Og³oszenie z dnia 2025-08-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00434972/01 - Wynik z dnia 2025-09-22
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug usuwania awarii wraz z naprawami
w budynku Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367011290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. W³adys³awa Bartoszewskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-862
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum1939.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum1939.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug usuwania awarii wraz z naprawami
w budynku Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b32336e3-f6d1-484c-8e76-a57b567498cd
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00365087
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00130916/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 Us³ugi napraw i usuniêcia awarii systemów i inastlacji w obiekcie Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum19393.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, w tym
sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z
uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem
Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki
komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tj. Dz. U. z 2020
r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w
szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertê, o¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wymagane w SWZ dokumenty nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem platformy.
4. Wymagana forma sk³adanych dokumentów:
a) po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej,
b) za dokumenty z³o¿one w oryginale lub w kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em rozumie siê dokumenty z³o¿one w formie
elektronicznej opatrzone podpisem elektronicznym, podpisane przez osoby umocowane do reprezentacji.
5. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939 . Formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
6. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu (godziny pracy Zamawiaj±cego: 8.15-16.15 w
dni robocze). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na
Platformie.
7. Ogólne zasady korzystania z Platformy okre¶la Regulamin.
8. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na
Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
9. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane w
Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na
Platformie. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami
okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy
okre¶lone w Regulaminie oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z Platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu.
Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w Rozdziale 7 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta zosta³a w Rozdziale 26 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.280.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Czê¶æ nr I – ¶wiadczenie us³ug usuwania awarii wraz z naprawami instalacji teletechnicznych zwi±zanych z ochron± przeciwpo¿arow± oraz pozosta³ych instalacji teletechnicznych,
2)
Szczegó³owy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zosta³y okre¶lone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±czniki nr 1 do SWZ. Pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi±cych za³±cznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75251110-4 - Us³ugi ochrony przeciwpo¿arowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50711000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp (zwanych dalej „zamówieniami podobnymi”), polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug:
- w zakresie Czê¶ci nr I:
1) przedmiot, wielko¶æ/zakres zamówieñ podobnych:
zamówienia podobne bêd± polega³y na powtórzeniu us³ug szczegó³owo wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dla Czê¶ci nr 1 Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wska¿e Wykonawcy, które z us³ug (spo¶ród opisanych w OPZ) bêd± przedmiotem umowy. £±czna warto¶æ zamówieñ podobnych w Czê¶ci nr I zamówienia nie bêdzie wy¿sza ni¿: 30 000 z³ netto.
2) warunki na jakich zostan± udzielone zamówienia podobne:
a) na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy (za³±cznik nr 10 do SWZ), w tym dotycz±cych warunków p³atno¶ci,
b) je¶li Wykonawca potwierdzi brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych jak w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia
c) pod warunkiem, ¿e Zamawiaj±cy bêdzie posiada³ niezbêdne ¶rodki finansowe oraz Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, a strony w wyniku negocjacji uzgodni± wysoko¶æ wynagrodzenia oraz termin wykonania takiego zamówienia,
d) Zamawiaj±cy przeprowadzi postêpowanie o udzielenie zamówieñ podobnych zgodnie z ustaw± Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie minimalnego okresu gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Czê¶æ nr II - ¶wiadczenie us³ugi usuwania awarii w raz z naprawami systemu zarz±dzania budynkiem BMS,
2) Szczegó³owy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zosta³y okre¶lone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±czniki nr 1 do SWZ. Pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi±cych za³±cznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50711000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie minimalnego okresu gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Czê¶æ nr III - ¶wiadczenie us³ug usuwania awarii wraz z naprawami instalacji wentylacyjnych oraz maszynowni ch³odu,
2) Szczegó³owy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zosta³y okre¶lone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±czniki nr 1 do SWZ. Pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi±cych za³±cznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50730000-1 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji uk³adów ch³odz±cych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp (zwanych dalej „zamówieniami podobnymi”), polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug:
- w zakresie Czê¶ci nr III:
1) przedmiot, wielko¶æ/zakres zamówieñ podobnych:
zamówienia podobne bêd± polega³y na powtórzeniu us³ug szczegó³owo wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dla Czê¶ci nr 1 Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wska¿e Wykonawcy, które us³ug (spo¶ród opisanych w OPZ) bêd± przedmiotem umowy. £±czna warto¶æ zamówieñ podobnych w Czê¶ci nr III zamówienia nie bêdzie wy¿sza ni¿: 30 000 z³ netto.
