Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00282742/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oraz doposażenie wybranych placów zabaw na terenie Żłobków
w Gdańsku w ramach Programu „Aktywne place zabaw” 2025 – zadanie 2 realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oraz doposażenie wybranych placów zabaw na terenie Żłobkóww Gdańsku w ramach Programu „Aktywne place zabaw” 2025 – zadanie 2 realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a1ae4ed-dfa5-4d82-994a-b56fea29ae21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019556/60/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.90 Przebudowa lub doposażenie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” istniejącego placu zabaw przynależnego do Żłobka Nr 2 „Kasztanek” ul. Piastowska 92A
1.1.91 Przebudowa lub doposażenie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” istniejącego placu zabaw przynależnego do Żłobka Nr 3 „Złota Rybka” ul. Chałubińskiego 20
1.1.92 Przebudowa lub doposażenie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” istniejącego placu zabaw przynależnego do Żłobka Nr 4 „Nutka” ul. Startowa 3
1.1.93 Przebudowa lub doposażenie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” istniejącego placu zabaw przynależnego do Żłobka Nr 5 „Podziomek” ul. Konopnickiej 14
1.1.95 Przebudowa lub doposażenie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” istniejącego placu zabaw przynależnego do Żłobka Nr 7 „Berek” ul. Pocztowa 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282742
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 97/BZP-U.510.86.2025/AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1176219,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.:Przebudowa oraz doposażenie wybranych placów zabaw na terenie Żłobków w Gdańsku w ramach Programu „Aktywne place zabaw” 2025 – zadanie 2 realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zadanie przewidziane jest do dofinansowania ze środków Budżetu Państwa w ramach programu „Aktywne Place Zabaw” 2025 w ramach Resortowego Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
3. Część nr 1 – Przebudowa oraz doposażenie placów zabaw na terenie Żłobka nr 2, 3 i 4 w Gdańsku:
a) Realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” remontu oraz doposażenie placu zabaw zlokalizowanego na terenie Żłobka nr 2 „KASZTANEK” przy ul. Piastowskiej 92A w Gdańsku,
b) Realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” remontu oraz doposażenie placu zabaw zlokalizowanego na terenie Żłobka nr 3 „Złota Rybka” przy ul. Chałubińskiego 20 w Gdańsku,
c) Realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” remontu oraz doposażenie placu zabaw zlokalizowanego na terenie Żłobka nr 4 „Nutka” przy ul. Startowej 3 w Gdańsku.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) I przedmiot odbioru: wykonanie dokumentacji projektowej z określeniem harmonogramu robót wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień.
2) II przedmiot odbioru: kompleksowe wykonanie robót budowlano–montażowych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową wykonaną w ramach I przedmiotu odbioru.
3) III przedmiot odbioru obejmuje: UZYSKANIE CERTYFIKATU Z KONTROLI- uzyskanie pomontażowego certyfikatu niezależnej, wyspecjalizowanej zewnętrznej jednostki kontrolującej, potwierdzającej zgodność placu zabaw z Normami PN-EN 1176 lub 1177.
4) Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem zamówienia.
Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych prac, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to Wykonawca wykona te prace i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 7.1.1, 7.1.2, 7.1.3 i załącznik nr 7.2.1, 7.2.2 do SWZ oraz Programach Funkcjonalno – Użytkowych, stanowiących załącznik nr 1 do poszczególnych OPZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących w zależności od części zamówienia załącznik nr 8.1 oraz załącznik nr 8.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 738577,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.:Przebudowa oraz doposażenie wybranych placów zabaw na terenie Żłobków w Gdańsku w ramach Programu „Aktywne place zabaw” 2025 – zadanie 2 realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zadanie przewidziane jest do dofinansowania ze środków Budżetu Państwa w ramach programu „Aktywne Place Zabaw” 2025 w ramach Resortowego Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
3. Część nr 2 - Przebudowa oraz doposażenie placów zabaw na terenie Żłobka nr 5 i 7 w Gdańsku:
a) Realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” remontu oraz doposażenie placu zabaw zlokalizowanego na terenie Żłobka nr 5 Podziomek przy ul. Konopnickiej 14 w Gdańsku,
b) Realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” remontu oraz doposażenie placu zabaw zlokalizowanego na terenie Żłobka nr 7 Berek przy ul. Pocztowej 1 w Gdańsku.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) I przedmiot odbioru: wykonanie dokumentacji projektowej z określeniem harmonogramu robót wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień.
2) II przedmiot odbioru: kompleksowe wykonanie robót budowlano–montażowych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową wykonaną w ramach I przedmiotu odbioru.
3) III przedmiot odbioru obejmuje: UZYSKANIE CERTYFIKATU Z KONTROLI- uzyskanie pomontażowego certyfikatu niezależnej, wyspecjalizowanej zewnętrznej jednostki kontrolującej, potwierdzającej zgodność placu zabaw z Normami PN-EN 1176 lub 1177.
4) Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem zamówienia.
Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych prac, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to Wykonawca wykona te prace i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone
w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 7.1.1, 7.1.2, 7.1.3 i załącznik nr 7.2.1, 7.2.2 do SWZ oraz Programach Funkcjonalno – Użytkowych, stanowiących załącznik nr 1 do poszczególnych OPZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących w zależności od części zamówienia załącznik nr 8.1 oraz załącznik nr 8.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 437642,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1137750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCARIUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 880260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 541620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 717213,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 541620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCARIUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 541620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont estakady drogowej na Węźle Okopowa w Gdańsku
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





