Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294031/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wesołe zjeżdżalnie w wesołym Podolskim – wspinaczki i zjeżdżalnie na górce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c2bd145-1b3d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wesołe zjeżdżalnie w wesołym Podolskim – wspinaczki i zjeżdżalnie na górce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c2bd145-1b3d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.46 Wesołe zjeżdżalnie w wesołym Podolskim - wspinaczki i zjeżdżalnie na górce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.40.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190243,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę zjeżdżalni wraz z elementami wspinaczkowymi na „górce” w Parku Podolskim wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji/uzgodnień/warunków/opinii na prowadzenie robót budowlanych, zakup i montaż urządzeń zabawowych i elementów wspinaczkowych, uporządkowanie oraz uformowanie górki w sposób umożliwiający zjazd saneczkowy zimą, budowę podestu, usunięcie istniejących schodów betonowych i poręczy, zakup i montaż elementów małej architektury oraz założenie/odtworzenie trawników.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) budowę trzech zjeżdżalni (rurowej, burtowej i rynnowej) wraz z elementami wspinaczkowymi na „górce” z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury oraz otaczającej zieleni,
b) uporządkowanie oraz uformowanie i modernizacja obiektu rekreacyjnego – górki
w sposób umożliwiający zjazd saneczkowy zimą – ok. 500 m2,
c) budowę podestu umożliwiającego wygodne dojście do zjeżdżalni. Min. wymiar podestu to 20 m2,
d) usunięcie istniejących schodów betonowych i poręczy. Dopuszcza się użycie przekruszonego destruktu betonowego do wykonania podbudowy projektowanych elementów,
e) zagospodarowanie otoczenia zjeżdżalni ok. 130m2,
f) zakup i montaż elementów małej architektury:
1) ławki min. 2 szt.
2) kosz na śmieci 1 szt.
3) tablica informacyjna z instrukcją dot. korzystania ze zjeżdżalni i elementów wspinaczkowych,
4) tablica informacyjna – Budżet Obywatelski
g) założenie/odtworzenie trawników,
h) uporządkowanie terenu budowy i zagospodarowanie całego urobku ziemi, w tym materiału już składowanego w terenie, w ramach niniejszego zadania w granicach opracowania,
i) odtworzenie wszelkich uszkodzonych w wyniku robót elementów wyposażenia terenu
i dojazdu do placu budowy.
j) wykonanie obsługi geodezyjnej,
k) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą z kartami technicznymi oraz certyfikatami zamontowanych urządzeń,
l) wykonanie dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: tzw. książki obiektu zawierającej takie materiały jak: plan konserwacji (uwzględniający instrukcję obsługi
w zakresie konserwacji) i utrzymania urządzeń,
m) sporządzenie protokołu oraz dokonanie wpisu do książki obiektu, po dokonaniu przeglądu,
n) wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego wraz z załącznikami (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316326,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316326,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316326,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCARIUM Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316326,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa narzędzi i urządzeń wykorzystywanych do kształcenia uczniów w zawodzie leśnika w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi.
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów dla uczniów i nauczycieli, w ramach projektu pn. "Nowoczesna szkoła - lepszy start"
- 134/TP/ZP/RB/2025 - Wykonanie instalacji przyzywowej w obiektach USK nr 2 UM w Łodzi
- EZ.28.191.2025 Dostawa samochodu transportowego z nadwoziem typu chłodnia i windą dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Dostawa komputerów, laptopów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi - w podziale na 2 części.
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Białka
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kobylnicy (remont zaplecza higieniczno-sanitarnego oraz szatni)
- "Wymiana pionu i poziomów instalacji kanalizacji oraz modernizacja 4 łazienek"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa ujęcia wody na rzece Skawie na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w Witanowicach - etap II
- ,,Bieżąca konserwacja nawierzchni krużganków Dziedzińca Arkadowego Zamku Królewskiego na Wawelu."
- "Podwyższenie ogrodzenia na drodze celnej łączącej DPG w Kukurykach z TS wraz z montażem elektronicznej bariery nadzoru - opracowanie dokumentacji projektowej" - DPG Kukuryki
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.