Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366344/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu obsługi pakietu oprogramowania PETREL w zastosowaniach geologicznych w ramach projektu: „Key to the future ..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 663 39 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszula.lapczynska@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu obsługi pakietu oprogramowania PETREL w zastosowaniach geologicznych w ramach projektu: „Key to the future ..."
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad296e02-333b-4963-ade7-5c5db66c1f1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie udzielane jest w ramach Projektu: „Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ” (Umowa o dofinansowanie projektu w ramach PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU SPOŁECZNEGO 2021-2027 (Nr Umowy: FERS.01.05-IP.08-0038/23-00)).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11559113.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1155911
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXII SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXII SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.294.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie przygotowania i specjalistycznego szkolenia z zakresu obsługi pakietu oprogramowania PETREL w zastosowaniach geologicznych w ramach projektu: „Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem warunków jego realizacji zawiera Załącznik A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
postanowień niniejszej SWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawieraćwypełniony i podpisany formularz oferty wraz z co najmniej następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub
sporządzonymi zgodnie z ich treścią):
1. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania –
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 1a do formularza oferty;
2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
3. wykaz podwykonawców (o ile dotyczy),
4. KRS lub CEiDG – o ile nie podano danych do ogólnodostępnych baz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowo określono w Rozdziale XII - Opis sposobu przygotowywania ofert.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1155911
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-18 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczenia 7,8 na potrzeby strefy studenckiej w budynku W-2 (10-19) WIŚiE przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie
- KR-01/19/25, Zakup części zamiennych do aparatu LC-MS/MS dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Remont wraz z wykonaniem klimatyzacji kompleksu laboratorium BR06 w hali H-B6 - KC-DE-zp.272-553/25
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych - część III
- Usługa transportowa dla osób bezdomnych i innych ubogich przebywających w przestrzeni publicznej z centrum miasta do Ogrzewalni oraz z Ogrzewalni do centrum miasta - realizowana przez MOPS w Krakowie.
- DZP.271.32.2025 Wykonanie robót budowlanych - adaptacja budynku administracji przy ul. Kopernika 36 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu Kodeksu Postępowań Administracyjnych i Prawa zamówień publicznych w ramach projektu...
- Usługa szkoleniowa pt. Efektywna ocena i rozliczanie projektów kwotami ryczałtowymi w EFS+
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w PWD w ramach projektu pn.: "Zrealizuj SWOJE PASJE I MARZENIA" - trzecie postępowanie
- Kompleksowa realizacja studiów podyplomowych organizowanych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Usługi szkoleniowe (6 części) w ramach projektu Dobry zawód - moja przyszłość
- Usługa organizacji szkoleń z zamówień publicznych w podziale za Zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.