Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00385238/01 - Wynik z dnia 2025-08-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej "Legionowo" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141545411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Józefa Sowińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nzozlegionowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nzozlegionowo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d87aa0cf-e291-4a05-a1a3-9d28f181f9e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093174/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Bezgotówkowy zakup paliwa dla samochodów służbowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d87aa0cf-e291-4a05-a1a3-9d28f181f9e43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w prowadzonym postępowaniu, w szczególności składanie ofert,
wymiana informacji i przekazywanie oświadczeń i dokumentów odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w
rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.: Dz.U. z 2024r. poz. 1222) z wykorzystaniem
Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji poprzez pocztę elektroniczną,
z zastrzeżeniem pkt 3.3 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne oraz
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów i oświadczeń elektronicznych (w tym cyfrowe odwzorowania dokumentów
papierowych) oraz informacji przekazywanych przy użyciu platformy e-Zamówienia opisane zostały Regulaminie, który określa
zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:2016 r. w
- administratorem Państwa danych osobowych jest ZOZ LEGIONOWO Sp. z o.o. Ul. Gen. J. Sowińskiego 4; 05 – 120 Legionowo,
reprezentowana przez Dorotę Glinicką.;
- kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w ZOZ LEGIONOWO Sp. z o.o. e-mail: iodo@nzozlegionowo.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
- posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać
Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/7/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający, w czasie trwania umowy (36 miesięcy), w ramach limitu środków przeznaczonych przez Zamawiającego na
sfinansowanie zamówienia, przewiduje dokonywać sukcesywnego zakupu paliw płynnych do samochodów, w tym:
a) benzyny bezołowiowej – E-95 - 1 000,00 l
b) oleju napędowego - - 120 000,00 l
c) olej napędowy wzbogacony o dodatki uszlachetniające – 30 000,00 l
Podane powyżej ilości paliw mają charakter orientacyjny, zostały oszacowane przez Zamawiającego na podstawie
faktycznego zużycia w ostatnich 12 miesiącach przed wszczęciem niniejszego postępowania oraz przewidywanego wzrostu
zapotrzebowania i mają charakter jedynie informacyjny. Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy nie będą przysługiwały
żadne roszczenia w związku z zakupem przez Zamawiającego mniejszej lub większej ilości paliwa
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania spełniania przez Wykonawcę łącznie następujących warunków udziału w postępowaniu:• w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia
działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi na stacjach paliw na terytorium Polski, tj. posiada aktualną
koncesję w zakresie obrotu paliwami ciekłymi
na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j.:
Dz.U. z 2024 r., poz. 266); Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;
• w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia):
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem
składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) należycie wykonał (w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 2 (dwa) zamówienia (odrębne umowy), których
przedmiotem jest bezgotówkowa sprzedaż (za pomocą kart paliwowych) paliw płynnych do samochodów nieprzerwanie
przez okres 12 miesięcy o wartości
nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) każde. W przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych, nadal wykonywanych, Zamawiający wymaga, aby część zamówienia wykonana do terminu
składania ofert spełniała ww. warunek. Jeżeli na spełnienie ww. warunku Wykonawca planuje wykazać zamówienie
zrealizowane wspólnie z innym podmiotem (wykonawcą), to Zamawiający uzna warunek za spełniony tylko w przypadku,
gdy Wykonawca wykaże, że bezpośrednio uczestniczył w wykonywaniu tego zamówienia. Wartość zamówienia określona w
walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego powinna zostać przeliczona według średniego kursu złotego w
stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia
o zamówieniu:
• w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (dysponowanie stacjami paliw)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje siecią stacji paliw do bezgotówkowego
zakupu paliw płynnych
do samochodów posiadającą co najmniej 5 stacji paliw zlokalizowanych
w granicach administracyjnych powiatu legionowskiego, obsługiwanych przez personel, lecz bez konieczności posiadania
wyznaczonej osoby do obsługi klienta w zakresie tankowania paliwa, czynnych całodobowo przez 7 dni
w tygodniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie z art. 125 ust.
