eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rytwiany"Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYTWIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszowska 15

1.5.2.) Miejscowość: Rytwiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-236

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158647930

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rytwiany.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/930689

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1abea9e7-19c1-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207376/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338284

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚ.271.1.2024.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37842,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Miejsce realizacji zamówienia - Gmina Rytwiany.
2) Nazwa nadana zamówieniu: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany”
Przedmiot zamówienia obejmuje działania polegające na demontażu,, pakowaniu, transporcie i unieszkodliwianiu na składowisku wyrobów zawierających azbest realizowane w ramach zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany” realizowanego w 2024 r.
3) Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy obejmujący:

a) Część I: „Demontaż pokryć dachowych zawierających azbest, transport zdemontowanych pokryć dachowych, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów”
Demontaż materiałów zawierających azbest stanowiących pokrycia dachowe: płyt azbestowo – cementowych, pakowanie, transport zdemontowanych materiałów na składowisko odpadów i ich unieszkodliwienie na składowisku.
Planowana ilość do demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest w 2024 r. wynosi ok. 500 m2.

b) udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko – miejsce unieszkodliwiania, poprzez przekazanie zamawiającemu kart przekazania odpadu.
c) Udokumentowanie przebiegu wykonania usługi poprzez dostarczenie czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania (zdjęcia sprzed rozpoczęcia odbioru wyrobów azbestowych, jak i po ich odbiorze, dla każdej pozycji, w sposób umożliwiający identyfikację nieruchomości/miejsca składowania wyrobów azbestowych wraz z podaniem miejscowości i adresu nieruchomości). Zdjęcia należy dostarczyć Zamawiającemu w formie elektronicznej, zapisanych z rozszerzeniem .jpg.

4) Dane ilościowe przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia są danymi szacunkowymi, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości powyższego zakresu ilościowego zadania, bądź możliwość jego zwiększenia. Wskazane ilości wyrobów zawierających azbest mogą ulec zmianie na skutek dokonania faktycznego pomiaru masy usuwanych wyrobów podczas realizacji zamówienia. Wielkość zamówienia zależna jest od ilości złożonych wniosków przez mieszkańców gminy Rytwiany oraz środków przewidzianych na niniejsze zadanie.
5) Miejsce unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest: uprawniona instalacja - składowisko odpadów niebezpiecznych.
6) Wykonawca jest zobowiązany i ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie zebranym odpadem (prawidłowo udokumentować jego przekazanie do uprawnionej instalacji składowiska odpadów niebezpiecznych) po jego odbiorze, w tym dopełnienie wszelkich czynności formalnych – administracyjno-prawnych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
7) Wykonawca musi posiadać odpowiednie przewidziane prawem decyzje, zezwolenia, zgłoszenia robót (o ile są wymagane) pozwalające na prawidłowe wykonanie zamówienia.
8) Wykonawca, po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których będzie dokonany odbiór płyt azbestowo-cementowych, przy czym Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania powyższy wykaz może ulec zmianie.
9) Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają zostać wykonane prace.
10) Odpady objęte zamówieniem należy zbierać i transportować w sposób uniemożliwiający ich rozsypanie, wywianie, oraz w sposób bezpieczny dla ruchu drogowego.
11) Wykonawca oraz podmioty z nim współpracujące (np. podwykonawcy) ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wyrządzone szkody na mieniu, zdrowiu i życiu osób trzecich w ramach realizowanego zamówienia.
12) Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt oraz wykwalifikowany personel celem prawidłowej realizacji zamówienia.
13) Wykonawca będzie przestrzegał zasad wynikających z ochrony danych osobowych Dz. U. z 2019 poz. 1781 (tekst ujednolicony).
14) Po zakończeniu prac u każdego wnioskodawcy (tj. osoby wnioskującej o usunięcie azbestu z jej posesji) zostanie sporządzony protokół odbioru prac wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że prace na danej nieruchomości wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a cały teren został prawidłowo oczyszczony z azbestu.
15) Zamawiający wymaga by Wykonawca spełniał kryteria wymagane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 13.12.2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.), a także rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824);
16) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
17) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
18) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy PZP, ponieważ nie stosuje ceny jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 4250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Miejsce realizacji zamówienia - Gmina Rytwiany.
2) Nazwa nadana zamówieniu: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany”
Przedmiot zamówienia obejmuje działania polegające na demontażu,, pakowaniu, transporcie i unieszkodliwianiu na składowisku wyrobów zawierających azbest realizowane w ramach zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany” realizowanego w 2024 r.
3) Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy obejmujący:

a) Część II: „Usuwanie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach – transport, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów”

