eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP 23/22 Dostawa leków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP 23/22 Dostawa leków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471219736

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kniaziewicza 1/5

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 91-347

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@bieganski.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bieganski.com.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364487

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00336093/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Dopuszczalne są zmiany umowy polegające na:
-obniżeniu ceny jednostkowej towaru będącego przedmiotem umowy,
-udzieleniu przez Wykonawcę Zamawiającemu bonifikat / rabatów / upustów cenowych w dostawach cząstkowych towaru,
-zamianie sprzedawanego towaru na jego odpowiednik, z zachowaniem składu chemicznego określonego nazwą międzynarodową, w takiej samej postaci, dawce, drodze podania oraz cenie jednostkowej nie wyższej niż wynika to z przeliczenia ceny opakowania na ilość jednostek w opakowaniu - w przypadku zaprzestania ich produkcji bądź wstrzymania ich obrotu,
-zmianie ceny jednostkowej opakowania preparatów objętych umową, w przypadku zmiany sposobu ich konfekcjonowania przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
-zmianie cen jednostkowych towaru o cenach urzędowych określonych w załączniku do umowy, w sytuacjach opisanych w treści § 2 ust. 4-6 niniejszej umowy; o potrzebie wprowadzenia zmian wynikających ze zmian urzędowych cen zbytu leków objętych przedmiotem niniejszej umowy ( bądź skreślenia/wpisania leku na listę leków posiadających cenę urzędową ), stosownie do treści § 2 ust. 4-6, Wykonawca powiadomi Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty opublikowania stosownego obwieszczenia Ministra Zdrowia, bądź innego aktu obowiązującego w powyższym zakresie,
-przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesięcy, w przypadku nie wykorzystania wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 w okresie na jaki została zawarta.
-zmianie ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych, w tym również w pozycjach różnych części (pakietów), pod warunkiem nie przekroczenia kwoty o której mowa w § 2 ust. 1, - jeżeli dotyczy
-dotyczące jej nieistotnych postanowień, tj. zmiany, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego,
-obniżeniu procentowych wskaźników ilości towaru, o których mowa w § 1 ust. 4 umowy, jeżeli realizacja ilości wskazanych w tym postanowieniu umowy będzie niecelowa ze względu potrzeby leczenia pacjentów Zamawiającego.
-w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem zamówienia. Towar wycofany z rynku, bądź towar którego produkcja została zakończona może zostać zamieniony na nowy, o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Okoliczność zakończenia produkcji bądź wycofania z rynku musi zostać wykazana przez Wykonawcę w sposób pewny, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
-w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika w cenie przetargowej, jeżeli będzie to groziło rażącą stratą dla Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający wyrazi zgodę na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę, o ile Wykonawca wykaże powyższe okoliczności w sposób pewny, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
-w sytuacji zaistnienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a)zmiana danych w umowie, związana ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
b)zmiany danych teleadresowych,
c)zmiany osób, o których mowa w § 3 ust. 6-7 umowy.
d)zmiana wysokości stawki podatku VAT.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci stosownego aneksu do umowy, z wyjątkiem przypadków wskazanych w zał. nr 4 do SWZ
3.Inne zmiany umowy możliwe są wyłącznie w zakresie wskazanym w treści art. 455 ustawy PZP.

Po zmianie:
Dopuszczalne są zmiany umowy polegające na:
-obniżeniu ceny jednostkowej towaru będącego przedmiotem umowy,
-udzieleniu przez Wykonawcę Zamawiającemu bonifikat / rabatów / upustów cenowych w dostawach cząstkowych towaru,
-zamianie sprzedawanego towaru na jego odpowiednik, z zachowaniem składu chemicznego określonego nazwą międzynarodową, w takiej samej postaci, dawce, drodze podania oraz cenie jednostkowej nie wyższej niż wynika to z przeliczenia ceny opakowania na ilość jednostek w opakowaniu - w przypadku zaprzestania ich produkcji bądź wstrzymania ich obrotu,
-zmianie ceny jednostkowej opakowania preparatów objętych umową, w przypadku zmiany sposobu ich konfekcjonowania przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
-zmianie cen jednostkowych towaru o cenach urzędowych określonych w załączniku do umowy, w sytuacjach opisanych w treści § 2 ust. 4-6 niniejszej umowy; o potrzebie wprowadzenia zmian wynikających ze zmian urzędowych cen zbytu leków objętych przedmiotem niniejszej umowy ( bądź skreślenia/wpisania leku na listę leków posiadających cenę urzędową ), stosownie do treści § 2 ust. 4-6, Wykonawca powiadomi Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty opublikowania stosownego obwieszczenia Ministra Zdrowia, bądź innego aktu obowiązującego w powyższym zakresie,
-przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesięcy, w przypadku nie wykorzystania wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 w okresie na jaki została zawarta.
-zmianie ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych, w tym również w pozycjach różnych części (pakietów), pod warunkiem nie przekroczenia kwoty o której mowa w § 2 ust. 1, z uwzględnieniem postanowień § 1 ust. 4 umowy - jeżeli dotyczy
-dotyczące jej nieistotnych postanowień, tj. zmiany, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego,
-obniżeniu procentowych wskaźników ilości towaru, o których mowa w § 1 ust. 4 umowy, jeżeli realizacja ilości wskazanych w tym postanowieniu umowy będzie niecelowa ze względu potrzeby leczenia pacjentów Zamawiającego.
-w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem zamówienia. Towar wycofany z rynku, bądź towar którego produkcja została zakończona może zostać zamieniony na nowy, o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Okoliczność zakończenia produkcji bądź wycofania z rynku musi zostać wykazana przez Wykonawcę w sposób pewny, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
-w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika w cenie przetargowej, jeżeli będzie to groziło rażącą stratą dla Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający wyrazi zgodę na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę, o ile Wykonawca wykaże powyższe okoliczności w sposób pewny, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
-w sytuacji zaistnienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a)zmiana danych w umowie, związana ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
b)zmiany danych teleadresowych,
c)zmiany osób, o których mowa w § 3 ust. 6-7 umowy.
d)zmiana wysokości stawki podatku VAT.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci stosownego aneksu do umowy, z wyjątkiem przypadków wskazanych w zał. nr 4 do SWZ
3.Inne zmiany umowy możliwe są wyłącznie w zakresie wskazanym w treści art. 455 ustawy PZP.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-09-28 09:00

Po zmianie:
2022-09-30 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-09-28 10:00

Po zmianie:
2022-09-30 10:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.