eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 04 i 19 12 10 - zamówienie podobne.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów
o kodzie 19 12 04 i 19 12 10 - zamówienie podobne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów
o kodzie 19 12 04 i 19 12 10 - zamówienie podobne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ab926ef-35cc-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352628/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienia z wolnej ręki planuje się udzielić na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 1710), mając na uwadze spełnienie wszystkich przesłanek normatywnych zastosowania wyżej wspomnianego trybu:
Zamawiający dokonuje zwiększenia pierwotnego zamówienia o 20% w stosunku do pierwotnego zakresu wskazanego w umowie nr SOK/05/2021 z dnia 29.11.2021r., część 2 i część 3 - odpady o kodzie 19 12 04 i 19 12 10.
Całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, co wskazano w informacji z otwarcia ofert i w protokole z postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nr SOK/05/2021.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z warunkami zaproszenia, na zasadach technicznych i organizacyjnych identycznych jak wskazane w umowie podstawowej nr SOK/05/2021.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOK/ZWR/02/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 685500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zamierza zlecić, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 04 i 19 12 10.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 04 i 19 12 10 według następujących zasad:
1) Całkowita ilość odpadów do odbioru; odpady o kodzie 19 12 04 - do 1000 Mg, odpady o kodzie 19 12 10 – do 500 Mg. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest wartością szacunkową, obrazującą możliwy maksymalny zakresu przedmiotu zamówienia.
2) Ilość ta może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, na które Zamawiający nie miał wpływu.
3. Strony zobowiązane są do współdziałania w realizacji zamówienia. W zakresie nie zastrzeżonym dla Zamawiającego w treści umowy, obowiązki w zakresie jej realizacji leża po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania do odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 04 i 19 12 10 w mniejszych ilościach, niż przyjęte przez strony w umowie, jednak zapewnia realizację umowy na poziomie minimum tonażowym wynoszącym łącznie dla obu kodów odpadów 1000 Mg.
Warunki realizacji i odbioru przedmiotu niniejszej umowy będą odbywać się w sposób następujący:
1) W zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów:
a) Transport po stronie Wykonawcy,
b) Miejsce odbioru przedmiotu zamówienia – loco Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Nadwiślańska 36,
c) Załadunek odpadów po stronie Zamawiającego,
d) Wykonawca będzie zobowiązany do codziennego odbioru odpadów, lub według potrzeb Zamawiającego.
e) Odbiór odpadów o kodzie 19 12 04 i 19 12 10 może następować wyłącznie od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 16.00.
f) Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania umowy zezwolenie na transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 04 19 12 10 wydane przez odpowiednie organy.
g) Zamawiający oczekuje aby proces odzysku odbywał się w kierunku produkcji paliwa alternatywnego.
h) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
i) Wymagana jest od Wykonawcy należyta staranność przy realizacji zamówienia,
2) W zakresie ewidencji i rozliczania odpadów:
a) Każda faktycznie odebrana od Zamawiającego ilość odpadów będzie ewidencjonowana zgodnie z wymaganiami bazy BDO, w szczególności z rozbiciem na: nr rej. pojazdu odbierającego odpad, kod odpadu, datę odebrania odpadów,
b) Na potwierdzenie faktycznej ilości odebranych odpadów Zamawiający przedstawi karty przekazania odpadów w kształcie obwiązującym wg obecnych przepisów prawa (system BDO).
3) W zakresie wymagań prawnych i środowiskowych dotyczących zagospodarowania odpadów:
a) Sposób zagospodarowania odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wyszczególnionymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 699).

Strony obowiązane są do bieżącego prowadzenia dokumentacji mającej na celu prawidłowe rozliczenie ilości odebranych i zagospodarowanych przez Wykonawcę odpadów o kodzie 19 12 04 i 19 12 10.
Każdorazowe odebranie odpadów Wykonawca odnotuje w karcie przekazania odpadów na zasadach i warunkach zgodnych z obowiązującym porządkiem prawnym (system BDO).
Ważenie dostarczonych Wykonawcy odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w miejscu odbioru odpadów (teren instalacji komunalnej) i będzie potwierdzane kwitem wagowym i kartą przekazania odpadów wygenerowaną w systemie BDO. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sanit-Trans Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Makpol Recykling Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751856282

7.3.3) Ulica: Międzyrzecze Górne 383

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca jest Konsorcjum firm:

Lider Konsorcjum: Sanit-Trans Sp. z o.o., z/s Międzyrzecze Górne 383, 43-392 Międzyrzecze Górne
wpisanym do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS: 0000187029, kapitał zakładowy 932 000,00 PLN, REGON: 072885784, NIP: 9372406743, nr BDO 000019600

Członek Konsorcjum: Makpol Recykling Sp. z o.o., z/s ul. Inwestycyjna 2, 42-700 Lubliniec
wpisanym do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS: 0000331975, kapitał zakładowy 1 627 100,00 PLN, REGON: 241236138, NIP: 5751856282, nr BDO 000016998
reprezentowane przez
Lidera Konsorcjum: Sanit-Trans Sp. z o.o., z/s Międzyrzecze Górne 383, 43-392 Międzyrzecze Górne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.