Og³oszenie z dnia 2022-09-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00445418/01 - Wynik z dnia 2022-11-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Nowy Las na Bielanach – posadzenie 500 drzew ozdobnych na serku bielañskim przy metrze S³odowiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S. ¯eromskiego 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowy Las na Bielanach – posadzenie 500 drzew ozdobnych na serku bielañskim przy metrze S³odowiec
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f3e66cee-3d86-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00364554
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00015417/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.18 Nowy las na Bielanach - posadzenie 500 drzew ozdobnych na skwerku bielañskim przy metrze S³odowiec
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sta³y dostêp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych
danych:
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczaj±ca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,
svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc:
Kodowanie i czas odbioru danych:
• Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Mo¿liwo¶æotworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnegoserwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Pozosta³e informacje zawiera
sekcja IX og³oszenia dot. pozosta³ych informacji.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe, by mog³a/móg³ Pani/Pan za³atwiæ
sprawê w Urzêdzie m.st. Warszawy. Mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie bêd± profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy,
zsiedzib± w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a tak¿e o przys³uguj±ce Pani/Panu prawa
odpowieInspektor Ochrony Danych w Urzêdzie m.st. Warszawy. Proszê je wys³aæ na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane s± przetwarzane?
• Wynika to bezpo¶rednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U.
z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
lub jest niezbêdne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania w³adzy publicznej.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe. Je¶li Pani/Pan tego nie zrobi, nie bêdziemy mogli
zrealizowaæPana/Pani sprawy .
Jak d³ugo bêd± przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas prowadzonego postêpowania
oudzielenie zamówienia publicznego.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.
Kto mo¿e mieæ dostêp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególno¶ci:
• podmioty ¶wiadcz±ce na rzecz Urzêdu m.st. Warszawy us³ugi informatyczne, pocztowe;
• podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostêpni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam
prawa w zwi±zku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostêpu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. ¿±dania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane,lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wnios³a Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie wystêpuj± nadrzêdne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;•
Og³oszenie nr 2022/BZP 00336062/01 z dnia 2022-09-06
2022-09-06 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Pani/Pana dane przetwarzane s± niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane musz± byæ usuniête, by wywi±zaæ siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa.
4. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki:
• zaistniej± przyczyny zwi±zane z Pani/Pana szczególn± sytuacj±; • dane przetwarzane s± w celu wykonania zadania realizowanego
w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyj±tkiem sytuacji, w której
Administrator wyka¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzêdnych wobec
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275
pkt 1 ustawy - Dostawy
interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem
przetwarzaniu w Urzêdzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych. • Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia
danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.32.2021.EPI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 1579640,07 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 791202,44 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
pn. Nowy Las na Bielanach - posadzenie 500 drzew ozdobnych na serku bielañskim przy metrze S³odowiec .
2. Lokalizacja (adres inwestycji):
dz. nr 39/6 oraz 2/6 z obrêbu 7-05-10, ul. Marymoncka, Warszawa
dz. nr 157/5, 169/2, 155/1 oraz 155/2 z obrêbu 7-05-09, ul. Marymoncka, Warszawa
dz. 125 z obrêbu 7-05-12 Skwer im. J. Jarnuszkiewicza.
3. Zakres prac, w szczególno¶ci obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowaniu terenu, na podstawie przekazanego przez Zamawiaj±cego Programu Funkcjonalno – U¿ytkowego, który stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ, tj.
a) wykonanie projektu zagospodarowania terenu wraz z detalami wykonawczymi w 4 egz.,
b) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz.,
c) kosztorysów inwestorskich i przedmiarów – po 2 egz.
2) zrealizowanie zagospodarowania terenu, na podstawie zaakceptowanej dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a) i b) – prace niwelacyjne terenu, zabezpieczenie przed przerastaniem systemu korzeniowego drzew i krzewów do tunelu metra, zakup materia³u ro¶linnego (o którym mowa w PFU w sekcji III pn. Dobór ro¶lin), przygotowanie rabat i miejsc do posadzenia drzew, posadzenie ro¶lin zgodnie z projektem, w tym przesadzenie 5 drzew (o których mowa w PFU w sekcji II w pkt B pn. Przesadzenie drzew) oraz zakup i monta¿ ³awek warszawskich i koszy (o których mowa w PFU w sekcji IV pn. Ma³a architektura).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
1) projektowane postanowienia umowy – stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) PFU - stanowi±ce za³±cznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zakres zamówienia polega na powtórzeniu podobnych prac tj.:
– zakup i sadzenie ro¶lin cebulowych – 63 000 szt.
