Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00279003/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA KONSERW I OLEJU ROŚLINNEGO DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU I ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W MEDYCE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rokitniańska 1
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166789271
1.5.8.) Numer faksu: 166786131
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_przemysl@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0d685f1-e0be-4765-b719-8753840c1b0c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA KONSERW I OLEJU ROŚLINNEGO DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU I ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W MEDYCE”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0d685f1-e0be-4765-b719-8753840c1b0c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126343/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa konserw i oleju roślinnego do Zakładu Karnego w Przemyślu i Oddziału Zewnętrznego w Medyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279003
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Konserwy rybnePrzedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko wykonawcy konserw rybnych do Zakładu Karnego w Przemyślu i Oddziału Zewnętrznego w Medyce.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw
członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych
norm.
Pod względem organoleptycznym dostarczane produkty powinny mieć odpowiednią barwę, smak, zapach oraz muszą być
pozbawione zanieczyszczeń fizycznych, mechanicznych i chemicznych.
Wymagania dotyczące oznakowania:
Produkty muszą być oznakowane zgodnie z normą i obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe
musi zawierać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane: nazwę produktu, masę netto lub ilość sztuk w
opakowaniu, nazwę i adres dostawcy-producenta, kraj pochodzenia, warunki przechowywania, datę pakowania, termin
przydatności do spożycia oraz pozostałe informacje zgodne z obowiązującym prawem dla danej kategorii produktu.
Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w
sprawie zamówienia publicznego - stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 18228,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Konserwy mięsnePrzedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko wykonawcy konserw mięsnych do Zakładu Karnego w
Przemyślu i Oddziału Zewnętrznego w Medyce.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw
członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych
norm.
Pod względem organoleptycznym dostarczane produkty powinny mieć odpowiednią barwę, smak, zapach oraz muszą być
pozbawione zanieczyszczeń fizycznych, mechanicznych i chemicznych.
Wymagania dotyczące oznakowania:
Produkty muszą być oznakowane zgodnie z normą i obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe
musi zawierać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane: nazwę produktu, masę netto lub ilość sztuk w
opakowaniu, nazwę i adres dostawcy-producenta, kraj pochodzenia, warunki przechowywania, datę pakowania, termin
przydatności do spożycia oraz pozostałe informacje zgodne z obowiązującym prawem dla danej kategorii produktu.
Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w
sprawie zamówienia publicznego - stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.5.) Wartość części: 18228,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Olej roślinnyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko wykonawcy oleju roślinnego do Zakładu Karnego w Przemyślu i Oddziału Zewnętrznego w Medyce.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw
członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych
norm.
Pod względem organoleptycznym dostarczane produkty powinny mieć odpowiednią barwę, smak, zapach oraz muszą być
pozbawione zanieczyszczeń fizycznych, mechanicznych i chemicznych.
Wymagania dotyczące oznakowania:
Produkty muszą być oznakowane zgodnie z normą i obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe
musi zawierać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane: nazwę produktu, masę netto lub ilość sztuk w opakowaniu, nazwę i adres dostawcy-producenta, kraj pochodzenia, warunki przechowywania, datę pakowania, termin
przydatności do spożycia oraz pozostałe informacje zgodne z obowiązującym prawem dla danej kategorii produktu.
Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w
sprawie zamówienia publicznego - stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 15990,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18038,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18038,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Józef Kwieciński Hurt-Detal "MAŁ-MAR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188
7.3.3) Ulica: Brzeska
7.3.4) Miejscowość: Żłobizna
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18038,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17574,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17574,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Józef Kwieciński Hurt-Detal "MAŁ-MAR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188
7.3.3) Ulica: Brzeska
7.3.4) Miejscowość: Żłobizna
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17574,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIDAMID Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151555361
7.3.3) Ulica: Składowa
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawa agregatu walizkowego 2,2kW, agregatu prądotwórczego 7kVA, stacji przenośnej prądu wraz z panelami słonecznymi, rozdzielni 230V/400V, agregatu prądotwórczego 1MW i agregatów prądotwórczych 60KW
- DOSTAWA SPRZĘTU DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ, RADIOTELEFONÓW, WYPOSAŻENIA RATOWNICZEGO, NAMIOTÓW I ELEKTRONARZĘDZI
- DOSTAWA ZESTAWÓW QUADÓW Z PRZYCZEPKAMI I PŁUGAMI, PRZYCZEP ORAZ WÓZKÓW PALETOWYCH
- DOSTAWA KONTENERÓW SANITARNYCH, TOALET PRZENOŚNYCH, REGAŁÓW ORAZ HALI STALOWEJ.
- Zakup rękawów przeciwpowodziowych, osuszaczy powietrza, namiotów pneumatycznych, pomp szlamowych -w ramach dotacji celowej na realizację zadań własnych/zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności ...
- Zakup agregatów prądotwórczych o mocy: ok. 110 kW, ok 63 kW, ok. 6 kW- w zamach dotacji celowej na realizację zadań własnych/zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności i .....
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału, mięsa i wędlin drobiowych oraz konserw i przetworów z mięsa.
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich w roku 2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Łysych w roku 2026
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie na rok 2026
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Połańcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.