eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310

1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a678c169-13f9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036862/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Na przedmiot zamówienia Gmina Brześć Kujawski ubiega się o dofinansowanie w ramach programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące
wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuję, że:
1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
2) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.II.271.26.2023.KO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem opracowania jest projekt zagospodarowania terenu dla zamierzenia budowlanego pn. ,,Budowa amfiteatru wraz z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną" w Wieńcu-Zdroju w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój". Inwestycja zlokalizowana będzie przy ulicy Wienieckiej 6 w miejscowości Wieniec-Zdrój i obejmuje działkę oznaczoną ewidencyjnym numerem 229, obręb 0003 Wieniec Zalesie, a dla potrzeb lokalizacji infrastruktury technicznej również działkę oznaczoną numerem ewidencyjnym 242, obręb 0003 Wieniec Zalesie.
Działka nr ewid. 229 położona w obrębie ewidencyjnym 0003 Wieniec Zalesie, stanowi zgodnie z informacjami o działce inne tereny zabudowane Bi, natomiast działka 242 położona również w obrębie ewidencyjnym 0003 Wieniec Zalesie, stanowi zgodnie z informacjami o działce drogi "dr".
Obecnie na działce 229 znajduje się mały budynek ujęcia wód leczniczych (czynne ujęcie wód leczniczych Wieniec 3 E). Cała działka oprócz wskazanego budynku nie posiada innych budynków trwale związanych z gruntem. Na działce występują drzewa wysokie i krzewy średniowysokie. Przeważająca większość działki jest strefą biologicznie czynną. Działka jest zadbana i uporządkowana. Całość działki jest ogrodzona, jednak ogrodzenie nie przebiega po linii granicy własności działki.
Dla terenu, na którym położona jest planowana inwestycja nie obowiązują ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dotychczas obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Brześć Kujawski utracił ważność z końcem 2003 r. Dla przedmiotowej inwestycji wydana została decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak BI.IP.6733.8.2023 z dnia 10 maja 2023 roku.
Z działki nr 230 obręb 0003 Wieniec Zalesie ujętej w w/w decyzji ostatecznie w czasie projektowania zrezygnowano.
Planowane zamierzenie inwestycyjne zgodnie z informacją zawartą w w/w decyzji położone jest w położone jest w obszarze górniczym oraz terenie górniczym wód leczniczych "Wieniec" oraz w strefie "A" ochrony uzdrowiskowej Uzdrowiska Wieniec-Zdrój i stanowi obiekt usług kultury służący obsłudze pacjentów i turystów, nie należy do obiektów objętych zakazem lokalizacji w strefie "A" ochrony uzdrowiskowej wymienionych w art. 38a ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 151).
Na etapie prac projektowych przewiduje się częściowe wycięcie drzew. W ramach prac projektowych wykonany będzie budynek amfiteatru i budynek administracyjno-socjalny. Pomiędzy budynkami znajdować będzie się zagłębiona widownia skierowana w kierunku północno - zachodnim. Cały kompleks okala zadaszona wiata, która pełni funkcję przekrycia ciągu komunikacyjnego / części widowni. Cały kompleks obsługuje maksymalnie 200 widzów. Budynki wykonane będą w konstrukcji murowanej z przekryciem stropem monolitycznym. Budynek widowni przekryty będzie dachem lekkim.
W projekcie zagospodarowania terenu zostały uwzględnione również następujące elementy: miejsca postojowe, w tym dla osób z niepełnosprawnością ruchową, miejsce ładowania pojazdów elektrycznych, chodniki, murki oporowe, balustrady, elementy małej architektury (kosze śmietnikowe) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Szczegółowe rozwiązania dotyczące infrastruktury technicznej zawarte odpowiednio w projekcie architektoniczno-budowlanym br. sanitarnej i elektrycznej oraz projekcie technicznym i wykonawczym w/w branż. Przedmiotowe prace zamykają się w obrębie działki 229 i 242.
Pozostałe elementy wchodzące w zakres zamierzenia budowlanego zostały przedstawione odpowiednio w projekcie architektoniczno-budowlanym, projektach technicznych i wykonawczych poszczególnych branż.

