eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SułówModernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sułów 63

1.5.2.) Miejscowość: Sułów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-448

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sulow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e11b5642-db91-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e11b5642-db91-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036550/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów” polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 3011 Tarnawa- Turobin- Sułów- Szczebrzeszyn w m. Sułów i Tworyczów w ramach przebudowy nie wymagającej zmiany granic pasa drogowego na części działki drogowej nr ewid. 668 obręb Tworyczów oraz działek drogowych nr ewid. 10, 745, 743 obręb Sułów (z wyłączeniem obiektów mostowych). Planowane roboty budowlane będą polegały na ułożeniu warstw nakładki wzmacniająco profilującej nawierzchnię: dolna warstwa- wyrównawcza z mieszanki z mieszanki MCE, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W oraz górna warstwa- ścieralna z betonu asfaltowego AC11S. Dodatkowo planuje się budowę kanału teletechnicznego. Szczegółowy opis wykonywanych prac zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty i o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 6.
Zgodnie z treścią wyżej przywołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający jest uprawniony do samodzielnego unieważnienia decyzji o wyborze oferty najkorzystniejszej, nawet jeśli taki obowiązek nie wynika z wyroku Krajowej Izby Odwoławczej albo sądu powszechnego, jeśli dostrzeże, że dokonał wyboru oferty z naruszeniem prawa zamówień publicznych. Takie uprawnienie wynika z faktu, że czynności zamawiającego podejmowane w postępowaniu powinny zmierzać do udzielenia zamówienia wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych.
Unieważnienie czynności wyboru oferty najkorzystniejszej i w konsekwencji unieważnienie postępowania jest spowodowane wykrytym błędem w opisie przedmiotu zamówienia w wyniku pozyskania informacji od oferenta, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza na dzień przed wyznaczonym terminem podpisania umowy, oraz że koszt wykonania kanału technologicznego wzrośnie z powodu niedoszacowania oferty w tym zakresie. Po przeanalizowaniu dokumentów postępowania stwierdzono, że w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, w dokumentacji dotyczącej budowy kanału technologicznego projektant wskazał, opisał i wyliczył długość budowy kanału na odcinku 1412m, natomiast modernizowany odcinek drogi wynosił 3120m. W wyniku zaistniałej sytuacji Wykonawcy biorący udział w postępowaniu mogli zaniżyć wartość złożonej oferty co w konsekwencji doprowadziło do braku możliwości wykonania całości planowanego zamówienia w zaoferowanej cenie. Ponadto, z uwagi na fakt, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 6 ofert, Zamawiający nie jest w stanie ocenić, czy złożone oferty uwzględniały całkowity koszt wykonania kanału technologicznego pomimo błędu w dokumentacji, czy też nie, co w konsekwencji mogło mieć wpływ na wynik postępowania.
W tym stanie rzeczy Zamawiający uznaje postępowanie jako obarczone wadą, niemożliwą do usunięcia na tym etapie postępowania co powoduje, iż należało postępowanie unieważnić w całości i przeprowadzić w sposób niewadliwy ponownie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4090560,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10278073,44 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.