eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › ZAKUP SPRZĘTU DO URZĘDU MIASTA ŁĘCZYCA W RAMACH PROJEKTU "CYFROWA GMINA"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU DO URZĘDU MIASTA ŁĘCZYCA W RAMACH PROJEKTU „CYFROWA GMINA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁĘCZYCA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610018479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 14

1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 721 03 00

1.5.8.) Numer faksu: 24 721 03 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okubas@leczyca.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP SPRZĘTU DO URZĘDU MIASTA ŁĘCZYCA W RAMACH PROJEKTU „CYFROWA GMINA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6641ba0-0e5d-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000480/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 ZAKUP SPRZĘTU DO URZĘDU MIASTA ŁĘCZYCA W RAMACH PROJEKTU „CYFROWA GMINA”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienia cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia tytuł" Cyfrowa Gmina" - numer projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" POPC.05.01.00-00-0001/21-00 numer umowy 5107/3/2022

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281941/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR. 272.2.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 327544,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienia cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU
Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia
tytuł" Cyfrowa Gmina" - numer projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" POPC.05.01.00-00-0001/21-00 numer umowy 5107/3/2022
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, wolnego od wad,
nieuszkodzonego, oznaczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności
znakami bezpieczeństwa oraz nieobciążonego prawami osób trzecich, w zakresie określonym
w załączniku nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia do SWZ wraz z jego transportem i wniesieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem instrukcji obsługi w języku polskim,
c) gwarancję jakości udzieloną na okres, zgodny z treścią § 8 Umowy oraz wynikający z oferty
Wykonawcy na dostarczone produkty na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta,
potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi wraz z wyposażeniem,
d) w przypadku stanowisk komputerowych dostarczenie Fabrycznie nowego systemu operacyjnego, wcześniej nieużywanego oraz nieaktywowanego na innym urządzeniu. Dodatkowo musi ono być dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodnienia oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczonej wersji (np. w formie zgodnej z dystrybucją oprogramowania preinstalowanego np. klucz zaszyty w BIOS jak w przypadku nowych, fabrycznych komputerów). Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba, będzie komunikował się z producentem sprzętu lub oprogramowania i na bieżąco będzie weryfikował legalność ich
pochodzenia i stosowania,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia
stanowiący załącznik nr 2 Do SWZ. Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, Opisie Przedmiotu Zamówienia i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
5. Adres dostawy przedmiotu zamówienia: Urząd Miasta Łęczyca ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca. Godziny urzędowania:
Poniedziałek 7:30-15:30, wtorek: 7:30-17:00, środa 7:30-15:30, czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30-14:00
6. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach urzędowania Urzędu Miasta.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
8. Rozwiązania równoważne. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia.
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji załączonej zostały użyte ww. wskazania należy traktować, jako propozycję i towarzyszy im zapis ,,lub równoważny". Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno – użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć; winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty
stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (dowody, uzasadnienie, opis rozwiązań równoważnych).
10. Wymagany okres gwarancji : zgodny z OPZ – załącznik nr 2 do SWZ.
11. Wykonawca musi zagwarantować możliwość ewentualnych napraw dostarczonego sprzętu. Dane teleadresowe punktu serwisowego Wykonawca wskaże w protokole odbioru dostarczonego sprzętu.
12. Odbiór dostarczonych komputerów przenośnych nastąpi w formie protokołu, po uprzednim
stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 411427,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453224,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411427,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS TOMASZ ORLIKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752441704

7.3.3) Ulica: GRUNWALDZKA 12/83

7.3.4) Miejscowość: KUTNO

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411427,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.