Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00306428/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa konserw mięsnych i konserw rybnych do jednostek penitencjarnych w okręgu lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Okrzei 14
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846380070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zamosc@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18ebe813-35ec-4bb4-a24e-afa3dfe5ee4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-18-29-741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Południowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lublin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-lublinie
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 563-10-78-103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 112
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_chelm@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-chelmie
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 717-180-54-06
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Owocowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_opole_lubelskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-opolu-lubelskim
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 565-10-23-737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żołnierzy WiN 19
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_chelm@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-chelmie
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Hrubieszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 919-10-40-385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 64
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_hrubieszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-hrubieszowie
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Krasnymstawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 564-10-40-734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_krasnystaw@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-krasnystaw
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa konserw mięsnych i konserw rybnych do jednostek penitencjarnych w okręgu lubelskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18ebe813-35ec-4bb4-a24e-afa3dfe5ee4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008308/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa konserw mięsnych i konserw rybnych do jednostek penitencjarnych w okręgu lubelskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306428
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 334269,52
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa artykułu i opis j.m. Ilość Kod CPV1. Konserwa turystyczna 300g z samootwieraczem
Zawartość mięsa wieprzowego lub wołowego w tym oddzielanego mechanicznie oraz podrobów i skór nie mniej niż 20% dopuszczalny dodatek mięsa i skór z kurczaka lub indyka w tym również mięsa oddzielanego mechanicznie.
kg 8 300 CPV 15131000-5
2. Przysmak śniadaniowy 300g z samootwieraczem
Zawartość mięsa wieprzowego lub wołowego w tym oddzielanego mechanicznie oraz podrobów i skór nie mniej niż 20% dopuszczalny dodatek mięsa i skór z kurczaka lub indyka w tym również mięsa oddzielanego mechanicznie. kg 7 200 CPV 15131000-5
3. Pasztet konserwa 300g z samootwieraczem
Zawartość mięsa z kurczaka w tym oddzielanego mechanicznie nie mniej niż 15% Dopuszczalny dodatek mięsa, podrobów i skór wieprzowych oraz z kurczaka lub indyka. kg 7 500 CPV 15131310-1
4. Pasztet drobiowy alupack 110-130g
Łączna zawartość mięsa z kurczaka w tym oddzielanego mechanicznie oraz podrobów i skór z kurczaka nie mniej niż 30%. Niedopuszczalne dodatki mięsa wieprzowego. Opakowanie alupack umożliwiające otwarcie bez użycia otwieracza. kg 1 310 CPV 15131310-1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131310-1 - Pasztety
4.5.5.) Wartość części: 234905,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa artykułu i opis j.m. Ilość Kod CPV1. Paprykarz szczeciński 300-330g z samootwieraczem
Zawartość ryby w tym ryby rozdrobnionej nie mniej niż 30 % kg 9 300 CPV 15243000-3
2. Śledź w oleju 300-330g z samootwieraczem
Zawartość śledzia w konserwie nie mniej niż 55% kg 350 CPV 15241200-1
3. Śledź w pomidorach 300-330g z samootwieraczem
Zawartość śledzia w konserwie nie mniej niż 55% kg 1 700 CPV 15241200-1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15243000-3 - Przetwory z ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany
4.5.5.) Wartość części: 116077,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219786,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344847,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219892,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSHURT M. Kasprzak Sp.K.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492207845
7.3.3) Ulica: ul. Korfantego 26
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219892,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-22 do 2026-01-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113192,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143351,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113192,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal „Mał-Mar” Józef Kwieciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188
7.3.3) Ulica: Żłobizna, ul. Brzeska 2
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113192,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-22 do 2026-01-22INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I UBEZPIECZENIA OC ZAKŁADU GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SP. Z O.O.
- "Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2026 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu"
- MODERNIZACJA CZĘŚCI BUDYNKU STACJI OBSLUGOWO NAPRAWCZEJ W SAMODZIELNEJ PUBLICZNEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAMOŚCIU
- ŚWIADCZENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORINGU DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
- Dostawa części i akcesoriów do aparatury medycznej
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 14 w Krakowie w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Kamieniu w 2026 roku
- Dostawa mięsa i wędlin wraz z transportem do Zespołu Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej
- Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego oraz wędlin do Zespołu Szkół Leśnych w Rogozińcu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Żłobka Miejskiego Zielony Zakątek w Oleśnicy
więcej: Konserwy i przetwory z mięsa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





