Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów
o kodzie 19 12 04 i 19 12 10 - zamówienie podobne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadówo kodzie 19 12 04 i 19 12 10 - zamówienie podobne.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ab926ef-35cc-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352628/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienia z wolnej ręki planuje się udzielić na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 1710), mając na uwadze spełnienie wszystkich przesłanek normatywnych zastosowania wyżej wspomnianego trybu:
Zamawiający dokonuje zwiększenia pierwotnego zamówienia o 20% w stosunku do pierwotnego zakresu wskazanego w umowie nr SOK/05/2021 z dnia 29.11.2021r., część 2 i część 3 - odpady o kodzie 19 12 04 i 19 12 10.
Całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, co wskazano w informacji z otwarcia ofert i w protokole z postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nr SOK/05/2021.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z warunkami zaproszenia, na zasadach technicznych i organizacyjnych identycznych jak wskazane w umowie podstawowej nr SOK/05/2021.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOK/ZWR/02/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 685500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zamierza zlecić, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 04 i 19 12 10.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 04 i 19 12 10 według następujących zasad:
1) Całkowita ilość odpadów do odbioru; odpady o kodzie 19 12 04 - do 1000 Mg, odpady o kodzie 19 12 10 – do 500 Mg. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest wartością szacunkową, obrazującą możliwy maksymalny zakresu przedmiotu zamówienia.
2) Ilość ta może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, na które Zamawiający nie miał wpływu.
3. Strony zobowiązane są do współdziałania w realizacji zamówienia. W zakresie nie zastrzeżonym dla Zamawiającego w treści umowy, obowiązki w zakresie jej realizacji leża po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania do odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 04 i 19 12 10 w mniejszych ilościach, niż przyjęte przez strony w umowie, jednak zapewnia realizację umowy na poziomie minimum tonażowym wynoszącym łącznie dla obu kodów odpadów 1000 Mg.
Warunki realizacji i odbioru przedmiotu niniejszej umowy będą odbywać się w sposób następujący:
1) W zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów:
a) Transport po stronie Wykonawcy,
b) Miejsce odbioru przedmiotu zamówienia – loco Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Nadwiślańska 36,
c) Załadunek odpadów po stronie Zamawiającego,
d) Wykonawca będzie zobowiązany do codziennego odbioru odpadów, lub według potrzeb Zamawiającego.
e) Odbiór odpadów o kodzie 19 12 04 i 19 12 10 może następować wyłącznie od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 16.00.
f) Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania umowy zezwolenie na transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 04 19 12 10 wydane przez odpowiednie organy.
g) Zamawiający oczekuje aby proces odzysku odbywał się w kierunku produkcji paliwa alternatywnego.
h) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
i) Wymagana jest od Wykonawcy należyta staranność przy realizacji zamówienia,
2) W zakresie ewidencji i rozliczania odpadów:
a) Każda faktycznie odebrana od Zamawiającego ilość odpadów będzie ewidencjonowana zgodnie z wymaganiami bazy BDO, w szczególności z rozbiciem na: nr rej. pojazdu odbierającego odpad, kod odpadu, datę odebrania odpadów,
b) Na potwierdzenie faktycznej ilości odebranych odpadów Zamawiający przedstawi karty przekazania odpadów w kształcie obwiązującym wg obecnych przepisów prawa (system BDO).
3) W zakresie wymagań prawnych i środowiskowych dotyczących zagospodarowania odpadów:
a) Sposób zagospodarowania odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wyszczególnionymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 699).
Strony obowiązane są do bieżącego prowadzenia dokumentacji mającej na celu prawidłowe rozliczenie ilości odebranych i zagospodarowanych przez Wykonawcę odpadów o kodzie 19 12 04 i 19 12 10.
Każdorazowe odebranie odpadów Wykonawca odnotuje w karcie przekazania odpadów na zasadach i warunkach zgodnych z obowiązującym porządkiem prawnym (system BDO).
Ważenie dostarczonych Wykonawcy odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w miejscu odbioru odpadów (teren instalacji komunalnej) i będzie potwierdzane kwitem wagowym i kartą przekazania odpadów wygenerowaną w systemie BDO. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sanit-Trans Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Makpol Recykling Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751856282
7.3.3) Ulica: Międzyrzecze Górne 383
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Lider Konsorcjum: Sanit-Trans Sp. z o.o., z/s Międzyrzecze Górne 383, 43-392 Międzyrzecze Górne
wpisanym do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS: 0000187029, kapitał zakładowy 932 000,00 PLN, REGON: 072885784, NIP: 9372406743, nr BDO 000019600
Członek Konsorcjum: Makpol Recykling Sp. z o.o., z/s ul. Inwestycyjna 2, 42-700 Lubliniec
wpisanym do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS: 0000331975, kapitał zakładowy 1 627 100,00 PLN, REGON: 241236138, NIP: 5751856282, nr BDO 000016998
reprezentowane przez
Lidera Konsorcjum: Sanit-Trans Sp. z o.o., z/s Międzyrzecze Górne 383, 43-392 Międzyrzecze Górne
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - 2 PAKIETY
- DOSTAWA SPRZĘTU DIAGNOSTYCZNEGO - USG GINEKOLOGICZNE
- DOSTAWA SPRZĘTU DO REHABILITACJI - LAMPA SOLLUX
- Modernizacja głównej rozdzielni prądu i wymiana wyeksploatowanych odcinków instalacji elektrycznej
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - VIDEOKOLONOSKOP
- III- Zasilanie budynku Ziemniaczarki I przy ul. Kombatantów w Brzezince oraz obiektów na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu zlokalizowanych w Brzezince" (...)
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czajków
- "Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Babiak w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r."
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gołymin-Ośrodek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 57 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 33/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.