eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Modernizacja budynku Żelbet Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - etap II wraz z dostawą i montażem mebli



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja budynku Żelbet Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - etap II wraz z dostawą i montażem mebli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: G. Narutowicza 11/12

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.wilis@pg.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268231

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00237520/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z II etapem prac modernizacyjnych części budynku Żelbet Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, zlokalizowanego na terenie kampusu w Gdańsku – Wrzeszczu, pomiędzy ulicami Siedlicką i Traugutta (działka nr 403, obręb 55), znajdującego się w obrębie zespołu zabudowy Politechniki Gdańskiej wpisanego do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku pod numerem 969 oraz wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych (w tym krzeseł) i laboratoryjnych w wyremontowanych pomieszczeniach.
2. Zakres prac obejmuje roboty budowlane, wraz ze wszystkimi branżami, związane z II etapem remontu części zabytkowego budynku. Modernizacja budynku Żelbet ma dostosować go do aktualnych potrzeb Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. W remontowanym i przebudowywanym budynku znajdują się laboratoria, pomieszczenia biurowo – administracyjne, dydaktyczne, magazynowe oraz sanitarne. Obiekt zostanie wyposażony m.in. w instalacje sieci światłowodowej, wewnętrzną sieć strukturalną, kontrolę dostępu, klimatyzację, wentylację mechaniczną i windę. Wyremontowane pomieszczenia zostaną wyposażone w meble biurowe, laboratoryjne i krzesła.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w czynnym, użytkowanym obiekcie, budynek na czas realizacji zamówienia nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie.
Roboty budowlane należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla użytkowników budynku. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia budynku.
Utrudnienia z tym związane Wykonawca powinien wliczyć w cenę oferty.
4. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia dotyczy:
1) Poziom przyziemia – pomieszczenia w osiach: od osi 10 do 18
2) Poziomy: parter, I i II piętro – pomieszczenia w osiach: od osi 7 do 18
3) Elewacji: od osi 10 do 18 oraz od osi I do N
4) Okien:
w elewacji południowo – wschodniej:
na kondygnacji 0 – w osiach 8 – 18
na kondygnacji 1 – w osiach 10 – 18
na kondygnacji 2 – w osiach 7 – 18
w elewacji zachodniej – wszystkie okna
w elewacji północno – zachodniej:
na kondygnacji przyziemia – w osiach 10 – L
na kondygnacji 0 – w osich 8 – L
na kondygnacji 1 – w osich 10 – M
na kondygnacji 2 – w osiach 7 – 11
w elewacji północnej:
na kondygnacji 0 – w osiach 16 – 18
na kondygnacji 1 – w osiach 12 – 18
na kondygnacji 2 – w osiach 12 – 18
w elewacji wschodniej:
na kondygnacji przyziemia – oznaczone symbolem O12 na rysunku WE5 architektury
na kondygnacji 0 – w osiach I – M
na kondygnacji 1 – w osiach I – M
na kondygnacji 2 – w osiach I - M
Okna należy wykonać wg wytycznych znajdujących się w zestawieniu stolarki okiennej drewnianej stanowiącej rysunek WZSO (stolarka drewniana) architektury.
5) Bezpośredniego otoczenia budynku tj. studnie doświetlające, balustrady, mur oporowy przy wjeździe do hali L1D.
5. Dokumentacja projektowa i STWiORB, stanowiące załączniki do SWZ, określają i obejmują w całości przedmiot zamówienia, dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i umożliwiając złożenie kompletnej oferty.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdziale V SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z II etapem prac modernizacyjnych części budynku Żelbet Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, zlokalizowanego na terenie kampusu w Gdańsku – Wrzeszczu, pomiędzy ulicami Siedlicką i Traugutta (działka nr 403, obręb 55), znajdującego się w obrębie zespołu zabudowy Politechniki Gdańskiej wpisanego do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku pod numerem 969 oraz wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych (w tym krzeseł) i laboratoryjnych w wyremontowanych pomieszczeniach.
2. Zakres prac obejmuje roboty budowlane, wraz ze wszystkimi branżami, związane z II etapem remontu części zabytkowego budynku. Modernizacja budynku Żelbet ma dostosować go do aktualnych potrzeb Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. W remontowanym i przebudowywanym budynku znajdują się laboratoria, pomieszczenia biurowo – administracyjne, dydaktyczne, magazynowe oraz sanitarne. Obiekt zostanie wyposażony m.in. w instalacje sieci światłowodowej, wewnętrzną sieć strukturalną, kontrolę dostępu, klimatyzację, wentylację mechaniczną i windę. Wyremontowane pomieszczenia zostaną wyposażone w meble biurowe, laboratoryjne i krzesła.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w czynnym, użytkowanym obiekcie, budynek na czas realizacji zamówienia nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie.
Roboty budowlane należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla użytkowników budynku. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia budynku.
Utrudnienia z tym związane Wykonawca powinien wliczyć w cenę oferty.
4. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia dotyczy:
1) Poziom przyziemia – pomieszczenia w osiach: od osi 10 do 18
2) Poziomy: parter, I i II piętro – pomieszczenia w osiach: od osi 7 do 18
3) Elewacji: od osi 10 do 18 oraz od osi I do N
4) Okien:
w elewacji południowo – wschodniej:
na kondygnacji 0 – w osiach 8 – 18
na kondygnacji 1 – w osiach 10 – 18
na kondygnacji 2 – w osiach 7 – 18
w elewacji zachodniej – wszystkie okna
w elewacji północno – zachodniej:
na kondygnacji przyziemia – w osiach 10 – L
na kondygnacji 0 – w osich 8 – L
na kondygnacji 1 – w osich 10 – M
na kondygnacji 2 – w osiach 7 – 11
w elewacji północnej:
na kondygnacji 0 – w osiach 16 – 18
na kondygnacji 1 – w osiach 12 – 18
na kondygnacji 2 – w osiach 12 – 18
w elewacji wschodniej:
na kondygnacji przyziemia – oznaczone symbolem O12 na rysunku WE5 architektury
na kondygnacji 0 – w osiach I – M
na kondygnacji 1 – w osiach I – M
na kondygnacji 2 – w osiach I - M
Okna należy wykonać wg wytycznych znajdujących się w zestawieniu stolarki okiennej drewnianej stanowiącej rysunek WZSO (stolarka drewniana) architektury.
5) Bezpośredniego otoczenia budynku tj. studnie doświetlające, balustrady, mur oporowy przy wjeździe do hali L1D,
6) Stalowe schody kręcone należy oczyścić ze starych powłok malarskich i pomalować farbą antykorozyjną.
5. Dokumentacja projektowa i STWiORB, stanowiące załączniki do SWZ, określają i obejmują w całości przedmiot zamówienia, dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i umożliwiając złożenie kompletnej oferty.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdziale V SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-07-22 11:00

Po zmianie:
2022-08-01 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-07-22 11:15

Po zmianie:
2022-08-01 11:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-08-10

Po zmianie:
2022-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.