Usunięcie materiałów zawierających azbest składowanych na posesji: płyt azbestowo – cementowych zdeponowanych na posesjach, pakowanie, transport ww. odpadów na składowisko odpadów i ich unieszkodliwienie na składowisku.
Planowana do usunięcia, transportu i unieszkodliwienia ilość wyrobów zawierających azbest w 2024 r. wynosi ok. 4200 m2.

b) udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko – miejsce unieszkodliwiania, poprzez przekazanie zamawiającemu kart przekazania odpadu.
c) Udokumentowanie przebiegu wykonania usługi poprzez dostarczenie czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania (zdjęcia sprzed rozpoczęcia odbioru wyrobów azbestowych, jak i po ich odbiorze, dla każdej pozycji, w sposób umożliwiający identyfikację nieruchomości/miejsca składowania wyrobów azbestowych wraz z podaniem miejscowości i adresu nieruchomości). Zdjęcia należy dostarczyć Zamawiającemu w formie elektronicznej, zapisanych z rozszerzeniem .jpg.
4) Dane ilościowe przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia są danymi szacunkowymi, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości powyższego zakresu ilościowego zadania, bądź możliwość jego zwiększenia. Wskazane ilości wyrobów zawierających azbest mogą ulec zmianie na skutek dokonania faktycznego pomiaru masy usuwanych wyrobów podczas realizacji zamówienia. Wielkość zamówienia zależna jest od ilości złożonych wniosków przez mieszkańców gminy Rytwiany oraz środków przewidzianych na niniejsze zadanie.
5) Miejsce unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest: uprawniona instalacja - składowisko odpadów niebezpiecznych.
6) Wykonawca jest zobowiązany i ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie zebranym odpadem (prawidłowo udokumentować jego przekazanie do uprawnionej instalacji składowiska odpadów niebezpiecznych) po jego odbiorze, w tym dopełnienie wszelkich czynności formalnych – administracyjno-prawnych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
7) Wykonawca musi posiadać odpowiednie przewidziane prawem decyzje, zezwolenia, zgłoszenia robót (o ile są wymagane) pozwalające na prawidłowe wykonanie zamówienia.
8) Wykonawca, po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których będzie dokonany odbiór płyt azbestowo-cementowych, przy czym Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania powyższy wykaz może ulec zmianie.
9) Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają zostać wykonane prace.
10) Odpady objęte zamówieniem należy zbierać i transportować w sposób uniemożliwiający ich rozsypanie, wywianie, oraz w sposób bezpieczny dla ruchu drogowego.
11) Wykonawca oraz podmioty z nim współpracujące (np. podwykonawcy) ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wyrządzone szkody na mieniu, zdrowiu i życiu osób trzecich w ramach realizowanego zamówienia.
12) Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt oraz wykwalifikowany personel celem prawidłowej realizacji zamówienia.
13) Wykonawca będzie przestrzegał zasad wynikających z ochrony danych osobowych Dz. U. z 2019 poz. 1781 (tekst ujednolicony).
14) Po zakończeniu prac u każdego wnioskodawcy (tj. osoby wnioskującej o usunięcie azbestu z jej posesji) zostanie sporządzony protokół odbioru prac wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że prace na danej nieruchomości wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a cały teren został prawidłowo oczyszczony z azbestu.
15) Zamawiający wymaga by Wykonawca spełniał kryteria wymagane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 13.12.2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.), a także rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824);
16) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
17) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
18) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy PZP, ponieważ nie stosuje ceny jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 33592,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlano-Handlowe EKO Paweł Michalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6550011822

7.3.3) Ulica: Mikułowice

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23142,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23142,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlano-Handlowe EKO Paweł Michalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6550011822

7.3.3) Ulica: Mikułowice

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23142,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowna wartość umowy została podane jako kwoty ofertowe zł brutto powstałe z wyliczenia cen jednostkowych PLN/m2 oraz prognozowanej ilości odpadów. Szacunkowe ilości odpadów wynoszą: część 1: 500 m2; część 2: 4200 m2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.