eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec"Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku
w centrum Mirca”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mirzec Stary 9

1.5.2.) Miejscowość: Mirzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0412767170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mirzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00bb2738-91d9-41c6-a510-6f8dbb3ccd8d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku
w centrum Mirca”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00bb2738-91d9-41c6-a510-6f8dbb3ccd8d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045705/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.24.2025.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 455585,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia.
1. Informacje ogólne
1). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentacje techniczna opracowana przez
Michał Boroń Pracownia Projektowa KWADRAT polegających na remoncie wraz z przebudową i rozbudową wewnętrznej
instalacji gazowej dawnego budynku Urzędu Gminy w Mircu wpisanego do gminnej Ewidencji Zabytków usytuowanego na
działce ewid. nr 2621 przy ul. Jaśminowej w Mircu. Roboty budowlane wykonane będą w ramach zadania pn.:
”Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca” i polegają na:
• Wymianie stropu nad parterem wraz z wykonaniem posadzek i sufitów podwieszanych
• Wymiana drzwi w ścianach zewnętrznych
• Wymiana posadzki na gruncie
• Wymiana drzwi wewnętrznych
• Rozbiórce z odtworzeniem ścianek działowych na 1 piętrze budynku
• Usunięcie ścianki działowej na parterze
• Usunięciu spękanych tynków, odtworzenia tynków i wykonanie gładzi na ścianach wewnętrznych
• Licowaniu ścian płytkami ceramicznymi
• Malowanie ścian wewnętrznych
• Demontaż i ponowny montaż przyborów sanitarnych
• Czyszczenie, odgruzowanie i ewentualne odtworzenie kanałów wentylacyjnych,
• Przebudowa i rozbudowa instalacji gazowej na parterze w kotłowni, pom. komunikacji oraz na elewacji budynku.;
• Demontaż kotła gazowego atmosferycznego stojącego o mocy 44 kW wraz z urządzeniami i armaturą;
• Montaż kotła gazowego kondensacyjnego wiszącego o mocy 35kW;
• wymianę następujących instalacji w budynku: rozdzielnice elektryczne RG,RK, wewnętrzne linie zasilające, oświetlenia
ogólnego, gniazd wtykowych 230V ogólnych, odbiorników 400V, zasilanie urządzeń br. sanitarnej, przepięciowej. • Dostawa i montaż regałów przesuwnych.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej
załącznik nr 9 do SWZ – Dokumentacja techniczna.
UWAGA: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE:
• Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych
• Wykonanie brakującego fragmentu opaski budynku od strony północnozachodniej
• Wymiana okien w ścianach zewnętrznych
2). Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać terminów pośrednich, wynikających z harmonogramu uzgodnionego z
Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Niedotrzymanie terminów pośrednich wykonania elementów robót wynikających
z uzgodnionego harmonogramu rzeczowo finansowego zadania skutkować będzie naliczeniem kar umownych na zasadach
określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek
przedmiot umowy, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania, i
zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego.
3). Zakres robót określa projekt budowalny zatwierdzony decyzją nr 307/24 z dnia 02.10.2024 r.
4). Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa dokumentacje techniczna
opracowana przez Michał Boroń Pracownia Projektowa KWADRAT dla robót polegających na remoncie wraz z przebudową
i rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej dawnego budynku Urzędu Gminy w Mircu wpisanego do gminnej Ewidencji
Zabytków usytuowanego na działce ewid. nr 2621 przy ul. Jaśminowej w Mircu. Roboty budowlane wykonane będą w
ramach zadania pn.: ”Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca” oraz przedmiar robót.
7) Wykonanie zamówienia obejmuje również:
a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
a) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i
likwidacji zaplecza budowy wraz z wykonaniem i likwidacją przyłączy mediów na potrzeby realizacji robót oraz ich
użytkowania,
b) wykonanie niezbędnych rusztowań,
c) odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po
zakończeniu realizacji robót
d) pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
f) opracowanie świadectwa energetycznego zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
g) dostarczenie instrukcji użytkowania obiektu w tym m. in. instrukcje użytkowania sprzętu i urządzeń obiektu,
h) dostarczenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem w sprzęt p. poż (gaśnice, koce, itp.),
i) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
j) postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o
odpadach.( Dz.U. z 2023r. poz.1587, z późn.zm.) Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie
przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności
Zamawiającego,
k) wykonanie prób szczelności po zakończeniu robót związanych w realizacją instalacji przed odbiorem końcowym zadania.
8) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do
prawidłowego przygotowania oferty. Termin dokonania wizji Wykonawcy uzgadniają bezpośrednio z przedstawicielami
Zamawiającego wskazanymi do bezpośrednich kontaktów.
9) Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót,
specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, warunkami zawartymi w SWZ, projektem umowy oraz z obowiązującymi
przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą
jakością i właściwą organizacją.
10) Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać
dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru
robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją
pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji
projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem:
a) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne),
c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
11) W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji
projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w
terminie przewidzianym SWZ.
12) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
13) Przedmiary robót załączone do SWZ maja charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego
sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową
ryczałtową o której mowa w art. 632 k.c. wystąpienie w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji
przedmiarowej nie będzie podstawą do zwiększenia wykonawcy wynagrodzenia w tego tytułu. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z
dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości
według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
Uwaga: Podstawą do wyceny oferty jest projekt budowlano-wykonawczy, projekt umowy specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót,
Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkie zauważone i stwierdzone
braki i błędy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, braki i błędy w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, nieprecyzyjne ustalenia i zapisy w SWZ, projekcie umowy, których
poprawienie przez Zamawiającego modyfikującego treści SWZ, przed złożeniem ofert umożliwi wykonanie i oddanie
przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowalnego spełniającego samoistnie funkcję techniczną lub gospodarczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878099,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 878099,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Albert Zakonnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991682173

7.3.3) Ulica: Gąsawy Rządowe 203

7.3.4) Miejscowość: Jastrząb

7.3.5) Kod pocztowy: 26-502

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 878099,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.