eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Modernizacja budynku Żelbet Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - etap II wraz z dostawą i montażem mebli



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Żelbet Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - etap II wraz z dostawą i montażem mebli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: G. Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.wilis@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Żelbet Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - etap II wraz z dostawą i montażem mebli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff9875c3-fb80-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237520/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 22/WILiŚ/2022, CRZP 185/002/R/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11649634,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z II etapem prac modernizacyjnych części budynku Żelbet Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, zlokalizowanego na terenie kampusu w Gdańsku – Wrzeszczu, pomiędzy ulicami Siedlicką i Traugutta (działka nr 403, obręb 55), znajdującego się w obrębie zespołu zabudowy Politechniki Gdańskiej wpisanego do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku pod numerem 969 oraz wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych (w tym krzeseł) i laboratoryjnych w wyremontowanych pomieszczeniach.
2. Zakres prac obejmuje roboty budowlane, wraz ze wszystkimi branżami, związane z II etapem remontu części zabytkowego budynku. Modernizacja budynku Żelbet ma dostosować go do aktualnych potrzeb Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. W remontowanym i przebudowywanym budynku znajdują się laboratoria, pomieszczenia biurowo – administracyjne, dydaktyczne, magazynowe oraz sanitarne. Obiekt zostanie wyposażony m.in. w instalacje sieci światłowodowej, wewnętrzną sieć strukturalną, kontrolę dostępu, klimatyzację, wentylację mechaniczną i windę. Wyremontowane pomieszczenia zostaną wyposażone w meble biurowe, laboratoryjne i krzesła.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w czynnym, użytkowanym obiekcie, budynek na czas realizacji zamówienia nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie.
Roboty budowlane należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla użytkowników budynku. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia budynku.
Utrudnienia z tym związane Wykonawca powinien wliczyć w cenę oferty.
4. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia dotyczy:
1) Poziom przyziemia – pomieszczenia w osiach: od osi 10 do 18
2) Poziomy: parter, I i II piętro – pomieszczenia w osiach: od osi 7 do 18
3) Elewacji: od osi 10 do 18 oraz od osi I do N
4) Okien:
w elewacji południowo – wschodniej:
na kondygnacji 0 – w osiach 8 – 18
na kondygnacji 1 – w osiach 10 – 18
na kondygnacji 2 – w osiach 7 – 18
w elewacji zachodniej – wszystkie okna
w elewacji północno – zachodniej:
na kondygnacji przyziemia – w osiach 10 – L
na kondygnacji 0 – w osich 8 – L
na kondygnacji 1 – w osich 10 – M
na kondygnacji 2 – w osiach 7 – 11
w elewacji północnej:
na kondygnacji 0 – w osiach 16 – 18
na kondygnacji 1 – w osiach 12 – 18
na kondygnacji 2 – w osiach 12 – 18
w elewacji wschodniej:
na kondygnacji przyziemia – oznaczone symbolem O12 na rysunku WE5 architektury
na kondygnacji 0 – w osiach I – M
na kondygnacji 1 – w osiach I – M
na kondygnacji 2 – w osiach I - M
Okna należy wykonać wg wytycznych znajdujących się w zestawieniu stolarki okiennej drewnianej stanowiącej rysunek WZSO (stolarka drewniana) architektury.
5) Bezpośredniego otoczenia budynku tj. studnie doświetlające, balustrady, mur oporowy przy wjeździe do hali L1D.
5. Dokumentacja projektowa i STWiORB, stanowiące załączniki do SWZ, określają i obejmują w całości przedmiot zamówienia, dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i umożliwiając złożenie kompletnej oferty.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21219373,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21219373,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21219373,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENLISTO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MULTI MCG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 222061610 NIP: 9571073014

7.3.3) Ulica: Konrada Korzeniowskiego 1 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-508

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie i montaż mebli - Firma Stolarska STOLBET Grzegorz Betkier


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21219373,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.