2) warunki na jakich zostan± udzielone zamówienia podobne:
a) na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy (za³±cznik nr 10 do SWZ), w tym dotycz±cych warunków p³atno¶ci,
b) je¶li Wykonawca potwierdzi brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych jak w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia
c) pod warunkiem, ¿e Zamawiaj±cy bêdzie posiada³ niezbêdne ¶rodki finansowe oraz Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, a strony w wyniku negocjacji uzgodni± wysoko¶æ wynagrodzenia oraz termin wykonania takiego zamówienia,
d) Zamawiaj±cy przeprowadzi postêpowanie o udzielenie zamówieñ podobnych zgodnie z ustaw± Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie minimalnego okresu gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Czê¶æ nr IV – ¶wiadczenie us³ug usuwania awarii wraz z naprawami - pompy firmy Grundfoss dla instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji ch³odu i w centralach wentylacyjnych,
2) Szczegó³owy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zosta³y okre¶lone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±czniki nr 1 do SWZ. Pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi±cych za³±cznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50511000-0 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji pomp
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie minimalnego okresu gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Czê¶æ nr V - ¶wiadczenie us³ugi usuwania awarii wraz z naprawami instalacji tryskaczowej oraz hydrantów wewnêtrznych i zaworów hydrantowych.
2) Szczegó³owy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zosta³y okre¶lone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±czniki nr 1 do SWZ. Pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi±cych za³±cznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50712000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie minimalnego okresu gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:Zamawiaj±cy stawia nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca, wykaza³, ¿e:
- dla Czê¶ci nr I: ¦wiadczenie us³ug utrzymania w sprawno¶ci techniczno – eksploatacyjnej instalacji teletechnicznych zwi±zanych z ochron± przeciwpo¿arow± oraz pozosta³ych instalacji teletechnicznych
Opis spe³niania warunku:
a) Wiedza i do¶wiadczenie
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w zakresie:
- minimum dwie (2) us³ugi (w ramach odrêbnych umów) o warto¶ci co najmniej 20 000,00 z³ brutto ka¿da, w zakresie napraw lub konserwacji lub serwisu instalacji teletechnicznych zwi±zanych z ochrona ppo¿. lub instalacji teletechnicznych.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, warto¶æ wykonanej us³ugi do dnia sk³adania ofert, musi byæ wystarczaj±ca do wykazania spe³niania warunku udzia³u.
b) Dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca dysponuje:
- co najmniej 1 osob± odpowiedzialn± za ¶wiadczenie us³ug posiadaj±c± udokumentowane, odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia niezbêdne
do wykonania zamówienia tj.:
• posiadaj±c± kwalifikacje wymagane do eksploatacji (SEP E) urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV;
• posiadaj±c± kwalifikacje oraz aktualne ¶wiadectwo / certyfikat producenta w zakresie instalowania, uruchamiania i konserwacji systemów w zakresie zgodnym z urz±dzeniami wystêpuj±cymi na obiekcie;
• posiadaj±c± wpis na listê kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzon± przez Komendanta G³ównego Policji oraz posiadaæ legitymacjê kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego (dotyczy systemów SSWiN, SKD oraz CCTV),
• posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie, napraw lub konserwacji lub serwisu instalacji teletechnicznych w budynkach.
Wskazana osoba musi posiadaæ wszystkie ww. uprawnienia.
- dla Czê¶ci nr II – ¦wiadczenie us³ugi utrzymania w sprawno¶ci techniczno – eksploatacyjnej systemu zarz±dzania budynkiem BMS
Opis spe³niania warunku:
a) Wiedza i do¶wiadczenie
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w zakresie:
- minimum dwie (2) us³ugi (w ramach odrêbnych umów) o warto¶ci co najmniej 5 000,00 z³ brutto ka¿da, w zakresie napraw lub konserwacji lub serwisu systemu zarz±dzania budynkiem BMS.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, warto¶æ wykonanej us³ugi do dnia sk³adania ofert, musi byæ wystarczaj±ca do wykazania spe³niania warunku udzia³u.
b) Dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca dysponuje:
- co najmniej 1 osob± odpowiedzialn± za ¶wiadczenie us³ug posiadaj±ce co najmniej 3 letnie udokumentowane do¶wiadczenie zawodowe w zakresie napraw lub konserwacji lub serwisu systemu zarz±dzania budynkiem BMS.
- dla Czê¶ci nr III – ¦wiadczenie us³ug utrzymania w sprawno¶ci techniczno – eksploatacyjnej instalacji wentylacyjnych oraz maszynowni ch³odu:
Opis spe³niania warunku:
a) Wiedza i do¶wiadczenie
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w zakresie:
- minimum dwie (2) us³ugi (w ramach odrêbnych umów) o warto¶ci co najmniej 15 000,00 z³ brutto ka¿da, w zakresie napraw, lub konserwacji lub serwisu instalacji
maszynowni ch³odu oraz instalacji wentylacyjnych
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, warto¶æ wykonanej us³ugi do dnia sk³adania ofert, musi byæ wystarczaj±ca do wykazania spe³niania warunku udzia³u.
b) Dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca dysponuje:
- co najmniej 1 osob± odpowiedzialn± za ¶wiadczenie us³ug posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia niezbêdne do wykonania zamówienia tj.:
• posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
• posiadaj±c± certyfikat F-gazy,
• posiadaj±c± uprawnienia eksploatacji i dozoru grupy G1 i G2;
• posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie napraw lub konserwacji lub serwisu instalacji maszynowni ch³odu oraz instalacji wentylacyjnych.
