eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310

1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a678c169-13f9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036862/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Na przedmiot zamówienia Gmina Brześć Kujawski ubiega się o dofinansowanie w ramach programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274938

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.26.2023.KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem opracowania jest projekt zagospodarowania terenu dla zamierzenia budowlanego pn. ,,Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną" w Wieńcu-Zdroju w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój". Inwestycja zlokalizowana będzie przy ulicy Wienieckiej 6 w miejscowości Wieniec-Zdrój i obejmuje działkę oznaczoną ewidencyjnym numerem 229, obręb 0003 Wieniec Zalesie, a dla potrzeb lokalizacji infrastruktury technicznej również działkę oznaczoną numerem ewidencyjnym 242, obręb 0003 Wieniec Zalesie.
Działka nr ewid. 229 położona w obrębie ewidencyjnym 0003 Wieniec Zalesie, stanowi zgodnie z informacjami o działce inne tereny zabudowane Bi, natomiast działka 242 położona również w obrębie ewidencyjnym 0003 Wieniec Zalesie, stanowi zgodnie z informacjami o działce drogi "dr".
Obecnie na działce 229 znajduje się mały budynek ujęcia wód leczniczych (czynne ujęcie wód leczniczych Wieniec 3 E). Cała działka oprócz wskazanego budynku nie posiada innych budynków trwale związanych z gruntem. Na działce występują drzewa wysokie i krzewy średniowysokie. Przeważająca większość działki jest strefą biologicznie czynną. Działka jest zadbana i uporządkowana. Całość działki jest ogrodzona, jednak ogrodzenie nie przebiega po linii granicy własności działki.
Dla terenu, na którym położona jest planowana inwestycja nie obowiązują ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dotychczas obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Brześć Kujawski utracił ważność z końcem 2003 r. Dla przedmiotowej inwestycji wydana została decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak BI.IP.6733.8.2023 z dnia 10 maja 2023 roku.
Z działki nr 230 obręb 0003 Wieniec Zalesie ujętej w w/w decyzji ostatecznie w czasie projektowania zrezygnowano.
Planowane zamierzenie inwestycyjne zgodnie z informacją zawartą w w/w decyzji położone jest w położone jest w obszarze górniczym oraz terenie górniczym wód leczniczych "Wieniec" oraz w strefie "A" ochrony uzdrowiskowej Uzdrowiska Wieniec-Zdrój i stanowi obiekt usług kultury służący obsłudze pacjentów i turystów, nie należy do obiektów objętych zakazem lokalizacji w strefie "A" ochrony uzdrowiskowej wymienionych w art. 38a ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 151).
Na etapie prac projektowych przewiduje się częściowe wycięcie drzew. W ramach prac projektowych wykonany będzie budynek amfiteatru i budynek administracyjno-socjalny. Pomiędzy budynkami znajdować będzie się zagłębiona widownia skierowana w kierunku północno - zachodnim. Cały kompleks okala zadaszona wiata, która pełni funkcję przekrycia ciągu komunikacyjnego / części widowni. Cały kompleks obsługuje maksymalnie 200 widzów. Budynki wykonane będą w konstrukcji murowanej z przekryciem stropem monolitycznym. Budynek widowni przekryty będzie dachem lekkim.
W projekcie zagospodarowania terenu zostały uwzględnione również następujące elementy: miejsca postojowe, w tym dla osób z niepełnosprawnością ruchową, miejsce ładowania pojazdów elektrycznych, chodniki, murki oporowe, balustrady, elementy małej architektury (kosze śmietnikowe) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Szczegółowe rozwiązania dotyczące infrastruktury technicznej zawarte odpowiednio w projekcie architektoniczno-budowlanym br. sanitarnej i elektrycznej oraz projekcie technicznym i wykonawczym w/w branż. Przedmiotowe prace zamykają się w obrębie działki 229 i 242.
Pozostałe elementy wchodzące w zakres zamierzenia budowlanego zostały przedstawione odpowiednio w projekcie architektoniczno-budowlanym, projektach technicznych i wykonawczych poszczególnych branż.

