Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312590/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów elektrycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.modrzewska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/3rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów elektrycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df287197-1f8e-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070928/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Dostawa wyrobów elektrycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312590/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 120/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 19521100-5 - Osłony z polistyrenu
4.5.5.) Wartość części: 25460,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 37442810-9 - Opaski wzmacniające wytrzymałość
4.5.5.) Wartość części: 15052,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44315300-4 - Tworzywa do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 23161,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 13086,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44322400-7 - Zaciski kablowe
4.5.5.) Wartość części: 3126,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych
4.5.5.) Wartość części: 7289,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 1547,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 5734,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 2285,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 250,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych
4.5.5.) Wartość części: 2889,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 1110,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44165100-5 - Węże
4.5.5.) Wartość części: 324,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 7459,50 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 2071,50 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31224100-3 - Wtyki i gniazda
4.5.5.) Wartość części: 18921,90 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31211300-1 - Bezpieczniki
4.5.5.) Wartość części: 45459,60 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 5970,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31320000-5 - Kable energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 12250,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31211310-4 - Wyłączniki
4.5.5.) Wartość części: 1739,20 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31651000-4 - Taśma elektryczna
4.5.5.) Wartość części: 15096,25 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31712350-8 - Tranzystory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31711000-3 - Artykuły elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 8181,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 6770,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla 3RBLog . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) znajduje się w dokumentach zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 19880,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 2 zostały złożone 2 oferty. W toku badania i oceny ofert Zamawiający odrzucił złożone w zakresie
ww. zadania oferty, tym samym w odniesieniu do tego zadania nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną złożona
w zakresie zadania nr 3 przez wykonawcę Kaczmarek Electric S.A. ul. Gajewskich 32,
64-200 Wolsztyn tj. 79 762,12 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 28 488,03 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków przeznaczonych na realizację ww. zadania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną złożona
w zakresie zadania nr 5 przez wykonawcę Kaczmarek Electric S.A. ul. Gajewskich 32,
64-200 Wolsztyn tj. 29 483,10 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 3 844,98 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków przeznaczonych na realizację ww. zadania.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną złożona w zakresie zadania nr 7 przez wykonawcę Kaczmarek Electric S.A. ul. Gajewskich 32,
64-200 Wolsztyn tj. 8 127,4 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1 902,81 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków przeznaczonych na realizację ww. zadania.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną złożona
w zakresie zadania nr 11 przez wykonawcę Kaczmarek Electric S.A. ul. Gajewskich 32,
64-200 Wolsztyn tj. 5 092,20 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 3 553,47 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków przeznaczonych na realizację ww. zadania.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 19 została złożona jedna oferta, która w toku badania i oceny ofert została odrzucona przez Zamawiającego, tym samym w odniesieniu do tego zadania nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 31.08.2022 r. godz. 8:00 w zakresie zadania nr 1, 4, 6, 8 - 10, 12 – 18 oraz 20-23 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 24 została złożona jedna oferta, która w toku badania i oceny ofert została odrzucona przez Zamawiającego, tym samym w odniesieniu do tego zadania nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów elektrycznych i akcesoriów
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
- kable elektroenergetyczne.
- Dostawa fabrycznie nowych kabli i przewodów elektroenergetycznych, zgodnie
- kable elektroenergetyczne.
więcej: Osłony z polistyrenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.