UWAGA: zamówienia powtarzanego nie nale¿y uwzglêdniaæ przy wycenie oferty.
Warunkiem udzielenia zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug w wy¿ej przewidywanym zakresie jest:
- pozyskanie przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych w ci±gu trzech lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
- wykonywanie/wykonanie umowy dla zamówienia podstawowego jest/by³o realizowane terminowo i z nale¿yt± staranno¶ci± i zgodny z warunkami okre¶lonymi w SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 27.1. Ka¿da z ofert bêdzie oceniana wg poni¿szych kryteriów zgodnie z poni¿szym wzorem:
P= PC+PGRdok+ PGRzam +PN+PM
gdzie:
P – ³±czna ilo¶æ punktów oferty badanej
PC - ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium „Cena brutto”
PGRdok – ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium „Gwarancja i rêkojmia za wady na dokumentacjê projektow±, o której mowa w Czê¶ci II, pkt 6.3.1) lit. a-b) SWZ”
PGRzam – ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium „Gwarancja i rêkojmia za wady na przedmiot zamówienia, o którym mowa w Czê¶ci II, pkt 6.3.1) lit. d) SWZ”
PN – ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium „Zatrudnienie osoby/-ób niepe³nosprawnej/-ych, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia”
PM – ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium „Zatrudnienie osoby/-ób m³odocianej/-ych, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia za wady na dokumentacjê projektow±, o której mowa w Czê¶ci II, pkt 6.3.1) lit. a-b) SWZ
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia za wady na przedmiot zamówienia, o którym mowa w Czê¶ci II, pkt 6.3. lit. d) SWZ
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby/-ób niepe³nosprawnej/-ych, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby/-ób m³odocianej/-ych, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub odpowiednie, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - z uwzglêdnieniem aktualnie obowi±zuj±cych przepisów – do sprawowania funkcji: kierownika robót - osoba która bêdzie pe³niæ niniejsza funkcjê winna posiadaæ uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych i wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w zakresie w co najmniej ograniczonym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca sk³ada:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy (wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 6 do SWZ) – o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt 12.1 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
a) Wykaz osób (wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
15.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. (UWAGA! Wspólnicy spó³ki cywilnej w rozumieniu ustawy PZP to Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego15.2. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
• wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby;
• ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
15.3. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
15.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 12.2.5 SWZ.
15.5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 18.3.2. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
15.6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
15.7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 18.3.3.1. oraz 18.3.3.2. SWZ, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 18.3.3.1. SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 12.2.4 lit.b) SWZ;
2) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 18.3.3.2. SWZ sk³ada ka¿dy z nich.
15.8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy i musz± byæ akceptowane przez obie umawiaj±ce siê strony. 2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, ¿e zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci opisanych w art. 455 PZP., z zastrze¿eniem ust. 3. 3. Wype³niaj±c postanowienia art. 455 PZP Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e dopuszcza zmiany postanowieñ umowy okre¶lone w ust. 4-19 oraz okre¶la warunki wprowadzenia tych zmian. 4.Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± na-stêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, b±d¼ w wyniku np. zmiany przepisów, któ-re wejd± w ¿ycie na etapie realizacji robót, b±d¼ innych sytuacji, za które odpowiedzialno¶ci nie po-nosi Wykonawca; 2) je¿eli zmiany dokonane w oparciu o art. 445 PZP spowoduj± konieczno¶æ wykonania robót zamien-nych lub dodatkowych, które wstrzymaj± lub opó¼ni± realizacjê przedmiotu umowy o czas niezbêd-ny na wykonanie tych robót; 3) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± na-stêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; 4) gdy wyst±pi± przekroczenia zakre¶lonych przez prawo lub regulaminy, a je¶li takich regulacji nie ma – typowych w danych okoliczno¶ciach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne pod-mioty, o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji, (w szczególno¶ci eksploatatorów in-frastruktury takich jak Innogy Stoen Operator sp. z o.o., Polska Spó³ka Gazownictwa S.A., MPWiK w m.st. Warszawie S.A., operatorów sieci telekomunikacyjnych itp.) decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opi-nii, umów, dokumentów wew., których wydanie jest niezbêdne do dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, a opó¼nienie organów nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.5) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿-nych od Wykonawcy; 6) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postano-wieniami. 7) gdy wyst±pi± niekorzystne, anormalne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót, zgodnie z obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami budowlanymi. 8) gdy wyst±pi± odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczegól-no¶ci istnienie nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów, w tym sieci lub instalacji; 9)gdy wyst±pi± nieprzewidziane w SWZ warunki geologiczne, archeologiczne lub terenowe, które wy-magaj± wstrzymania budowy np.: (niewypa³y, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, pojedyncze lub masowe groby); 5.W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikaj±cego z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej, termin mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci.