Wskazana osoba musi posiadaæ wszystkie ww. uprawnienia.
- dla Czê¶ci nr IV - ¦wiadczenie us³ugi utrzymania w sprawno¶ci techniczno – eksploatacyjnej pomp firmy Grundfoss dla instalacji wodno-kanalizacyjnych, ch³odu i w centralach wentylacyjnych:
Opis spe³niania warunku:
a) Wiedza i do¶wiadczenie
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w zakresie:
- minimum dwie (2) us³ugi (w ramach odrêbnych umów) o warto¶ci co najmniej 5 000,00 z³ brutto ka¿da, w zakresie napraw lub konserwacji lub serwisu pomp Grundfos (bêd±ce w posiadaniu Zamawiaj±cego).
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, warto¶æ wykonanej us³ugi do dnia sk³adania ofert, musi byæ wystarczaj±ca do wykazania spe³niania warunku udzia³u.
b) Dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca dysponuje:
- co najmniej 1 osob± odpowiedzialn± za ¶wiadczenie us³ug posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia niezbêdne do wykonania zamówienia tj.:
• posiadaj±c± uprawnienia eksploatacji i dozoru grupy G1 i G2,
• posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie napraw lub konserwacji lub serwisu pomp Grundfos (bêd±ce w posiadaniu Zamawiaj±cego.
Wskazana osoba musi posiadaæ wszystkie ww. uprawnienia.
- dla Czê¶ci nr V - ¦wiadczenie us³ugi utrzymania w sprawno¶ci techniczno – eksploatacyjnej instalacji tryskaczowej oraz hydrantów wewnêtrznych i zaworów hydrantowych:
Opis spe³niania warunku:
a) Wiedza i do¶wiadczenie
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w zakresie:
- minimum dwie (2) us³ugi (w ramach odrêbnych umów) o warto¶ci co najmniej 5 000,00 z³ brutto ka¿da, w zakresie napraw lub konserwacji lub serwisu sta³ej instalacji ga¶niczej tryskaczowej oraz hydrantów wewnêtrznych.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, warto¶æ wykonanej us³ugi do dnia sk³adania ofert, musi byæ wystarczaj±ca do wykazania spe³niania warunku udzia³u.
b) Dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca dysponuje:
- co najmniej 1 osob± odpowiedzialn± za ¶wiadczenie us³ug posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia niezbêdne do wykonania zamówienia tj.:
• posiadaj±c± certyfikat kwalifikacji Centrum Naukowo – Badawczego Ochrony Przeciwpo¿arowej w Józefowie w zakresie projektowania ,instalacji i konserwacji sta³ych urz±dzeñ ga¶niczych tryskaczowych,
• posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie napraw lub konserwacji lub serwisu sta³ej instalacji ga¶niczej tryskaczowej i hydrantów wewnêtrznych.
• Wskazana osoba musi posiadaæ wszystkie ww. uprawnienia.
Wymieniony w rozdziale 10 ust. 2.4 SWZ sk³ad osobowy zespo³u Wykonawcy nale¿y traktowaæ jako minimalne wymagania Zamawiaj±cego, odpowiednio w danych czê¶ciach zamówienia i nie wyczerpuje on ca³o¶ci personelu niezbêdnego do rzetelnego wype³nienia zobowi±zañ Wykonawcy.
Obowi±zek wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego spoczywa na Wykonawcy, który w ramach wykonywania okre¶lonego zakresu zamówienia co do poszczególnych czê¶ci musi wykonaæ czynno¶ci z zachowaniem odpowiednich terminów oraz jest zobowi±zany zabezpieczyæ odpowiedni± kadrê osobow± w odpowiedniej ilo¶ci.
Uwaga:
Powy¿sze warunki udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu wynikaj± z obiektywnych potrzeb zamawiaj±cego oraz specyfik± zadañ, w tym urz±dzeñ których przedmiotowe us³ugi bêd± dotyczyæ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿
5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj.
