Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300853/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00313600/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
- 2025/BZP 00323893/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-14
- 2025/BZP 00328737/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Muszynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184714009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Muszynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b48e920a-3d4b-4259-bf1c-ee81f189aa05
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037548/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 "Remont ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Muszynie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430027,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Remont ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Muszynie”. Zadanie inwestycyjne otrzymało dofinansowanie ze środków ,,Małopolskiej infrastruktury rekreacyjno-sportowej”.
2. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Inwestycja dotyczy remontu ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego położonego na działce ewid. 3494, w miejscowości Muszyna, gmina Muszyna. W ramach zadania planuje się również budowę ogrodzenia boiska w formie piłkochwytów.
Przedmiotowa infrastruktura znajduje się na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Muszynie przy ul. Kościuszki 54.
W ramach inwestycji objętej wnioskiem planowane jest wykonanie remontu i budowy nastę-pujących elementów boiska sportowego:
1) Demontaż istniejącego ogrodzenia (wys. 4,4m), bramek, słupków.
2) Rozebranie i utylizacja zniszczonej sztucznej nawierzchni boiska sportowego.
3) Wyrównanie istniejącej warstwy podbudowy wykonanej z betonu/asfaltu.
4) Wykonanie podbudowy elastycznej ET (gr. ok. 35 mm).
5) Ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy o wysokości runa 15 mm wypełnionej pia-skiem kwarcowym o frakcji 0,2 – 0,8 mm w ilości 16 kg/m2 trawy. Nawierzchnia ze sztucznej trawy syntetycznej wraz z wklejeniem linii segregacyjnych dla boisk po-szczególnych dyscyplin: siatkówki, koszykówki, piłki nożnej. Zamawiający wymaga wyznaczenia odrębnymi kolorami linii dla boisk poszczególnych dyscyplin.
6) Wykonanie piłkochwytów o wysokości o 4,80 m (po 4 stronach) oraz furtki. Ogrodzenie z siatki wysokości 1,8 m wielkość oczka 60mm x 60mm, kolor zielony (RAL do uzgod-nienia). Siatka na słupkach z rur stalowych w rozstawie 2,1 m. Słupki ogrodzeniowe z rur stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo (bądź powlekanych PCV) Słupki umożliwiające montaż siatki stalowej wys.1,8 m, a powyżej piłkochwytów wys. 3,0 m. Drut napinający na każde 0,5m wysokości ogrodzenia licząc od podstawy przy gruncie (łącznie min. 12 rzędów dla siatki i piłkochwytów).
7) Instalacja nowych bramek piłkarskich, słupków do gry w siatkówkę, pozostałego wyposa-żenia – słupów wraz z koszami do koszykówki.
8) Dostawa 2 kpl ławek boiskowych do przenoszenia 5-cio stanowiskowych – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.
9) Wykonanie linii dla boiska wielofunkcyjnego.
10) Dostosowanie wysokości ścieżek przyległych do nowo wyremontowanego boiska.
11) Dostawa i montaż tablicy informacyjnej – wzór i treść do uzgodnienia z Zamawiającym – wymiary tablicy 100x 70 cm.
3. Zakres rzeczowy:
1) Zakres rzeczowy określony na podstawie zgłoszenia dotyczącego zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 24.01.2023r.
2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3) Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
4) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5) Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy oraz ich przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu.
6) Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7) Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego nie później niż na dzień podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286646,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286646,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-MAT Lucyna Matyja ul. Kraszewskiego 188, 33-380 Krynica-Zdrój
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341638380
7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286646,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.
- "Prowadzenie dwóch punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie MiGU Muszyna"
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie (od 01.01.2026 r. - do 30.06.2026 r.)
- Bezgotówkowa, cykliczna sprzedaż paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w 2026 roku
- Pełnienie nadzoru konserwatorskiego orazwykonanie dok. konserwatorskiej dla prac remontowych prow. przy 7 zabytkowych kapliczkach wramach zadania pn.:Remont zabytkowych kapliczek z terenu MiGUMuszyna
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: Remont zabytkowych kapliczek z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Szkoły Podstawowej w Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej - roboty budowlane.
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 02 w Katowicach
- SVA/4620-582/2025: Docieplenie stropodachu budynku magazynowego nr 33, oraz docieplenie stropodachu i wymiana stolarki okiennej budynku magazynowego 108 na terenie kompleksu wojskowego w Komorowie.
- Zakup awaryjnego źródła zasilania dla Urzędu Gminy Stanisławów w postaci agregatu prądotwórczego wraz z jego dostawą, montażem i uruchomieniem
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2026
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





