Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00274227/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SMOŁDZINIE Z WYŁĄCZENIEM SYSTEMU GRZEWCZEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smołdzino
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Smołdzino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000551763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.sekretariat@smoldzino.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SMOŁDZINIE Z WYŁĄCZENIEM SYSTEMU GRZEWCZEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c03516a0-0bee-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00205747/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Smołdzinie z wyłączeniem systemu grzewczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274227/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.III.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3719679,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem niniejszej inwestycji jest poprawa stanu technicznego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w zakresie kompleksowej poprawy efektywności energetycznej budynku. Rezultatem inwestycji będzie m.in.: ograniczenie zużywania zasobów nieodnawialnych, ograniczenie emisyjności zanieczyszczeń oraz ingerencji w środowisko poprzez zamontowanie nowej instalacji elektrycznej. Planowana inwestycja w sposób znaczący przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa oraz warunków nauczania w tutejszej szkole. Budynek mieści się w miejscowość Smołdzino, ul. Bohaterów Warszawy 48, Gmina Smołdzino.
Zakres robót do wykonania w całym budynku dotyczy remontu:
Roboty demontażu:
- stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
- rynien i rur spustowych,
- wyłazów dachowych,
- daszku nad wejściem,
- ścianki działowej w kotłowni wraz z likwidacją dwojga drzwi,
- opaski wkoło budynku,
- obróbek blacharskich,
- tynku na kominach wentylacyjnych.
Odsłonięcie ścian budynku poniżej poziomu gruntu.
Wykonanie izolacji budynku poniżej gruntu.
Wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku.
Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych budynku styropianem.
Wykonanie wyprawy tynkarskiej i pomalowanie elewacji farbą.
Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz niezbędnych robót dachowych w tym obróbki
kominów oraz innych urządzeń umieszczonych na dachu.
Wykonanie orynnowania wraz z odprowadzeniem wód opadowych.
Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie.
Pokrywanie podłóg i ścian w pomieszczeniach ceramiką.
Remontowanie schodów wejściowych do budynku, daszków nad nimi
Roboty malarskie i szklarskie.
Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe.
Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne.
Roboty instalacyjne elektryczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4029000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5695000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5316684,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FRONTEX TOMASZ DYCZYJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881834801
7.3.3) Ulica: OSIEDLE KASZUBSKIE 19/89
7.3.4) Miejscowość: WEJHEROWO
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FRONTEX" TOMASZ DYCZYJ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FRONTEX" TOMASZ DYCZYJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5316684,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.