Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294214/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu na potrzeby Domu Dziecka w Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM DZIECKA NR 1 W GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000236843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 17A
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 740 90 04
1.5.8.) Numer faksu: +48 62 740 90 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eugeniusz.urbanski@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-jarocinski.pl/49,dom-dziecka-nr-1-w-gorze
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7884011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza (Pozostała Pomoc Społeczna z zakwaterowaniem)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu na potrzeby Domu Dziecka w Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-053e830a-101e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00269250/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu na potrzeby Domu Dziecka w Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294214
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DD1 272/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167499,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 1 do SWZ) przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, był obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że dostawa spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
5. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe były niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, wezwał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
6. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia i realizacją zamówienia:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad (fizycznych i prawnych) oraz w pełni sprawny technicznie.
4) Przedmiot zamówienia (samochód osobowy) musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, w tym posiadać homologację wystawioną zgodnie z ww. ustawą.
5) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres wskazany przez Zamawiającego: Dom Dziecka Nr 1 w Górze, Góra, ul. Jarocińska 17A, 63-233 Góra, wraz z niezbędną dokumentacją wskazaną w Umowie i dokumentacją wskazaną poniżej, tj. m.in.:
- niezbędnymi dokumentami dopuszczającymi pojazd do ruchu drogowego w Polsce,
- niezbędnymi dokumentami dopuszczającymi pojazd do eksploatacji i umożliwiającymi jego rejestrację,
- kartą pojazdu,
- wyciągiem ze świadectwa homologacji,
- książką gwarancji/kartą gwarancji,
- listą ASO,
- instrukcją obsługi pojazdu w języku polskim,
- fakturą zakupu,
- wszystkimi innymi dokumentami wymaganymi prawem,
oraz wykonanym przeglądem zerowym.
6) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt łącznie z ubezpieczeniem do miejsca przeznaczenia wskazanego w pkt 6.5).
7) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury po zatwierdzeniu protokołu odbioru przez Zamawiającego.
7. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych.
Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na to, iż zakres i charakter przedmiotu zamówienia wykluczają jego podział.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206517,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214699,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206517,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom Samochodowy Germaz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940005440
7.3.3) Ulica: ul. Strzegomska 139
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-428
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOM SAMOCHODOWY GERMAZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DOM SAMOCHODOWY GERMAZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206517,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni dróg w m. Osetno,,
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- wymiana źródeł ciepła w 7 budynkach będących w zarządzie Nadleśnictwa Góra Śląska
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV z napędem 4 x 4 dla potrzeb Działu ds. Wojskowych Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów
- Zakup samochodu służbowego
- Zakup samochodu osobowo - dostawczego.
- Dostawa urządzeń, wyposażenia oraz samochodu w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
- Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.