eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówSprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2025-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c468a73c-9a8d-4e09-8957-7851db4aab39

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c468a73c-9a8d-4e09-8957-7851db4aab39

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Zawodowe kompetencje przyszłości", współfinansowany ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. Numer identyfikacyjny projektu/programu nr projektu: FEPK.07.13-IP.01-0053/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.85.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 94933,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzedaż i dostawa 32 komputerów stacjonarnych PC wraz z licencją na system operacyjny
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 32 komputerów stacjonarnych PC wraz z licencją na system operacyjny w ramach modernizacji pracowni projektowania i programowania aplikacji mobilnych oraz pracowni
projektowania i programowania aplikacji webowych w ramach zadania: „Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie - Technikum Nr 9 w kluczowych obszarach kwalifikacji zawodowych oraz organizacji i przeprowadzania egzaminów zewnętrznych” realizowanego w ramach projektu „Zawodowe
kompetencje przyszłości” o numerze FEPK.07.13-IP.01-0053/23 przez Gminę Miasto Rzeszów – Zespół Szkół Technicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Rzeszowie – Technikum Nr 9.

Wszystkie elementy zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym
produktom dla uczniów oraz dopuszczone są do użytku przez uczniów w placówkach szkolnych.

Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia na koszt wykonawcy zakupionego przedmiotu zamówienia łącznie z rozładowaniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, rozpakowaniem, złożeniem, podłączeniem do wskazanych stanowisk oraz pierwszym uruchomieniem wszystkich komputerów, na koszt własny w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.

2. Zamawiający wymaga, aby:
- wszystkie zaoferowane komputery PC były takie same (producent i model lub symbol lub inne oznaczenie identyfikujące produkt), tj. o takich samych parametrach i systemie operacyjnym,
- wszystkie zaoferowane komputery stacjonarne PC z wyłączeniem urządzeń peryferyjnych posiadały co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji udzielonej na zasadach określonych w umowie/projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaoferowanie gwarancji na okres dłuższy niż 24 miesiące będzie premiowane przyznaniem ofercie dodatkowych punktów zgodnie z kryterium oceny ofert: okres gwarancji dla komputerów stacjonarnych PC z wyłączeniem urządzeń peryferyjnych,
- wszystkie zaoferowane komputery stacjonarne PC wraz z urządzeniami peryferyjnymi i systemem operacyjny były dostarczone do Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 35 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Zaoferowanie dostarczenia komputerów stacjonarnych PC wraz z urządzeniami peryferyjnymi w terminie krótszym niż 35 dni roboczych będzie premiowane przyznaniem ofercie dodatkowych punktów zgodnie z kryterium oceny ofert: termin dostawy.

3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stosuje preferencje dla podmiotów ekonomii społecznej (PES) poprzez premiowanie przyznaniem dodatkowych punktów, w kryterium społecznym: zatrudnienie osób niepełnosprawnych do
realizacji zamówienia przez cały okres trwania zamówienia, ofertom tych Wykonawców, którzy do realizacji zamówienia zatrudnią (oddelegują) osoby niepełnosprawne, tj. które są lub które będą zatrudnione przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę o wymiarze co najmniej ½ wymiaru pełnego czasu pracy na stanowisku odpowiadającemu rodzajowi prac, które mają być wykonywane przy realizacji zamówienia.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

30213300-8 - Komputer biurkowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99974,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173971,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99974,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131013272

7.3.3) Ulica: Legionów

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-111

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99974,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VIII UMOWA pkt 8.3
Termin wykonania zamówienia wynosi 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.