Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268242/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
- 2022/BZP 00287114/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu przy świetlicy w Niemilu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/313 30 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6398701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu przy świetlicy w Niemilu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-154a68d8-0805-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268242/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.19.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 898779,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52031,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu powierzchni parkingu przy świetlicy w Niemilu, w ramach gminnego zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa parkingu przy świetlicy w Niemilu”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) Modernizację poprzez utwardzenie istniejącej powierzchni parkingu przy świetlicy w Niemilu o ok. 194m2 (konstrukcja parkingu wg następujących warstw: odsączająca z pisaku o ok. 10cm; podbudowa z tłucznia 0/31 ok. 23cm; kostka betonowa ok.6cm; podsypka cementowo-piaskowa o ok. 3cm; obrzeża betonowe 30x8x100cm ułożone na ławie betonowej ok 0,04m3/m; krawężniki betonowe wibroprasowane ułożone na ławie betonowej o ok. 0,07m3/m);
2) Wykonania odcinka przejścia przy parkingu świetlicy w Niemilu o ok 184m2(konstrukcja chodnika między dwoma domami wg następujących warstw: odsączająca z pisaku o ok. 10cm;podbudowa z tłucznia 0/31 ok. 16cm; podsypka cementowo-piaskowa o ok. 3cm; kostka betonowa ok. 6cm);
w tym:
zabezpieczenie terenu robót i wokół terenu robót na czas trwania robót,
zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
opracowanie planu BIOZ,
powiadamianie zarządców sieci i właścicieli działek (o ile zajdzie koniczność),
dokumentacją geodezyjną powykonawczą (3 szt. papierowo + 1 egz. na pendrive lub na CD w pdf),
zapewnienie nadzoru technicznego ze strony właścicieli urządzeń obcych kolidujących z robotami
w przypadku natrafienia na urządzenia drenarskie lub inne sieci uzbrojenia terenu , dokonania naprawy na własny koszt oraz zapewnia odbioru technicznego przez właściwego inspektora powołanego przez Zamawiającego (o ile zajdzie konieczność),
uregulowania odszkodowania wynikłego w związku z prowadzonymi pracami poza terenem budowy,
poniesienia kosztów związanych z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm oraz warunkami wydanymi przez zarządców sieci (o ile zajdzie konieczność),
poniesienia kosztów związanych z opłatami za wodę i odpady,
ubezpieczenie terenu budowy,
prowadzenie obsługi geodezyjnej,
wszelkie koszty związane z odbiorami robót przez odpowiednie służby,
przygotowanie i przekazanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z dokumentacją powykonawczą – operat kolaudacyjny.
opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych jeżeli będzie wymagany przez zarządców dróg, uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, wprowadzenie organizacji ruchu zastępczego wraz z oznakowaniem i ponoszenie opłat za zajęcie pasa drogowego.
koszty związane z zawiadamianiem, nadzorowaniem i odbiorami robót przez odpowiednie służby i właścicieli istniejącej infrastruktury (wszelkie koszty uzyskania zajęcia pasa ruchu i organizacji ruchu i oznakowania pasów drogowych),
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz szkic mapowy – stanowiące załączniki do SWZ.
5. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt (wzór) umowy - załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64493,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64493,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-BUD Adrian Szawara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141514817
7.3.4) Miejscowość: Wawrzęcice 22
7.3.5) Kod pocztowy: 57-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64493,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Rewitalizacja i modernizacja sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego im. Jana III Sobieskiego w Oławie z renowacją zabytkowego oświetlenia zewnętrznego
- Budowa oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w m. Jankowice
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Jaczkowicach
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- Przebudowa i remont gminnej infrastruktury drogowej w miejscowości Bielice
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.