Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00287156/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe podczas wizyt na demonstracjach realizowanych w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODLASKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W SZEPIETOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450695120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 64
1.5.2.) Miejscowość: Szepietowo-Wawrzyńce
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-210
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr-szepietowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://odr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podr.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie doradztwa rolniczego obejmującego działania w zakresie rolnictwa, rozwoju wsi, rynków rolnych oraz wiejskiego gospodarstwa domowego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe podczas wizyt na demonstracjach realizowanych w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa6d8060-fbd6-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098282/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi cateringowe dla uczestników demonstracji i wykładowców w związku z realizacją operacji w ramach poddziałania "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287156
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG/ZP.260.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy), podczas 6 wizyt na demonstracjach realizowanych przez PODR Szepietowo na terenie powiatu białostockiego, łącznie dla 88 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 9380,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy), podczas 4 wizyt na demonstracjach realizowanych przez PODR Szepietowo na terenie powiatu bielskiego, łącznie dla 68 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 7248,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy), podczas 2 wizyt na demonstracjach realizowanych przez PODR Szepietowo na terenie powiatu grajewskiego, łącznie dla 34 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 3624,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy), podczas 6 wizyt na demonstracjach realizowanych przez PODR Szepietowo na terenie powiatu hajnowskiego, łącznie dla 94 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 10019,87 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy), podczas 6 wizyt na demonstracjach realizowanych przez PODR Szepietowo na terenie powiatu łomżyńskiego, łącznie dla 104 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11085,82 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy), podczas 2 wizyt na demonstracjach realizowanych przez PODR Szepietowo na terenie powiatu siemiatyckiego, łącznie dla 36 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 3837,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy), podczas 6 wizyt na demonstracjach realizowanych przez PODR Szepietowo na terenie powiatu suwalskiego, łącznie dla 104 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11085,82 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje świadczenie usług cateringowych (obiad i serwis kawowy), podczas 2 wizyt na demonstracjach realizowanych przez PODR Szepietowo na terenie powiatu wysokomazowieckiego, łącznie dla 34 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 3624,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10652,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10652,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10652,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Gołaszewski Mąka i Magia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231190955
7.3.4) Miejscowość: Zambrów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jerzy Gołaszewski Mąka i Magia
jakie przetargi wygrała firma
Jerzy Gołaszewski Mąka i Magia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10652,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-03 do 2024-07-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6377,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8598,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6377,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bar Anna Anna Sulima
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431331968
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6377,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-03 do 2024-07-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 3 zamówienia w terminie została złożona 1 oferta. Jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ wykonawca nie zadeklarował w ofercie rodzaju naczyń, co powoduje niezgodność złożonej oferty z warunkami zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 4 zamówienia w terminie została złożona 1 oferta. Jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ wykonawca nie zadeklarował w ofercie rodzaju naczyń, co powoduje niezgodność złożonej oferty z warunkami zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13150,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13150,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13150,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Gołaszewski Mąka i Magia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231190955
7.3.4) Miejscowość: Zambrów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13150,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-03 do 2024-07-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3688,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3688,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3688,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Rachunkowe Anna Izabela Bojarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571075609
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3688,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-03 do 2024-07-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10810,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10810,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10810,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe OLMA Małgorzata Gryszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441050505
7.3.4) Miejscowość: Krzywe
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jerzy Gołaszewski Mąka i Magia
jakie przetargi wygrała firma
Jerzy Gołaszewski Mąka i Magia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10810,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-03 do 2024-07-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4299,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4299,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4299,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Gołaszewski Mąka i Magia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231190955
7.3.4) Miejscowość: Zambrów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO RACHUNKOWE Anna Izabela Bojarska
jakie przetargi wygrała firma
BIURO RACHUNKOWE Anna Izabela Bojarska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4299,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-03 do 2024-07-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków jednego miesiąca wakacyjnego sierpnia dla dzieci z placówki wsparcia dziennego- Świetlicy "Słonecznikowa Brać" MOPS w Pułtusku w 2025r.
- Przygotowywanie, wydawanie posiłków dzieciom do czasu podjęcia nauki w szk. pod., uczniom do czasu uk. szk. ponadpodst. i os. dorosłym z terenu m-ta i gm. Pułtusk wraz z dowozem do m-ca zam. w 2025r.
- Świadczenie kompleksowych usług żywienia polegających na przygotowaniu oraz dostarczaniu gotowych do spożycia posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Szczecinie.
- Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla 30 podmiotów administracji lokalnej oraz 5 organizacji społeczeństwa obywatelskiego wspierających cudzoziemców.
- Usługa cateringowa w 4 subregionach województwa warmińsko-mazurskiego
- Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.