ISTNIEJACE ZAGOSPODAROWANIE TERENU
Inwestycja zlokalizowana będzie na działce 229 obręb 0003 WIENIEC ZALESIE, gmina Brześć Kujawski a dla potrzeb lokalizacji infrastruktury technicznej również działkę oznaczoną numerem ewidencyjnym 242, obręb 0003 Wieniec Zalesie. Działka 229 jest działką narożną pomiędzy ulicą Wieniecką i Zdrojową. Obecnie na działce znajduje się mały budynek ujęcia wód leczniczych. Cała działka oprócz wskazanego budynku nie posiada innych budynków trwale związanych z gruntem. Na działce występują drzewa wysokie i krzewy średniowysokie. Przeważająca większość działki jest strefą biologicznie czynną. Działka jest zadbana i uporządkowana. Całość działki jest ogrodzona, jednak ogrodzenie nie przebiega po linii granicy własności działki.
Teren naturalnie opada w stronę północną. Działka jest uzbrojona w niezbędną infrastrukturę techniczną w postaci przyłącza wody pitnej, kanalizacji oraz przyłącza energetycznego. Wody opadowe i roztopowe z dachu budynku odprowadzane są obecnie na teren zielony.
Na działkę prowadzić będzie zjazd z drogi dz. nr ewidencyjny 230 od strony północno - wschodniej. Dla celów zapewnienia obsługi sceny amfiteatru od strony północno-zachodniej znajdować będzie się brama wjazdowa zlokalizowana w istniejącym ogrodzeniu. Rzędne terenu występujące w granicach opracowania kształtują się pomiędzy 64,01 do 64,76 m.n.p.m.
Teren, na którym Inwestor zamierza realizować swoje zamierzenie nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Sposób przeznaczenia oraz użytkowania terenu nie zmienia się.

PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU
Pod względem ukształtowania terenu głównym elementem założenia będzie scena amfiteatru oraz widownia która będzie znajdowała się w centralnej części kompleksu kulturowego. Od strony północnej znajdować będzie się budynek administracyjno - socjalny który będzie wykonany w technologii murowanej. Od strony południowej niejako "zamkniecie" sceny stanowić będzie budynek dla obsługi amfiteatru. Jako element scalający cały kompleks w jedną formę architektoniczną jest arkada w kształcie kręgu. Dostęp dla osób niepełnosprawnych jest zapewniony w kompleksie na poziomie zera budynku administracyjno - socjalnego. Niepełnosprawni mają dostęp poprzez foyer do toalety dla niepełnosprawnych a miejsca do oglądania sceny znajdują się na poziomie zera pod arkadami.
Cały kompleks jest skomunikowany poprzez chodniki. Strefa ogrodzenia i "granicy strefy amfiteatru ograniczony jest poprzez elewacje budynku administracyjno - socjalnego od strony północno - wschodniej oraz częściowo poprzez przesunięte ogrodzenie w którym znajdują się dwie furtki. W strefie pomiędzy budynkiem administracyjno - socjalnym a drogą ulicy Zdrojowej znajdować będą się dwa miejsca postojowe, w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej, a także dwa miejsca do ładowania pojazdów elektrycznych. Główne wejście dla użytkowników amfiteatru zlokalizowane jest od strony ulicy Zdrojowej .

Chodnik wraz ze schodami i murkami oporowymi
Nowo projektowane podjazdy od strony północno-zachodniej wykonane z kostki betonowej w kolorze szarym. Chodnik w kompleksie wykończony z płyt betonowych z wykończeniem szlachetnym, mineralnym. Formaty płyt min. 60 x 60 x 4 cm. Kolorystyka - jasno szary. Podbudowę wykonać z grysu 2-8 mm, 20 cm kruszywa łamanego 0-31.5 mm, warstwy wyrównującej z piasku na geowłókninie.
Murki oporowe wylewane, jako żelbetowe, wykończone płytami okładzinowymi, betonowymi w kolorystyce dobranej do chodników - okładzina szlachetna z kruszywa. Min. grubość murka - 10 cm. Wysokość gazonów - 40 cm ponad poziom trawnika, chodnika.

W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Termin wykonania: 11-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury. Płatność (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5287522,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6743724,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6525150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana "Dolmar" Jasiński Grzegorz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781004651

7.3.3) Ulica: Goździkowa 10

7.3.4) Miejscowość: Ruziec

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne, instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6525150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.