Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245775/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00256174/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
- 2023/BZP 00261750/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00268024/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00280369/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00289079/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00303828/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-12
- 2023/BZP 00310980/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup sprzętu elektroakustycznego i wyposażenia dla osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Centrum Kultury w Lublinie, ul. Peowiaków 12 – 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7482be62-fee3-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup sprzętu elektroakustycznego i wyposażenia dla osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Centrum Kultury w Lublinie, ul. Peowiaków 12 – 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7482be62-fee3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017684/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Zakup sprzętu elektroakustycznego, multimedialnego dla osób z niepełnosprawnościami do budynku CK w Lublinie ul. Peowiaków 12
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne, oraz współfinansowane z budżetu państwa w ramach projektu "Udostępnienie nowych powierzchni do prowadzenia działalności kulturalnej w piwnicach klasztoru powizytkowskiego w Lublinie".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.38.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341196,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostarczenie i zainstalowanie fabrycznie nowego sprzętu elektroakustycznego, w tym:1) komputer z oprogramowaniem do projekcji dźwięku – 1 kpl.,
2) słuchawki zamknięte – 1 szt.,
3) zestaw głośnikowy systemu frontowego – 2 szt.,
4) uchwyt montażowy do głośnika systemu frontowego – 2 szt.,
5) kompaktowy głośnik niskotonowy – 2 szt.,
6) zestaw głośnikowy nagłośnienia drugiej strefy – 2 szt.,
7) uchwyt montażowy głośników drugiej strefy – 2 szt.,
8) procesor głośnikowy –1 szt.,
9) monitor odsłuchowy typu „wedge” – 6 szt.,
10) przewody hybrydowe 10 m – 6 szt.,
11) cyfrowa konsoleta foniczna –1 szt.,
12) Główna jednostka wejściowo – wyjściowa konsolety fonicznej –1 szt.,
13) karta rozszerzeń konsolety fonicznej –1 szt.,
14) dodatkowa jednostka wejściowo-wyjściowa konsolety fonicznej – 2 szt.,
15) przełącznik sieciowy sieci Dante – 2 szt.,
16) mikrofon pojemnościowy małomembranowy – 3 szt.,
17) mikrofon dynamiczny instrumentalny – 2 szt.,
18) mikrofon dynamiczny wokalowy Typ 1 – 2 szt.,
19) przewód sygnałowy Typ 1(XLR 10m) – 7 szt.,
20) statyw mikrofonowy typ „żuraw” – 7 szt.,
21) panel wentylacyjny 1U – 3 szt.,
22) Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 24 m-cy
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342450-1 - Rejestratory głosu
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 296280,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostarczenie i zainstalowanie fabrycznie nowego wyposażenia dla osób z niepełnosprawnościami w tym:1) system wzmocnienia sygnału audio – 1 kpl.,
2) system do audiodeskrypcji – 1 kpl.,
3) system technologiczny do druku informacji 3D – 1 kpl..
4) Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 24 m-cy
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342450-1 - Rejestratory głosu
4.5.5.) Wartość części: 44916,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364021,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364021,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364021,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Szopa POKE YOKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357165820
7.3.3) Ulica: ul. Kwiaty Polne 2
7.3.4) Miejscowość: Bibice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-087
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364021,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 94 710,00 zł brutto, natomiast kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia to 55 246,68 zł brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do 94 710,00 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulicy Wapiennej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Radia Lublin S.A. na rok 2025 i sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na salach podlegających modernizacji w sądach okręgu kaliskiego
- Dostępny Samorząd Powiatu Prudnickiego w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna"
więcej: Mikrofony i zestawy głośnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.