Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00335489/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje dotyczące łazienek/sanitariatów w Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych Nr 6 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH SPECJALNYCH NR 6
1.3.) Oddział zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH SPECJALNYCH NR 6
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240159453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: https://zszsp6.edupage.org/
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-555
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zszs6katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zszsp6.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwestycje dotyczące łazienek/sanitariatów w Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych Nr 6 w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64f19874-383b-4d85-abe2-b0d174076bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00335073/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Inwestycje dotyczące łazienek/sanitariatów w Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych Nr 6 w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335489
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/474/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nowego układu pomieszczeń sanitariatów poprzez wydzielenie osobnych sanitariatów dla dziewcząt, chłopców i osób z niepełnosprawnością ruchową oraz dla nauczycieli, w szczególności:
1. Roboty budowlane:
roboty przygotowawcze,
roboty demontażowe - wyburzeniowe (ścianek działowych, posadzki, stolarka drzwiowa),
roboty murowe,(ścianki działowe pełne z cegły, ułożenie nadproży prefabrykowanych),
ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych,
wykonanie sufitów podwieszanych,
montaż drzwi płytowych,
montaż drzwi przesuwnych,,
wykonanie warstwy wyrównawczej na posadzce,
wykonanie posadzki z płytek kamionkowych Gres o wymiarach 30x30,
wykonanie cokolików,
licowanie ścian,
płytkowanie ścian,
montaż ścianek systemowych z płyt HPL.
przygotowanie powierzchni pod malowanie starych tynków,
dwukrotne malowanie ścian farbami akrylowymi, montaż wyposażenia (dozowniki na mydło, kosze wolno stojące, szczotki do toalet, uchwyty dla niepełnosprawnych, lustra 40x70 cm.)
2. Roboty elektryczne:
demontaż instalacji elektrycznej wraz z utylizacją,
wykucie bruzd pod nową instalację: oświetleniową, gniazd wtyczkowych,
ułożenie przewodów,
montaż puszek instalacyjnych,
podłączenie przewodów do istniejącej instalacji – zasilanie z najbliższej tablicy,
zaprawianie bruzd, przebicia, uzupełnienie tynków, malowanie,
podłączanie zasilania do wentylatora,
przygotowanie podłoża pod osprzęt oświetleniowy,
montaż łączników ośw. p/t, czujniki
montaż gniazd wtyczkowych p/t z osłoną torów prądowych,
podłączenie instalacji do łącznika,
przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe,
montaż wraz z podłączeniem opraw oświetleniowych,
wykonanie pomiarów elektr. – obwód oświetlenia, obwód gniazd wtyczkowych,
wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia,
dokumentacja powykonawcza.
3. Roboty instalacyjne sanitarne:
roboty przygotowawcze,
roboty budowlane (wykucie bruzd poziomych i pionowych, wykonanie przepustów przez przegrody budowlane, zamurowanie bruzd)
roboty instalacji wentylacyjnej,
montaż wentylatorów kanałowych,
montaż instalacji c.o.(nowe grzejniki płytowe),
montaż armatury grzejnikowej (głowice termostatyczne),
rozruch i regulacja instalacji c.o.,
wykonanie przewodów odpływowych z urządzeń sanitarnych,
montaż wpustów ściekowych,
wymian pionów,
wymian rur ciepłej i zimnej wody,
wymian rur kanalizacyjnych
montaż armatury(zawory odcinające, baterie umywalkowe)
montaż urządzeń sanitarnych (miski ustępowe, umywalki, zlew, pisuary),
wykonanie opinii kominiarskiej,
rozruch wentylacji,
dokumentacja powykonawcza
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji projektowej będącej załącznikiem nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431200-9 - Kładzenie glazury
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 371 464,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez firmę FS Instalacje Sp. z o.o., w kwocie 445 260,00 zł znacząco przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty i w związku z tym unieważnia przedmiotowe postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup agregatów dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC). Zamówienia w 2 częściach
- Zakup i dostawa materiałów do remontu i utrzymania obiektów dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych śląskiej Policji
- ZP/47/25 Dzierżawa urządzeń drukujących/ kopiujących dla Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II SPSK nr 6 SUM w Katowicach na okres 2 lat
- Dostawa na rzecz Zamawiającego zestawu do cyfrowego, kropelkowego PCR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu segmentu D typu Hybryda Plug-in dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- "Dostawa cyfrowego cytometru przepływowego dla potrzeb Pracowni Immunogenetyki Układu HLA"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja magazynu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na potrzeby ochrony ludności i przechowywania sprzętu
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie ramach realizacji projektu "ZAZ w Strzyżowie"
- Modernizacja dwóch przepompowni ścieków na terenie Gminy Wądroże Wielkie
- Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji zespołu pomieszczeń na III piętrze w budynku A w obiekcie przy ul. M. Skłodowskiej 19/27 w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup materiałów i urządzeń na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.