Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311383/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
- 2022/BZP 00333687/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wielokontenerowego trenażera do działań ratowniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-629
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@sgsp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgsp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wielokontenerowego trenażera do działań ratowniczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44077a81-1f87-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00132226/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup, dostawa i montaż wielokontenerowego trenażera do działań ratowniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311383/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/28/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wielokontenerowego trenażera do działań ratowniczych.
Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków dotacji celowej przyznanej przez Skarb Państwa – Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z umową dotacji nr DSMiM-WWM-0864-23/2022/MOŁDAWIA na realizację projektu DWR/ADM 2022/005/2 (Moduł I na 2022 r.) pn. „Wsparcie Generalnego Inspektora ds. Sytuacji Nadzwyczajnych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Republiki Mołdawii – Etap II”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 784500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1832700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 784500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ślusarstwo Produkcja-Handel-Usługi Władysław Radzik w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850236693
7.3.4) Miejscowość: Straszęcin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ślusarstwo Produkcja Handel Usługi Władysław Radzik w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Ślusarstwo Produkcja Handel Usługi Władysław Radzik w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 784500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika wraz z czterema podejściami do klatek schodowych z kostki betonowej typu melanż wzdłuż budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej wraz z czterema podejściami do klatek schodowych na działce gruntu nr 71/4 z obrębu 7-07-01 na terenie nieruchomości przy budynkach ul. Marymoncka 147 i 149 od ciągu pieszego na działce gruntu nr 53 z obrębu 7-07-01 do ciągu pieszego posadowionego za ścianą szczytową budynku Marymoncka 147 w kierunku ul. Wrzeciono.
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości - Budowa Centrum Aktywności Lokalnej w dzielnicy Rybnicka Kuźnia" - realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa wraz z modernizacją świetlicy wiejskiej w Miszewku - Stefany
- DOSTAWA KONTENERA SOCJALNO-BIUROWEGO NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA GOŁĄBKI
- Zakup wraz z dostawą 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki".
- Modernizacja kompleksu sportowo " Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Parkowej w Krzyżanowicach
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.