Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00325225/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            DOWOŻENIE MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z TERENU GMINY KOŚCIELEC DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH  W RAMACH PRZEWOZÓW ZAMKNIĘTYCH    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019266
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Turecka 7/3
1.5.2.) Miejscowość: Kościelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-604
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koscielec.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielec.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-koscielec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOWOŻENIE MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z TERENU GMINY KOŚCIELEC DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH PRZEWOZÓW ZAMKNIĘTYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-225c317a-ec33-45ae-a613-18cc361f56bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078552/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie młodzieży szkolnej z terenu Gminy Kościelec do szkół podstawowych w ramach przewozów zamkniętych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie stałych przewozów (dowozów i odwozów) uczniów w dni nauki szkolnej do Szkół Podstawowych w Kościelcu i Ruszkowie Pierwszym.
2.	Wykaz wszystkich linii, z wyszczególnieniem ich długości i rozkładu jazdy (czas wyjazdu    i powrotu oraz czasy zatrzymywania się autobusów na poszczególnych przystankach), określony został  w załączniku nr 1 do projektu umowy.
a)	Według szacunkowych danych posiadanych przez Zamawiającego:                                                    -  liczba dzieci, które będą dowożone do szkół wyniesie dziennie około 252 osoby,                      - łączna długość linii komunikacyjnych wyniesie dziennie około 162,5 km,                                     -     łączna szacunkowa ilości kilometrów podczas realizacji  Zamówienia (188 dni): 30 550,00 km,
b)	Długość poszczególnych tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy, które Wykonawca musi wliczyć w koszt oferowanej usługi ustalając wartość zamówienia na podstawie formularza ofertowego.
c)	Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:                                                                      - trzech w pełni sprawnych technicznie autobusów o liczbie minimum:                             jeden - 50, dwa - 40 miejsc siedzących każdy, oraz posiadania w dyspozycji, jednego autobusu o liczbie minimum 50 miejsc siedzących, który będzie pełnił funkcję autobusu zapasowego. Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusu świadczącego usługę i autobusu zapasowego muszą posiadać potwierdzone odpowiednimi dokumentami aktualne przeglądy techniczne. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego: odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów, przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów, każdemu z uczniów miejsca siedzącego w autobusie, w przypadku awarii autobusu – podstawienie autobusu zapasowego, będącego w dyspozycji Wykonawcy 
d)	Zamawiający zastrzega sobie również możliwość uruchomienia dodatkowych kursów realizowanych  w dniach zajęć szkolnych, obejmujących np. przewóz uczniów na dodatkowe zajęcia, basen itp. W tych przypadkach Wykonawca zapewnia ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Realizacja dodatkowych kursów będzie następowała w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość organizowania liczby dodatkowych kursów lub całkowitej rezygnacji z ich wykonywania.
e)	Opiekę nad dziećmi w autobusie podczas dowozów zapewni Zamawiający.
f)	Przedmiot zamówienia zawiera bezpłatny przewóz opiekunów. W każdym autobusie do sprawowania opieki nad przewożonymi uczniami będą opiekunowie wyznaczeni przez Zamawiającego.
g)	Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało: 
	sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu; 
	pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc                       w autobusie; 
	ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy; 
	 zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu; 
	zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu; 
	przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły, odbiór uczniów ze szkoły do autobusu; 
	w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Autokarowe Przewóz Osób Monika Waleriańczyk, Maciej Waleriańczyk S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651806960
7.3.3) Ulica: Półwiosek Stary
7.3.4) Miejscowość: Półwiosek Stary
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-26PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Łyszkowice w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2026 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych
 - "Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Miedźna do szkół i placówek specjalnych wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu"
 - Świadczenie usług w zakresie transportu osobowego dzieci na zajęcia dydaktyczno - wychowaw z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Kazimierza Wielkiego ISOB do szkoły.
 - "Dowóz dzieci i uczniów do szkół na terenie Gminy Fabianki na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku 2026"
 - Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Dowóz dzieci i uczniów do szkół na terenie Gminy Fabianki na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku 2026
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





