eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna"Remont ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Muszynie"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Muszynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Muszynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b48e920a-3d4b-4259-bf1c-ee81f189aa05

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037548/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 "Remont ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Muszynie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430027,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Remont ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Muszynie”. Zadanie inwestycyjne otrzymało dofinansowanie ze środków ,,Małopolskiej infrastruktury rekreacyjno-sportowej”.
2. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Inwestycja dotyczy remontu ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego położonego na działce ewid. 3494, w miejscowości Muszyna, gmina Muszyna. W ramach zadania planuje się również budowę ogrodzenia boiska w formie piłkochwytów.
Przedmiotowa infrastruktura znajduje się na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Muszynie przy ul. Kościuszki 54.
W ramach inwestycji objętej wnioskiem planowane jest wykonanie remontu i budowy nastę-pujących elementów boiska sportowego:
1) Demontaż istniejącego ogrodzenia (wys. 4,4m), bramek, słupków.
2) Rozebranie i utylizacja zniszczonej sztucznej nawierzchni boiska sportowego.
3) Wyrównanie istniejącej warstwy podbudowy wykonanej z betonu/asfaltu.
4) Wykonanie podbudowy elastycznej ET (gr. ok. 35 mm).
5) Ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy o wysokości runa 15 mm wypełnionej pia-skiem kwarcowym o frakcji 0,2 – 0,8 mm w ilości 16 kg/m2 trawy. Nawierzchnia ze sztucznej trawy syntetycznej wraz z wklejeniem linii segregacyjnych dla boisk po-szczególnych dyscyplin: siatkówki, koszykówki, piłki nożnej. Zamawiający wymaga wyznaczenia odrębnymi kolorami linii dla boisk poszczególnych dyscyplin.
6) Wykonanie piłkochwytów o wysokości o 4,80 m (po 4 stronach) oraz furtki. Ogrodzenie z siatki wysokości 1,8 m wielkość oczka 60mm x 60mm, kolor zielony (RAL do uzgod-nienia). Siatka na słupkach z rur stalowych w rozstawie 2,1 m. Słupki ogrodzeniowe z rur stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo (bądź powlekanych PCV) Słupki umożliwiające montaż siatki stalowej wys.1,8 m, a powyżej piłkochwytów wys. 3,0 m. Drut napinający na każde 0,5m wysokości ogrodzenia licząc od podstawy przy gruncie (łącznie min. 12 rzędów dla siatki i piłkochwytów).
7) Instalacja nowych bramek piłkarskich, słupków do gry w siatkówkę, pozostałego wyposa-żenia – słupów wraz z koszami do koszykówki.
8) Dostawa 2 kpl ławek boiskowych do przenoszenia 5-cio stanowiskowych – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.
9) Wykonanie linii dla boiska wielofunkcyjnego.
10) Dostosowanie wysokości ścieżek przyległych do nowo wyremontowanego boiska.
11) Dostawa i montaż tablicy informacyjnej – wzór i treść do uzgodnienia z Zamawiającym – wymiary tablicy 100x 70 cm.

3. Zakres rzeczowy:
1) Zakres rzeczowy określony na podstawie zgłoszenia dotyczącego zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 24.01.2023r.
2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3) Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
4) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5) Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy oraz ich przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu.
6) Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7) Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego nie później niż na dzień podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286646,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286646,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-MAT Lucyna Matyja ul. Kraszewskiego 188, 33-380 Krynica-Zdrój

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341638380

7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286646,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.