1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4a i 4b do SWZ aktualne na dzień złożenia oferty,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualnej koncesji upoważniającej do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi na terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej, wydanej zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2024 r., poz. 266 ze zm);
• w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia):
wykazu dostaw należycie wykonanych (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych) w okresie
ostatnich 3 (trzech) lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane (w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane), a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt SWZ. Wzór wykazu dostaw
stanowi Załącznik
nr 6 do SWZ; W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
• w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (dysponowanie stacjami paliw):
Oświadczenia Wykonawcy w zakresie dysponowania stacjami paliw (w tym: 5 stacji w granicach administracyjnych powiatu
legionowskiego oraz na terenie Polski w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonego w pkt 8.2.3
SWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
wykaz dostaw należycie wykonanych (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych) wokresie ostatnich 3 (trzech) lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy
zostały wykonane (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane), a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 8.2.2
SWZ. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik
nr 6 do SWZ; W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykaz dostaw należycie wykonanych (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych) wokresie ostatnich 3 (trzech) lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy
zostały wykonane (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane), a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt Wzór
wykazu dostaw stanowi Załącznik
nr 6 do SWZ; W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Oświadczenia Wykonawcy w zakresie dysponowania stacjami paliw (w tym: 5 stacji w granicach administracyjnych powiatu
legionowskiego oraz na terenie Polski w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonego w pkt
8.2.3 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innychdokumentów złożonych wraz z ofertą, o ile ofertę składa pełnomocnik – oryginał
w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo cyfrowe odwzorowanie
dokumentu papierowego, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie –oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo cyfrowe
odwzorowanie dokumentu papierowego opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
(jeśli dotyczy) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynikać będzie, które części
zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym
podpisem elektronicznym albo cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz gdy:1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub konieczność zmiany będzie wynikać z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania Oferty Wykonawcy;
2. nastąpi zmiana w interpretacjach przepisów prawnych, księgowych lub skarbowych w szczególności wydanych przez skarbowe podmioty państwowe, lub też przez zewnętrzne instytucje audytorskie i prawne, które to opinie będą wymagały dostosowania Umowy w celu uzyskania zgodności z charakterem Umowy;
3. nastąpi omyłka pisarska lub rachunkowa;
4. nastąpi zmiana w zakresie podwykonawcy, zgodnie z zasadami określonymi w § 12;
5. wystąpi siła wyższa, w tym w szczególności: pożar, powódź, atak terrorystyczny, klęski żywiołowe, zagrożenia epidemiologiczne, a także inne zagrożenia, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z postanowieniami Umowy;
6. Wykonawca w trakcie realizacji Umowy zaoferuje dodatkowe możliwości wykorzystania kart paliwowych do bezgotówkowego zakupu produktów, usług lub realizowania opłat nieobjętych przedmiotem Umowy – w zakresie wynikającym z zaistniałych potrzeb Zamawiającego – możliwe będzie dostosowanie postanowień Umowy w zakresie przedmiotu Umowy, niezbędnym do zaspokojenia zaistniałej potrzeby - w ramach limitu środków finansowych, o których mowa w § 6 ust. 1.
W przypadku, gdy w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana:
1. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2024r. poz. 1773),
2. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
3. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2024 r. poz 427 ze zm.),
4. stawki podatku od towaru i usług oraz stawki podatku akcyzowego,
– jeżeli zmiana ta lub zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę, zastosowanie mają określone w ust. 5-12 zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 2
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Cena2. Rabat
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Zakup i dostawa urządzenia klasy UTM w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd.
- Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Legionowa wraz z robotami towarzyszącymi
- Zakup i dostawa szczepionek dla potrzeb ZOZ Legionowo sp. o.o."
- Utrzymanie czystości na terenie Targowiska Miejskiego przy ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie
- Remont drogi ul. Aleja 3 Maja na odcinku od ul. Sowińskiego w kierunku ul. Królowej Jadwigi w Legionowie
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miejskiej Legionowo
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw do samochodów na potrzeby ZIS w Krakowie.
- "Zakup paliw płynnych (ON i PB95) na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiorników pojazdów i sprzętów silnikowych będących w dyspozycji GPGK Sp. z o.o. w Poniatowej"
- Dostawa paliwa
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby pojazdów i urządzeń Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie"
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w 2026 r."
- Zakup sprzętu na uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ol i oc, w celu zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług oraz zakup sprzętu do działań ratowniczych
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.