. 45
Żurawina konserwowa do mięsa Kg. 10
Żurawina suszona Kg. 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy jednostkowego zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada:
a) Wykonawca z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej (RP), który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub zwierzęcego lub żywność zawierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego i produkty pochodzenia zwierzęcego posiada:
- aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego
o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa
w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.) – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub
- zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tekst jedn.: Dz. U.
z 2020 r. poz. 2021 z póź. zm.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, posiada
- aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju
o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz
z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego;
c) Wykonawca z krajów trzecich posiada:
- aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju
o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów
(w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia.
d) potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy – art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Działalność objęta potwierdzeniem ma dotyczyć części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia w części/częściach, na którą składana jest oferta.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualna decyzja państwowego powiatowego inspektora sanitarnego
o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.) – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub
aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora weterynaryjnego
o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy
z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tekst jedn.:
Dz. U. z 2020 r. poz. 1763 z poźn. zm.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub
zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2021
z późn. zm.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy – art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Działalność objęta potwierdzeniem ma dotyczyć części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia
w części/częściach, na którą składana jest oferta.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

8) w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami związanymi
z realizacją zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a. przedmiotowych środków dowodowych, zgodnie z art. 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia tj.: - Zaświadczenia lub decyzje lub opinie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP lub zasad Dobrej Praktyki Produkcji (GMP) lub Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP) wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP lub stosuje zasady Dobrej Praktyki Produkcji lub Dobrej Praktyki Higienicznej – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Jeżeli dokument został wystawiony w okresie późniejszym niż wskazany powyżej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do dokumentu oświadczenie, że informacje zawarte w dokumencie są aktualne i nie uległy zmianie na dzień upływu terminu składania ofert. Zamawiający ponadto dopuszcza przedstawienie innego dokumentu tj. aktualnego certyfikatu niezależnego podmiotu (jednostki certyfikującej posiadającej akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) potwierdzającego wdrożenie sytemu HACCP lub zasad Dobrej Praktyki Produkcji (GMP) lub Dobrej Praktyki Higienicznej(GHP).
b. Wykonawca zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8a, może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

8) w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami związanymi
z realizacją zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a. przedmiotowych środków dowodowych, zgodnie z art. 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia tj.: - Zaświadczenia lub decyzje lub opinie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP lub zasad Dobrej Praktyki Produkcji (GMP) lub Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP) wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP lub stosuje zasady Dobrej Praktyki Produkcji lub Dobrej Praktyki Higienicznej – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Jeżeli dokument został wystawiony w okresie późniejszym niż wskazany powyżej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do dokumentu oświadczenie, że informacje zawarte w dokumencie są aktualne i nie uległy zmianie na dzień upływu terminu składania ofert. Zamawiający ponadto dopuszcza przedstawienie innego dokumentu tj. aktualnego certyfikatu niezależnego podmiotu (jednostki certyfikującej posiadającej akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) potwierdzającego wdrożenie sytemu HACCP lub zasad Dobrej Praktyki Produkcji (GMP) lub Dobrej Praktyki Higienicznej(GHP).
b. Wykonawca zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8a, może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Oferta powinna składać się z:
1) wypełnionego formularza elektronicznego dostępnego i generowanego przez Platformę;
2) formularza ofertowego (dołączonego obowiązkowo do formularza elektronicznego
na platformie) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ;
3) w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnice przedsiębiorstwa – dowodów – zgodnie
z zapisami ust. 5;
4) pełnomocnictwa złożonego w formie opisanej w pkt. 7 (jeżeli dotyczy);
5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną zamiast pełnomocnictwa Wykonawca może złożyć umowę spółki cywilnej z której w sposób jednoznaczny wynikać będzie sposób reprezentacji spółki cywilnej;
6) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu składa każdy z Wykonawców;
7) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców;
8) w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami związanymi
z realizacją zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a. przedmiotowych środków dowodowych, zgodnie z art. 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia tj.: - Zaświadczenia lub decyzje lub opinie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP lub zasad Dobrej Praktyki Produkcji (GMP) lub Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP) wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP lub stosuje zasady Dobrej Praktyki Produkcji lub Dobrej Praktyki Higienicznej – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Jeżeli dokument został wystawiony w okresie późniejszym niż wskazany powyżej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do dokumentu oświadczenie, że informacje zawarte w dokumencie są aktualne i nie uległy zmianie na dzień upływu terminu składania ofert. Zamawiający ponadto dopuszcza przedstawienie innego dokumentu tj. aktualnego certyfikatu niezależnego podmiotu (jednostki certyfikującej posiadającej akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) potwierdzającego wdrożenie sytemu HACCP lub zasad Dobrej Praktyki Produkcji (GMP) lub Dobrej Praktyki Higienicznej(GHP).
b. Wykonawca zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8a, może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100).
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

17. Oferta wspólna
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienie (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Podpisy na pełnomocnictwie, o którym mowa w ust. 3 pkt. 5 musza być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Podpisy
i poświadczenie ze zgodność z oryginałem złożone muszą być za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:
1) zmiany terminu realizacji umowy, który będzie mógł ulec skróceniu na skutek zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, przy czym za siłę wyższą uznaje się katastrofalne działania przyrody, nowe akty prawne władzy ustawodawczej i wykonawczej oraz zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki, wojna), niezależne od stron umowy, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań Stron wynikających z umowy, a których Strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec pomimo działania z dochowaniem należytej staranności;
2) odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy
w przypadku:
a) jeżeli wskaźnik wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów, opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny w publikacji „Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych”, ulegnie zmianie
o minimum 5 % w porównaniu do wskaźnika wzrostu cen towarów
z miesiąca poprzedniego z zastrzeżeniem ust. 2.”,
b) zmiany stawki podatku od towarów i usług
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
3) zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zamiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zamiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
5) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zamiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
6) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zamiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w zakresie asortymentu ujętego
w formularzu ofertowym polegającej na maksymalnie trzykrotnym zwiększeniu ilości określonych w tabeli formularza ofertowego poszczególnych asortymentów
z zachowaniem ich cen jednostkowych z jednoczesnym zmniejszeniem ilości innych asortymentów w ramach wartości brutto umowy określonej w § 4 ust.

Ze względu na ograniczona liczbę znaków opis warunków zmian przedstawiony jest w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.