Pozosta³e zmiany w §16 projektowanych postanowieñ umowy (za³. 4 do SWZ).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-11 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem systemu informatycznego, pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-11 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-09
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Dodatkowo Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê:w stosunku, do którego zachodz± przes³anki wykluczenia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Wykluczenie wykonawcy nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. 2. Osoby uprawnione do komunikowania siê z Wykonawcami: Ewa Pietrzak - G³ówny specjalista w Wydziale Zamówieñ Publicznych, tel.: 22 443 48 22.
3. c.d. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej: Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
1) W przypadku sk³adania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadaæ: • Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie; • W³±czona w przegl±darce obs³uga JavaScript; • Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK) • Zainstalowana aplikacja Szafir Host • Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku
„SPRAWD¬ PODPIS”.
2) W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadaæ (dotyczy postêpowañ o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne): • E-dowód osobisty osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie; • W³±czona w przegl±darce opcja obs³ugi JavaScript; • Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK) • Zainstalowana aplikacja Szafir Host; • Zainstalowane oprogramowanie do obs³ugi e-dowodu E-dowód menad¿er dostêpne na stronie https://www.gov.pl/web/edowod; • Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿nazweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
3) W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadaæ (dotyczy postêpowañ o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne):
• Profil zaufany osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie.Informacje dodatkowe: • Dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES; • Je¿eli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik zpodpisem, Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem). • Je¿eli w wyniku podpisywania pliku podpisem osobistym lub profilem zaufanym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem). 4. WARTO¦Æ ZAMÓWIENIA: tj. warto¶æ przedmiotowego postêpowania-791202,44z³ netto + warto¶æ zam. powtarzanego 226573,37z³ netto =³±czna warto¶æ -1017775,81z³ netto. 5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 35 dni (5 tygodni) od dnia podpisania umowy, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ do dnia 23.12.2022 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wy³onienie konsultanta ds. jako¶ci badañ mammograficznych, ekspertów do oceny cytologicznych preparatów fa³szywie ujemnych oraz cz³onków komisji merytorycznej, ekspertów i konsultanta ds. kolposkopii.
- ¦wiadczenie us³ug w postaci zapewnienia bazy konferencyjno-hotelowej wraz z zapleczem noclegowo-restauracyjnym.
- Zakup materia³ów eksploatacyjnych i niezbêdnego wyposa¿enia do systemów oczyszczania wody wraz z wymian± czê¶ci
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie budynku kaplicy pw. ¶w. Wojciecha przy ul. Brzeskiej 12 w Warszawie
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul.W. S³awka 9 w Warszawie.
- Remont dwóch pustostanów lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Raszei 1/3 wed³ug projektu budowlanego. Lokale w³asno¶ci m.st. Warszawy, administrowane przez ZGN Wola na terenie TZOM Ko³o.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie zieleni± i ma³± architektur± fragmentu ul. Tumskiej w Gnie¼nie
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku O¶rodka Kultury im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w ¦rodzie Wielkopolskiej
- ZP/CZD/102/25 Adaptacja i modernizacja dodatkowych pomieszczeñ CWBK nale¿±cych do czê¶ci administracyjnej i/lub badawczej oraz zakup dodatkowego wyposa¿enia" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- REMONT POMIESZCZENIA 34 I 36 W BUDYNKU A22A W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy Centrum badawczo - dydaktycznego w £om¿y
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.