Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00309112/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00320366/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00337012/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00355275/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-17
- 2023/BZP 00393273/01 - Wynik z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DZP/32/23 SERWIS TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO REVOLUTION EVO Z WYPOSAŻENIEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W KOŚCIERZYNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191103039
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piechowskiego 36
1.4.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.4.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.koscierzyna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital-koscierzyna.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365109
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00309112
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% łącznej wartości umowy ( 6 miesięcy), która zostanie zrealizowana w okresie obowiązywania umowy;
Wartość zamówienia obejmująca opcję – wynosi 50 % łącznej wartości umowy (kolejne 6 miesięcy), która może ale nie musi zostać zrealizowana w okresie obowiązywania umowy. Zmawiający przewiduje, że skorzysta z opcji w przypadku: jeżeli nie zostanie uruchomiony nowy tomograf komputerowy, zgodnie z umową U/148/23.
Po zmianie:
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% łącznej wartości umowy ( 6 miesięcy), która zostanie zrealizowana w okresie obowiązywania umowy;
Wartość zamówienia obejmująca opcję – wynosi 50 % łącznej wartości umowy (kolejne 6 miesięcy), która może ale nie musi zostać zrealizowana w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający przewiduje, że skorzysta z opcji w przypadku:
a) jeżeli nie zostanie uruchomiony nowy tomograf komputerowy, zgodnie z umową U/148/23, lub
b) w przypadku przeniesienia tomografu komputerowego Revolution EVO z dotychczasowej lokalizacji, zgodnie z §4 ust. 2 poniżej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (np. minimalne roczne przychody, stosunek aktywów do zobowiązań, ubezpieczenie OC, posiadanie określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych).
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
3.2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum 1 000 000 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej (w tym: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, normy zarządzania jakością, systemy lub normy zarządzania środowiskowego).
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
4.1) posiada autoryzację serwisowa producenta sprzętu medycznego objętego umową;
4.2) dysponuje co najmniej 4 osobami posiadającymi kwalifikacje określone przez producenta do wykonywania napraw i przeglądów wyrobów medycznych będących przedmiotem umowy.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (np. minimalne roczne przychody, stosunek aktywów do zobowiązań, ubezpieczenie OC, posiadanie określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych).
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
3.2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum 1 000 000 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej (w tym: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, normy zarządzania jakością, systemy lub normy zarządzania środowiskowego).
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
4.1) posiada autoryzację serwisowa producenta sprzętu medycznego objętego umową lub posiada certyfikat systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych ISO 13485:2016;
4.2) dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi kwalifikacje określone przez producenta do wykonywania napraw i przeglądów wyrobów medycznych będących przedmiotem umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-25 10:00
Po zmianie:
2023-08-31 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-25 10:15
Po zmianie:
2023-08-31 10:15
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kościerzynie oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z obiegu
- Prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Wielkim Podlesiu polegające na remoncie dwóch łazienek
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego
- Usługa serwisowa obejmująca Echokardiograf EPIQ CVx nr seryjny US421B0558 znajdujący się w Pracowni Echokardiografii w jednostce Zamawiającego przy ul. Długiej 1/2
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- Przeglądy oraz naprawy urządzeń będących w gestii Sekcji Utrzymania Ruchu Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.