eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Przeprowadzenie drugiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi oświetleniowej wraz z eksploatacją aktywnych przejść dla pieszych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie drugiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi oświetleniowej wraz z eksploatacją aktywnych przejść dla pieszych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324537411

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie drugiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi oświetleniowej wraz z eksploatacją aktywnych przejść dla pieszych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d11a89b-1bfd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027088/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Usługa oświetleniowa dla oświetlenia ulicznego na lata 2023-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294524

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000019.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 985040,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129725,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usługi oświetleniowej obejmuje świadczenie usługi oświetleniowej miejsc publicznych, ulic, placów, mostów oraz dróg w Mieście Rydułtowy dla oświetlenia ulicznego będącego własnością Miasta
Rydułtowy wraz z eksploatacją oświetlenia na przejściach dla pieszych.
1) Zamówienie obejmuje punkty świetlne w zróżnicowanych liczbach:
a) od 01.09.2023 – 31.12.2023 – 328 szt. (314szt. + 14szt. na przejściach dla pieszych,
b) od 01.01.2024 – 30.11.2024 - 336 szt. (314szt. + 22szt. na przejściach dla pieszych),
c) od 1.12.2024 – 31.12.2025 – 374 szt. (352szt. + 22szt. na przejściach dla pieszych), (dochodzi 38 lamp wzdłuż ul. Ładnej),
d) od 01.01.2026 – 30.06.2026 – 380 szt. (352szt + 28szt na przejściach dla pieszych),
Zakres usługi obejmuje również 4 lampy solarne w okresie realizacji zamówienia.

2. Usługa, o której mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:
1) bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Rydułtowy,utrzymanie świecenia, punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości wymianę uszkodzonych źródeł światła, opraw, elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, oraz systemów sterowania na przejściach dla pieszych, bez wymiany akumulatorów,
2) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm
i innych elementów słupów,
3) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego,
4) lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych,
5) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem,
6) mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła,
7) mycie kloszy oświetlenia parkowego co najmniej raz w roku,
8) wycinka gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego,
9) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego,
10) kontrole inspekcyjne wykonywane wg ustaleń roboczych,
11) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego
po wykonaniu robót eksploatacyjnych,
12) przeprowadzenie badań elektrycznych zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane.

a) dla lamp oświetlenia ulicznego:

• ul. Ładna – 37 x 100 W, 1 x 150 W - termin badania wrzesień 2023 r.,
• ul. Jacka 6 x 70 W - termin badania czerwiec 2024 r.,
• boczna ul. Marcina Strzody 3 x 70 W LED – termin badania sierpień 2024 r.,
• kładka PKP – 6 x 150 W – termin badania listopad 2024 r.,
• zatoka autobusowa ul. Radoszowska – 6 x 70 W – termin badania czerwiec 2026 r.,

b) dla lamp na przejściach dla pieszych:

• sześć przejść: 4 przejścia x 2 lampy x 41 W + 2 przejścia solarne x 2 czujniki ruchowe – termin badania wrzesień 2023 r. (przejścia przy ulicach: Ofiar Terroru przy SP1, Ofiar Terroru przy Świeżyźnie (solarne), Radoszowskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Bolesława Krzywoustego (solarne) Adama Mickiewicza pomiędzy ROKO a ul. Stanisława Ligonia, Adama Mickiewicza przy RAFIE), Ofiar Terroru – skrzyżowanie z ul. Adama Mickiewicza,
• - trzy przejścia: 3 przejścia x 2 lampy x 41 W – termin badania grudzień 2023 r. (przejścia przy ulicach: Ofiar Terroru – w rejonie skrzyżowania z ul. Zygmunta Krasińskiego, Strzelców Bytomskich przy SP4, Obywatelskiej – w rejonie skrzyżowania z ul. Raciborską),
• - cztery przejścia: 4 przejścia x 2 lampy x 41 W – termin badania grudzień 2024 r. (przejścia przy ulicach: Ofiar Terroru (obok ALDI), Kazimierza Przerwy-Tetmajera, Fryderyka Chopina, Obywatelskiej (przy Zespole Szkół).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBI COMPLEX Rafał Zgoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331950170

7.3.3) Ulica: Wysoka 5

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.