Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00279315/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
- 2025/BZP 00287051/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-20
- 2025/BZP 00297376/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00300250/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00302096/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00304907/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CI w Opolu z zakresu: Microsoft, Oracle, Postman, SQL, PostgreSQL, Python, Red Hat, SoapUI, Sparx Systems, Zarządz. urządz. mob.,Progra
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-390
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48746497254
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_walbrzych@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zus.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CI w Opolu z zakresu: Microsoft, Oracle, Postman, SQL, PostgreSQL, Python, Red Hat, SoapUI, Sparx Systems, Zarządz. urządz. mob.,Progra2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc16ad7f-7cf1-4b1c-b86c-44b36610e13c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00571887/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CI w Opolu z zakresu: Microsoft, Oracle, Postman, SQL, PostgreSQL, Python, Red Hat, SoapUI, Sparx Systems, Zarządz. urządz. mob., Progra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 430000.271.108.2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1367709,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 961467,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 –obejmująca 8 tematów szkoleń:1. Writing Reports with Report Builder and SSRS Level 2 lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni
- szkolenie dla 3 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
2. Writing Reports with Report Builder and SSRS Level 1 lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni
- szkolenie dla 3 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
3. Supporting and troubleshooting Windows 11 lub równoważne
- czas trwania szkolenia: 4 dni
- szkolenie dla 100 osób, przeprowadzone w 9 grupach szkoleniowych
4. MS55039 Tworzenie skryptów i narzędzi w Windows PowerShell lub
równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla 10 osób, przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych
5. Microsoft Automating Administration with PowerShell lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla 13 osób, przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych
6. AZ400T00 Designing and Implementing Microsoft DevOps solutions lub
równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 4 dni
- szkolenie dla 2 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
7. AZ104T00A: Administrator Microsoft Azure lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 4 dni
- szkolenie dla 9 osób, przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych
8. Active Directory Services with Windows Server lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla 15 osób, przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 513183,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 –obejmująca 4 tematy szkolenia:1. Oracle SQL dla analityków zaawansowany lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni
- szkolenie dla 6 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
2. Wprowadzenie do REST API i testy z wykorzystaniem POSTMAN lub
równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 1 dzień
- szkolenie dla 3 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
3. Zaawansowane programowanie w PL/pgSQL lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla 2 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
4. Analiza danych w bazie DB2 lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni
- szkolenie dla 5 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 51450,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - obejmująca 2 tematy szkolenia:1. Język SQL w bazach danych PostgreSQL lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni,
- szkolenie dla 6 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej,
2. Język PL/PGSQL w bazach danych PostgreSQL lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni,
- szkolenie dla 6 osób, przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 48384,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 –obejmująca 8 tematów szkolenia:1. Zaawansowane techniki programowania w języku Python lub
równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla 2 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
2. Uczenie maszynowe w języku Python lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni
- szkolenie dla 5 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
3. Python dla administratorów systemów LUW lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
4. Programowanie w języku Python poziom średnio zaawansowany lub
równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni
- szkolenie dla 1 osoby, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
5. Podstawy programowania w języku Python lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla 2 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
6. Deep learning w języku Python lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni
- szkolenie dla 1 osoby, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
7. Analiza danych w Pythonie – poziom średnio zaawansowany lub
równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
8. Analiza danych w Pythonie – poziom podstawowy lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 121317,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – obejmująca 6 tematów szkolenia:1. RH134 Red Hat System Administration II lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla 2 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
2. RH124 Red Hat System Administration I lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla 3 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
3. DO280 Red Hat OpenShift Administration II: Configuring a Production
Cluster lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla 3 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
4. DO180 Red Hat OpenShift Administration I: Operating a Production Cluster
lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
5. RH294 Red Hat Enterprise Linux Automation with Ansible lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla 3 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej
6. Change Data Capture (CDC) with Debezium - Plan Szkolenia lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni
- szkolenie dla 8 osób, przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 199812,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – obejmująca 1 temat szkolenia:1. SoapUI zautomatyzowane testy usług sieciowych lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni
- szkolenie dla 2 osób, przeprowadzone 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 5650,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – obejmująca 1 tematy szkolenia:1. Enterprise Architect w zakresie odczytywania dokumentacji lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni
- szkolenie dla 1 osoby, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 11300,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 –obejmująca 1 temat szkolenia:1. Zarządzanie urządzeniami iOS i macOS – biznes lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 1 dzień
- szkolenie dla 2 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2320,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 –obejmująca 1 temat szkolenia:1. Programowanie w TYPESCRIPT lub równoważne
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni
- szkolenie dla 1 osoby, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 8050,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165679,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251993,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165679,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altkom Akademia S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272674324
7.3.3) Ulica: Chłodna 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165679,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techelf Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252857607
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 11/49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-052
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30660 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techelf Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252857607
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 11/49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-052
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340135558
7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-952
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165072,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165072,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165072,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Osec Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222928308
7.3.3) Ulica: Zeusa 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-497
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165072,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty dla części 6 zamówienia, wynosząca 15 800,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 6 zamówienia, tj. 5 650,00 zł brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie w części 6 zamówienia zostało unieważnione
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techelf Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252857607
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 11/49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-052
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty dla części 8 zamówienia, wynosząca 15540,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 8 zamówienia, tj. 2 320,00 zł brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie w części 8 zamówienia zostało unieważnione
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nobleprog Services Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252923356
7.3.3) Ulica: Złota 3/11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-019
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów.
- Dostawa i montaż wyposażenia/mebli do restauracji w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA - ZDRÓJ" Sp. z o.o., przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Serwis pogwarancyjny systemu AlignRT incl. RTC and SRS 260-0332
- Sukcesywna dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych na 12 miesięcy
- Modernizacja parku oświetleniowego Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu
- "Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii o mocy 1MW", w trybie zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Wysockiego
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Miedźno
- Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie (WCPR)
- Świadczenie usługi szkoleniowej w zakresie rozpoznania i reagowania na zagrożenia CBRJW
- Specjalistyczne szkolenia informatyczne dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
- "Szkolenia miękkie dla pracowników Estrady Poznańskiej w ramach projektu "ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ ESTRADY POZNAŃSKIEJ-PRZEBUDOWA BUDYNKÓW WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia cyklu trzech szkoleń z zakresu adaptowanej aktywności fizycznej górskiej letniej, górskiej zimowej oraz wodnej dla grupy 10 uczestników.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.