Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304384/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych i składów drewna w Nadleśnictwie Brzozów w roku 2025 oraz budowa placu manewrowego w Siemuszowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzozów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Moniuszki 25
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 13 43-41-524
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzozow@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzozow.krosno.lasy.gov.pl/en/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_brzozow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg leśnych i składów drewna w Nadleśnictwie Brzozów w roku 2025 oraz budowa placu manewrowego w Siemuszowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c425bbf-d9ef-40cc-a0fe-e8aa31a56424
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027426/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Utrzymanie dróg leśnych i składów drewna w Nadleśnictwie Brzozów w roku 2025 oraz budowa placu manewrowego w Siemuszowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304384
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 356536,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na bieżącej konserwacji dróg leśnych oraz składów drewna w Nadleśnictwie Brzozów, na terenie obrębu Brzozów:uzupełnienie ubytków nawierzchni, odmulenie rowów, oczyszczenie przepustów, prace ziemne wykonywane za pomocą koparki na odkład, prace ręczne, wycinanie zakrzaczeń i gałęzi nad skrajnią dróg leśnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 116625,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr II. Utrzymanie dróg leśnych i składów drewna - obręb SanokPrzedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na bieżącej konserwacji dróg leśnych oraz składów drewna w Nadleśnictwie Brzozów, na terenie obrębu Sanok:
uzupełnienie ubytków nawierzchni, prace ziemne wykonywane za pomocą koparki na odkład i z wywozem, prace ręczne, wycinanie zakrzaczeń i gałęzi nad skrajnią dróg leśnych, wymiana uszkodzonych płyt drogowych w nawierzchniach dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 149445,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr III. Budowa placu manewrowego w SiemuszowejPrzedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na budowie placu manewrowego przy zbiorniku p.poż., na działce nr ewid. 215 w Siemuszowej, na podstawie uzyskanej decyzji o pozwoleniu na budowę. Roboty będą obejmować:
– pomiary geodezyjne oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
– roboty ziemne: zdjęcie humusu, wykopy oraz nasypy, humusowanie z obsianiem,
– rozbiórka utwardzenia z płyt betonowych jomb oraz ogrodzenia z siatki,
– wykonanie warstw podbudowy i nawierzchni z kruszywa,
– wykonanie nawierzchni punktu czerpania wody z płyt jomb,
– odtworzenie rozebranego ogrodzenia z siatki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 90466,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79974,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95208,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79974,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usłgowo-Handlowa FIL SYSTEM Grzegorz Fil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861650286
7.3.3) Ulica: Izdebki 585A
7.3.4) Miejscowość: Izdebki
7.3.5) Kod pocztowy: 36-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO- HANDLOWA FIL SYSTEM GRZEGORZ FIL
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO- HANDLOWA FIL SYSTEM GRZEGORZ FIL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79974,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103283,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121401,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103283,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-SKŁAD Kamil Popiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871965040
7.3.3) Ulica: Tyrawa Solna 27
7.3.4) Miejscowość: Tyrawa Solna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-503
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103283,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59648,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73614,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59648,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa FIL SYSTEM Grzegorz Fil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861650286
7.3.3) Ulica: Izdebki 585a
7.3.4) Miejscowość: Izdebki
7.3.5) Kod pocztowy: 36-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO- HANDLOWA FIL SYSTEM GRZEGORZ FIL
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO- HANDLOWA FIL SYSTEM GRZEGORZ FIL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59648,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa samochodu ciężarowego z HDS kwatermistrzowskiego.
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Budowa drogi wewnętrznej wraz z obiektem mostowym na działkach gruntowych 2264/10, 2258, 2260/1 w miejscowości Brzozów
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Przebudowa ulicy Przemysłowej w Prabutach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