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy– zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty stanowi±ce ofertê, które sk³ada ka¿dy Wykonawca:1) Formularz ofertowy, zgodny co do tre¶ci ze wzorem zawartym w za³±czniku nr 3 do SWZ;
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
wykonawca,
ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy)
podwykonawca na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy)
podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uj siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy)
3) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca
- ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy)
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy (je¿eli dotyczy)
4) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ; (je¿eli dotyczy)
5) Zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby na podst. art. 118 ust.3 do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ; (je¿eli dotyczy)
6) Pe³nomocnictwo osób podpisuj±cych ofertê, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; obejmuj±ce swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy (je¿eli dotyczy)
7) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; obejmuj±ce swym zakresem umocowanie reprezentowania w postêpowaniu, z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy (je¿eli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu, bêd±ce za³±cznikiem nr 4 do SWZ, o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, bêd±ce za³±cznikiem nr 5 do SWZ oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 3 niniejszego Rozdzia³u, sk³ada oddzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.2. Formularz ofertowy, o¶wiadczenia i dokumenty sk³adane przez Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, s± sk³adane przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawcy ( np. dokumenty te podpisuj± wspólnicy sp-ki cywilnej)
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).
4. Poza o¶wiadczeniami i dokumentami wymienionymi w pkt 1 - 3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 5.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz okre¶lonym we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi dokumentami za po¶rednictwem platformy zakupowej Open Nexus, dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl , profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-20 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin wykonania zamówienia : 1) Us³ugi stanowi±ce przedmiot zamówienia w poszczególnych czê¶ciach (cz. nr 1 - 5) ¶wiadczone bêd± przez okres 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania warto¶ci maksymalnego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 5 umowy.;2) Planowany termin zawarcia Umowy: do 30 wrze¶nia 2025 r.
2. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
Odbycie wizji lokalnej nie jest obowi±zkowe, jest zalecane, w celu sprawdzenia miejsca wykonania zamówienia oraz warunków zwi±zanych z wykonaniem prac bêd±cych przedmiotem postêpowania o udzielenie zamówienia, niezbêdnych do prawid³owej wyceny oferty.
Zamawiaj±cy przewiduje wizjê lokaln±:
a) dnia 14.08.2025 r. o godz. 11:00 dla Wykonawców zainteresowanych z³o¿eniem oferty na Czê¶æ 1-5 przedmiotu zamówienia znajduj±cych siê na obiekcie Zamawiaj±cego,
Chêæ uczestnictwa w wizji nale¿y zg³osiæ za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” do dnia 13.08.2025 r. do godz. 20:00 z podaniem imion i nazwisk uczestników reprezentuj±cych Wykonawcê.
Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Uczestnicy, którzy s± zainteresowani wziêciem udzia³u w wizji lokalnej powinni stawiæ siê w wyznaczonym czasie przed wej¶ciem g³ównym do budynku czê¶ci administracyjnej Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku Plac W³. Bartoszewskiego 1 w Gdañsku.
Udzia³ w wizji nie ma charakteru obligatoryjnego (brak udzia³u w wizji nie bêdzie wi±zaæ siê z odrzuceniem oferty).
3. Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków, które mo¿na wprowadziæ do formularza tre¶ci og³oszenia o zamówieniu, pozosta³e
informacje zawarto w SWZ, dostêpnej wraz z niniejszym og³oszeniem na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Dostawa zasilaczy transformatorowych nawrotnych dla Wydzia³u Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdañskiej.
- Ubezpieczenie pojazdów Zamawiaj±cego w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2027 roku
- Dostawa specjalistycznego sprzêtu laboratoryjnego dla Wydzia³u Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdañskiej.
- Najem d³ugoterminowy 6 samochodów dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdañsku
- "Wronia Górka bez barier - uporz±dkowanie i zagospodarowanie doj¶cia na Wroni± Górkê od ul. Wroniej" oraz "Zielona Wronia" - realizacja obu zadañ z zakresu Bud¿etu Obywatelskiego 2022.
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Narodowego w Gdañsku
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ug pogotowia w zakresie usuwania awarii elektrycznych. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.119.2025
- Kompleksowa obs³uga technologii basenowej w zakresie uzdatniania wody basenowej wraz z bie¿±c± konserwacj± wentylacji, dostaw± chemii basenowej i badaniem wody na P³ywalni Polonez w OSiR Targówek
- Serwis, obs³uga i konserwacja 3 szt. przepompowni wód deszczowych w ci±gu DW nr 869 administrowanej przez PZDW w Rzeszowie, oznaczonych numerami P1, P3, P4 w 2026 r.
- ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi sprz±tania pomieszczeñ, innych us³ug wewn±trzszpitalnych, utrzymania w prawid³owym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- 143/2025 Wykonanie niezbêdnych prac porz±dkowych i naprawczych oraz przegl±dów celem przygotowania lokali mieszkalnych do zasiedlenia
- Naprawa i konserwacja urz±dzeñ ch³odniczych i sprzêtu gastronomicznego z podzia³em na dwa zadania.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