ISTNIEJACE ZAGOSPODAROWANIE TERENU
Inwestycja zlokalizowana będzie na działce 229 obręb 0003 WIENIEC ZALESIE, gmina Brześć Kujawski a dla potrzeb lokalizacji infrastruktury technicznej również działkę oznaczoną numerem ewidencyjnym 242, obręb 0003 Wieniec Zalesie. Działka 229 jest działką narożną pomiędzy ulicą Wieniecką i Zdrojową. Obecnie na działce znajduje się mały budynek ujęcia wód leczniczych. Cała działka oprócz wskazanego budynku nie posiada innych budynków trwale związanych z gruntem. Na działce występują drzewa wysokie i krzewy średniowysokie. Przeważająca większość działki jest strefą biologicznie czynną. Działka jest zadbana i uporządkowana. Całość działki jest ogrodzona, jednak ogrodzenie nie przebiega po linii granicy własności działki.
Teren naturalnie opada w stronę północną. Działka jest uzbrojona w niezbędną infrastrukturę techniczną w postaci przyłącza wody pitnej, kanalizacji oraz przyłącza energetycznego. Wody opadowe i roztopowe z dachu budynku odprowadzane są obecnie na teren zielony.
Na działkę prowadzić będzie zjazd z drogi dz. nr ewidencyjny 230 od strony północno - wschodniej. Dla celów zapewnienia obsługi sceny amfiteatru od strony północno-zachodniej znajdować będzie się brama wjazdowa zlokalizowana w istniejącym ogrodzeniu. Rzędne terenu występujące w granicach opracowania kształtują się pomiędzy 64,01 do 64,76 m.n.p.m.
Teren, na którym Inwestor zamierza realizować swoje zamierzenie nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Sposób przeznaczenia oraz użytkowania terenu nie zmienia się.

PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU
Pod względem ukształtowania terenu głównym elementem założenia będzie scena amfiteatru oraz widownia która będzie znajdowała się w centralnej części kompleksu kulturowego. Od strony północnej znajdować będzie się budynek administracyjno - socjalny który będzie wykonany w technologii murowanej. Od strony południowej niejako "zamkniecie" sceny stanowić będzie budynek dla obsługi amfiteatru. Jako element scalający cały kompleks w jedną formę architektoniczną jest arkada w kształcie kręgu. Dostęp dla osób niepełnosprawnych jest zapewniony w kompleksie na poziomie zera budynku administracyjno - socjalnego. Niepełnosprawni mają dostęp poprzez foyer do toalety dla niepełnosprawnych a miejsca do oglądania sceny znajdują się na poziomie zera pod arkadami.
Cały kompleks jest skomunikowany poprzez chodniki. Strefa ogrodzenia i "granicy strefy amfiteatru ograniczony jest poprzez elewacje budynku administracyjno - socjalnego od strony północno - wschodniej oraz częściowo poprzez przesunięte ogrodzenie w którym znajdują się dwie furtki. W strefie pomiędzy budynkiem administracyjno - socjalnym a drogą ulicy Zdrojowej znajdować będą się dwa miejsca postojowe, w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej, a także dwa miejsca do ładowania pojazdów elektrycznych. Główne wejście dla użytkowników amfiteatru zlokalizowane jest od strony ulicy Zdrojowej .

Chodnik wraz ze schodami i murkami oporowymi
Nowo projektowane podjazdy od strony północno-zachodniej wykonane z kostki betonowej w kolorze szarym. Chodnik w kompleksie wykończony z płyt betonowych z wykończeniem szlachetnym, mineralnym. Formaty płyt min. 60 x 60 x 4 cm. Kolorystyka - jasno szary. Podbudowę wykonać z grysu 2-8 mm, 20 cm kruszywa łamanego 0-31.5 mm, warstwy wyrównującej z piasku na geowłókninie.
Murki oporowe wylewane, jako żelbetowe, wykończone płytami okładzinowymi, betonowymi w kolorystyce dobranej do chodników - okładzina szlachetna z kruszywa. Min. grubość murka - 10 cm. Wysokość gazonów - 40 cm ponad poziom trawnika, chodnika.

W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Termin wykonania: 11-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury. Płatność (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty konstrukcyjno-budowlane o wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz osób
2. Wykaz robót budowalnych
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
4. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS
5. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (dla podmiotów zagranicznych)
6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
7. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
2. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
3. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy (dla podmiotów zagranicznych)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 60 000.00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2023-07-11 do godz. 09:30, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2023-08-09.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy O/Brześć Kuj 78 9550 0003 2003 0022 6341 0005 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Brześć Kujawski, Pl. Wł. Łokietka 1 , 87-880 Brześć Kujawski;
b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
a) zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących, że realizacja inwestycji w umownym terminie stanie się niemożliwa;
b) zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby stron umowy w okresie jej trwania;
c) zmiana danych dotyczących rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr rachunku bankowego stron umowy w okresie jej trwania;
d) zmiana danych dotyczących warunków płatności (np. wprowadzenie płatności zaliczkowej lub częściowej) - w przypadku wystąpienia okoliczność niezależnych od stron umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
e) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-11 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: http://e-propublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.