Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00306987/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
- 2025/BZP 00314721/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk w ramach projektu „Elektronik – nowy impuls”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ELEKTRONICZNO-INFORMATYCZNYCH IM. JANA SZCZEPANIKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000184046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strykowska 10/18
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-725
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@zsp10.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elektronik.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9235a88-8100-45cc-8467-1ec1100808c61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk w ramach projektu „Elektronik – nowy impuls”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9235a88-8100-45cc-8467-1ec1100808c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083333/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 część 1 dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk
1.2.3 część 2 dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk
1.2.4 część 3 dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk
1.2.5 część 4 dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Elektronik – nowy impuls” nr FELD.08.08-IZ.00-0037/23Projekt realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306987
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Stoły ESD 1530x750 122 Krzesło ergonomiczne, antystatyczne 72
3 Stoły loftowe 6
4 Biurko komputerowe 1 osobowe 70x100 16
5 Biurko dla nauczyciela 1
6 Stanowisko laboratoryjne 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39151200-7 - Stoły robocze
39112000-0 - Krzesła
39121100-7 - Biurka
4.5.5.) Wartość części: 135957,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Stanowisko do BGA 22 Stacja lutownicza 8
3 Zestaw dysz do hotair Reeco Ra-150 5 kpl x 16 szt = 80 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco
4.5.5.) Wartość części: 99960 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Oscyloskop 62 Zestaw edukacyjny 6
3 Generator 7
4 Analizator widma 7
5 Oscyloskop cyfrowy 4
6 Zasilacz laboratoryjny programowalny 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38342000-4 - Oscyloskopy
38433300-2 - Analizatory widma
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 311200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Stół warsztatowy z szufladami 22 Wózek narzędziowy 2
3 Zestaw kluczy nasadowych 4
4 Zestaw kluczy płaskich 4
5 Zestaw narzędzi i przyrządów pomiarowych 4
6 Zestaw pilników do metalu 4
7 Zestaw gwintowników i narzynek 4
8 Wkrętarka akumulatorowa 4
9 Zestaw mini wiertarka 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
39151200-7 - Stoły robocze
42637000-0 - Obrabiarki do wiercenia, strugania lub frezowania metalu
4.5.5.) Wartość części: 59066,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „pzp”, Zamawiający informuje, że postępowanie w niniejszej sprawie:
1. części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 pzp tj. cena najkorzystniejszej oferty 323 490,00 zł przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 171 000,00 zł
Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty i nie wykluczył żadnego wykonawcy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „pzp”, Zamawiający informuje, że postępowanie w niniejszej sprawie:
1. części 2 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 pzp tj. cena najkorzystniejszej oferty 245 817,00 zł przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 92 800,00 zł
Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty i nie wykluczył żadnego wykonawcy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „pzp”, Zamawiający informuje, że postępowanie w niniejszej sprawie:3. części 3 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 pzp tj. cena najkorzystniejszej oferty tj. 1 174 823,42 zl przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 588 500,00 zł.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49551,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148214,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49551,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.H. ELKOT KRZYSZTOF KOTKOWSKI ODDZIAŁ KIELCE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960073533
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49551,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- KCOR/ZP/2/2025 - Zestaw serwerów usług LAN i WAN, macierzy dysków oraz napędu taśmowego - 1 szt.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego III
- Prace konserwatorsko - budowlane najniższej kondygnacji pałacu w Lisowicach oraz rewaloryzacja części parku podworskiego i renowacja kaplicy na skarpie
- Dostawa samochodów dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Studio mody" - II
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu" - II
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Urząd Gminy Zwierzyn nie tylko otwarty - także dostępny - II
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach projektu pn. Ochrona ludności i obrony cywilnej w Gminie Iwonicz-Zdrój.
- Dostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla KP PSP w Sejnach - Zadanie 1.
- Zapewnienie w roku 2026 dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa, wdrożonego przez firmę VULCAN
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ POMOCY MULTIMEDIALNYCH W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
- Dostawa wyposażenia dla szkół i przedszkoli Gminy Miasto Biłgoraj w ramach projektu "Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja"
więcej: Wózki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





