eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Dostawa oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIDNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,135795,9d962b8164d7b6a3c78e64ebfaea5fc2.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a90d3fcf-2b80-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006180/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325366

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 202640,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”. Miejsce dostawy: Urząd Gminy Świdnica, ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica.
2. Przedmiot zamówienia w części nr 1 stanowi dostawa oprogramowania wraz z licencjami do obsługi:
1) 100 stanowisk komputerowych (stacjonarnych stacji roboczych oraz notebooków);
2) 6 fizycznych serwerów wraz z towarzyszącymi maszynami wirtualnymi;
3) 20 urządzeń mobilnych;
wraz z zapewnieniem szkoleń oraz Wsparcia technicznego dla dostarczonego Oprogramowania celem podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa systemu informatycznego posiadanego przez Zamawiającego.
wraz z wdrożeniem i przeprowadzeniem szkoleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 określa Załącznik nr 4a do SWZ.
3. W ramach zamówienia Wykonawca jest do dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
4. Wszystkie dostarczone oprogramowania oraz urządzenia muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz wad, a oprogramowania oryginalne.
5. Zamawiający nie dopuszcza dostawy sprzętu odnowionego (refurbished), recertyfikowanego (receretified), przepakowanego (repack) czy też powystawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia procedury weryfikacji stanu dostarczonego sprzętu u producenta na podstawie numerów seryjnych.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2a do SWZ.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać oznakowanie CE.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
10. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
11. Wyspecyfikowane materiały, sprzęty, urządzenia, oprogramowania nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych oraz parametrów technicznych. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i sprzętów innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych nie gorszych niż użyte w dokumentacji. Zamawiający dla wszystkich norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ust.3 ustawy Pzp, przywołanych w dokumentacji niniejszego postępowania dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 166547,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w części nr 2 stanowi dostawa sprzętu komputerowego, tj. 12 szt. komputerów typu notebook oraz 10 szt. zestawów słuchawkowych z mikrofonem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 określa Załącznik nr 4b do SWZ.
2. W ramach zamówienia Wykonawca jest do dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
3. Wszystkie dostarczone oprogramowania oraz urządzenia muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz wad, a oprogramowania oryginalne.
4. Zamawiający wymaga, aby serwis urządzeń był realizowany przez producenta zaoferowanych urządzeń lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta zaoferowanych urządzeń.
5. Zamawiający nie dopuszcza dostawy sprzętu odnowionego (refurbished), recertyfikowanego (receretified), przepakowanego (repack) czy też powystawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia procedury weryfikacji stanu dostarczonego sprzętu u producenta na podstawie numerów seryjnych.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2b do SWZ.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać oznakowanie CE.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
10. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
11. Wyspecyfikowane materiały, sprzęty, urządzenia, oprogramowania nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych oraz parametrów technicznych. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i sprzętów innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych nie gorszych niż użyte w dokumentacji. Zamawiający dla wszystkich norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ust.3 ustawy Pzp, przywołanych w dokumentacji niniejszego postępowania dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 36092,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189650,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189650,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROSOC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471607042

7.3.3) Ulica: Śląska 53/B505

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-304

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180650,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43352,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47856,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43352,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661744049

7.3.3) Ulica: Wolica 60

7.3.4) Miejscowość: Wolica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-232

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43352,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.