eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszwicaPrzebudowa przepustu drogowego na drodze gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice



Ogłoszenie z dnia 2025-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przepustu drogowego na drodze gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523515010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1116152

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przepustu drogowego na drodze gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba25193c-8417-48ee-8d84-1646e08e76f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030355/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa przepustu drogowego na drodze gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247033

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1051102,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
CPV 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
CPV 45310000-3: Roboty instalacyjne elektryczne
CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne
CPV 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego

Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 4 miesiące od dnia zawarcia umowy
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przepustu drogowego w miejscowości Janowice wraz z przebudowa częścią drogi gminnej (ok. 50 m) i przebudową w części robót dotyczących branży elektrycznej zgodnie z rys. „zakres robót”
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Przebudowy przepustu przez rów melioracyjny.
Stan istniejący W stanie istniejącym pod drogą gminną w miejscowości Janowice na przecięciu z ciekiem o nazwie Dopływ z Bożejewic znajduje się przedmiotowy przepust. Przepust w całości wykonany jest z cegły, zarówno część przelotowa przepustu jak i ściany oporowe na wlocie i wylocie. Całkowita długość przepustu wynosi około 6,40 m. Światło poziome przepustu wynosi 1,35 m a jego wysokość w najwyższym punkcie wynosi około 1,80 m. Stan techniczny przepustu uznaje się za awaryjny. Zarówno część przelotowa przepustu jak i ściany oporowe posiadają liczne ubytki konstrukcji.
W skład niniejszego zamierzenia budowlanego wchodzi:
– rozbudowa drogi gminnej,
– przebudowa obiektu inżynierskiego – przepustu na rowie melioracyjnym,
– przebudowa kolidującej infrastruktury energetycznej.
Projektowany zakres prac:
Zamierzenie inwestycyjne obejmuje budowę nowego obiektu mostowego stanowiącego przepust drogowy pod drogą gminną nr 150848C w km 0+466,01.Obiekt projektu się, jako konstrukcję żelbetową prefabrykowaną skrzynkową w części przelotowej z monolitycznymi ścianami oporowymi. Na obiekcie należy zastosować następującą kolorystykę:
- powierzchnie podpor, przęseł, konstrukcji oporowych, itp. – naturalna kolorystyka betonu;
- balustrady poręcze – kolor żółty RAL 1003, dopuszcza się zmianę kolorystyki po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym;
Faktura betonu Widoczne elementy z betonu monolitycznego winny być wykonane w standardzie betonu architektonicznego:
- beton nie powinien być wykonany, jako oddzielna warstwa wykończeniowa;
- zastosowana technologia powinna zapewnić uzyskanie takiej powierzchni, aby nie wymagała ona napraw, szpachlowania lub stosowania innych powłok kryjących;
- beton powinien posiadać jednolitą fakturę i barwę;
- faktura powinna być tak dobrana, aby nie można było rozpoznać śladów stykania się szalunków i przerw technologicznych;
- otwory technologiczne należy tak rozmieścić, aby ich układ współgrał z przyjętą fakturą betonu;
- konstrukcje mniejsze od typowych wysokości płyt szalunkowych należy wykonać bez styków poziomych, a miejsca styków pionowych zamaskować elementami uszczelniająco-dekoracyjno- maskującymi.
Przekrój normalny drogi w obrębie obiektu:
Na obiekcie zlokalizowana jest jednojezdniowa droga gminna nr 150848 C o dwóch pasach ruchu o szerokości 2,50 m każdy. Trasę i niweletę drogi w obrębie obiektu należy wykonać zgodnie z projektem drogowym.
Przekrój normalny drogi na obiekcie
pobocze 0.67m
opaska 0.90m
pasy ruchu 2x2.50=5.00m
opaska 0.90m
pobocze 0.63m
Razem 8.10m
Spadek poprzeczny jezdni - i=2.00% (daszkowy)
Lokalizację obiektu w stosunku do projektowanej drogi gminnej stanowi punkt przecięcia osi
przepustu z osią projektowanej drogi.
Przekrój poprzeczny obiektu został dostosowany do przekroju drogi gminnej:
gzyms + bariera 0.60m
pobocze + krawężnik 0.67m
opaska 0.90m
pasy ruchu 2x2.50=5.00m
opaska 0.90m
pobocze + krawężnik 0.63m
gzyms + bariera0.60m
Razem 9.30m
Spadek poprzeczny jezdni - i=2.00% (daszkowy)
Podstawowe parametry obiektu
Typ konstrukcji: Żelbetowy przepust skrzynkowy prefabrykowany
Klasa obciążeń: LM1 – klasa II
Długość przepustu: 9.00 m
Długość efektywna: 9.00 m
Szerokość w świetle: 2.00 m
Wysokość w świetle konstrukcji: 2.00 m
Wysokość użytkowa: 2.00 m
Szerokość całkowita: 2.40 m
Wysokość całkowita: 2.40 m
Wysokość naziomu: 1.03-1.11 m
Kąt skrzyżowania z osią drogi: 89.7o
Powierzchnia obiektu: 21.6 m2
W obrębie obiektu występuje istniejąca sieć elektryczna. Instalacje kolidujące z projektowanym obiektem należy przebudować zgodnie z projektami
branżowymi.
Szczegółowy opis zadania znajduje się w projekcie budowlanym dla niniejszej inwestycji.

II. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej:

a) Projekt zagospodarowania terenu „Rozbudowa drogi gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice.";
b) Projekt architektoniczno-budowlany „Rozbudowa drogi gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice.";
c) Projekt techniczny „Rozbudowa drogi gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice.";
d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót „Rozbudowa drogi gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice.";
e) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych drogowych obiektów inżynieryjnych „Rozbudowa drogi gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice.";
f) Projekt stałej organizacji ruchu „Rozbudowa drogi gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice.";
g) Przedmiar robót „Rozbudowa drogi gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice.";
h) Plan rysunek z zakresem prac.

III. Wytyczne dla wykonawcy:
1) Szczegółowe informacje zawiera dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym.
2) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, opłaty za zajęcie terenu na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót.
3) Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia kosztów i zapewnienia nadzoru ze strony gestorów sieci (elektrycznej i gazowej) zgodnie z warunkami uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa.
4) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.
6) Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń lub obwieszczeń.
7) W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu do odbioru odpadów komunalnych wykonawca będzie zobowiązany wskazaniu drogi alternatywnej i przekazania informacji do Przedsiębiorstwo Komunalnego w Kruszwicy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci elektrycznej, gazowej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii.
9) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego do posesji. Zaleca się prowadzenie inwestycji w sposób umożliwiający również dojazd do posesji.
10) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do powtórnej eksploatacji np. hydranty, kratki kanalizacyjne, włazy należy dostarczyć zabezpieczone przed uszkodzeniami w trakcie transportu na składowisko Zamawiającego. Materiały należy przekazać protokolarnie.
11) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy.
12) Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego do umowy w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
IV. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
-pracownik budowy – prace drogowe,
-pracownik budowy– prace mostowe
jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §24 wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1267084,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1348160,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1267084,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WANT Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932563365

7.3.3) Ulica: ul. Korczaka 12

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży drogowej, elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1267084,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.