Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00358913/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00428119/01 - Wynik z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SUKCESYWNE DOSTAWY PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU POBRAŃ KRWI DO BADAŃ LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO CZYTNIKA DO OB DLA LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE POMORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190141612
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 1
1.4.2.) Miejscowość: Gdynia
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalepomorskie.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366824
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00358913/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
Próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w lokalizacji: ul. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo - Kancelaria do dnia 30.09.2022 r. do godz. 08:30.
Po zmianie:
Próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w lokalizacji: ul. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo - Kancelaria do dnia 06.10.2022 r. do godz. 08:30.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ
2. Deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat CE dla wyposażenia będącego wyrobem medycznym - dotyczy aparatu będącego przedmiotem dzierżawy (poz. 15 załącznika nr 2 do SWZ)
3. Wypełniony załącznik nr 6 do SWZ - PARAMETRY TECHNICZNE I INNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4. Opis przedmiotu zamówienia w języku polskim (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki itp.) zawierający potwierdzenie spełniania WSZYSTKICH parametrów technicznych opisanych w załączniku nr 2 – dotyczy poz. 6 i 13. Wykonawca winien na ww. dokumencie oznaczyć pozycję dla danego oferowanego produktu.
5. Próbki w ilości po 5 sztuk w oryginalnym opakowaniu handlowym do każdej pozycji 1 – 5 oraz 7 - 13 posegregowane i opisane, do której pozycji z załącznika nr 2 dotyczą. Próbki będą weryfikowane przez osoby powołane w Komisji Przetargowej od strony merytorycznej pod kątem spełniania wymogów opisanych w załączniku nr 2 do SWZ.
Próbki nie podlegają zwrotowi, gdyż zostaną skażone materiałem biologicznym.
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ
2. Deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat CE dla wyposażenia będącego wyrobem medycznym - dotyczy aparatu będącego przedmiotem dzierżawy (poz. 15 załącznika nr 2 do SWZ)
3. Wypełniony załącznik nr 6 do SWZ - PARAMETRY TECHNICZNE I INNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4. Opis przedmiotu zamówienia w języku polskim (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki itp.) zawierający potwierdzenie spełniania WSZYSTKICH parametrów technicznych opisanych w załączniku nr 2 – dotyczy poz. 6 i 15. Wykonawca winien na ww. dokumencie oznaczyć pozycję dla danego oferowanego produktu.
5. Próbki w ilości po 5 sztuk w oryginalnym opakowaniu handlowym do każdej pozycji 1 – 5 oraz 7 - 13 posegregowane i opisane, do której pozycji z załącznika nr 2 dotyczą. Próbki będą weryfikowane przez osoby powołane w Komisji Przetargowej od strony merytorycznej pod kątem spełniania wymogów opisanych w załączniku nr 2 do SWZ.
Próbki nie podlegają zwrotowi, gdyż zostaną skażone materiałem biologicznym.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ
2. Deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat CE dla wyposażenia będącego wyrobem medycznym - dotyczy aparatu będącego przedmiotem dzierżawy (poz. 15 załącznika nr 2 do SWZ)
3. Wypełniony załącznik nr 6 do SWZ - PARAMETRY TECHNICZNE I INNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4. Opis przedmiotu zamówienia w języku polskim (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki itp.) zawierający potwierdzenie spełniania WSZYSTKICH parametrów technicznych opisanych w załączniku nr 2 – dotyczy poz. 6 i 13. Wykonawca winien na ww. dokumencie oznaczyć pozycję dla danego oferowanego produktu.
5. Próbki w ilości po 5 sztuk w oryginalnym opakowaniu handlowym do każdej pozycji 1 – 5 oraz 7 - 13 posegregowane i opisane, do której pozycji z załącznika nr 2 dotyczą. Próbki będą weryfikowane przez osoby powołane w Komisji Przetargowej od strony merytorycznej pod kątem spełniania wymogów opisanych w załączniku nr 2 do SWZ.
Próbki nie podlegają zwrotowi, gdyż zostaną skażone materiałem biologicznym.
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ
2. Deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat CE dla wyposażenia będącego wyrobem medycznym - dotyczy aparatu będącego przedmiotem dzierżawy (poz. 15 załącznika nr 2 do SWZ)
3. Wypełniony załącznik nr 6 do SWZ - PARAMETRY TECHNICZNE I INNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4. Opis przedmiotu zamówienia w języku polskim (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki itp.) zawierający potwierdzenie spełniania WSZYSTKICH parametrów technicznych opisanych w załączniku nr 2 – dotyczy poz. 6 i 15. Wykonawca winien na ww. dokumencie oznaczyć pozycję dla danego oferowanego produktu.
5. Próbki w ilości po 5 sztuk w oryginalnym opakowaniu handlowym do każdej pozycji 1 – 5 oraz 7 - 13 posegregowane i opisane, do której pozycji z załącznika nr 2 dotyczą. Próbki będą weryfikowane przez osoby powołane w Komisji Przetargowej od strony merytorycznej pod kątem spełniania wymogów opisanych w załączniku nr 2 do SWZ.
Próbki nie podlegają zwrotowi, gdyż zostaną skażone materiałem biologicznym.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-09-30 08:30
Po zmianie:
2022-10-06 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-09-30 09:00
Po zmianie:
2022-10-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-10-29
Po zmianie:
2022-11-04
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- Produkty lecznicze.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.