eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GilowiceŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE GILOWICE DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU



Ogłoszenie z dnia 2025-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE GILOWICE DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GILOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 40

1.5.2.) Miejscowość: Gilowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-322

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uggilowice@gilowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gilowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE GILOWICE DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82e1adbc-7e3a-46ff-b40a-ed1289395ecc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089486/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE GILOWICE DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82e1adbc-7e3a-46ff-b40a-ed1289395ecc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem platformy: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO znajdują się w dokumentach postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE GILOWICE, transport obejmuje dowóz z miejsca zamieszkania do placówki kształcącej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu. Realizacja zamówienia obejmuje okres roku szkolnego 2025/2026 od września 2025 r. do czerwca 2026 r., z uwzględnieniem przerw w zajęciach szkolnych ( święta, ferie, dni ustawowo wolne od zajęć). W przypadku ogłoszenia na terenie kraju stanu nadzwyczajnego rozpoczęcie lub zakończenie realizacji umowy może ulec zmianie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w Załączniku nr 1 do SWZ -Opis Przedmiotu Zamówienia

Lista dowożonych dzieci do poszczególnych placówek w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie, zarówno w ilości dowożonych dzieci, jak i ewentualnej zmianie placówki. Powstałe korekty w harmonogramie dowozu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
Transport dzieci będzie odbywał się w dni prowadzenia zajęć i będzie przedmiotem porozumienia z kierownictwem placówki i rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci. Odbiór dzieci spod wskazanych adresów Wykonawca ustala z rodzicami lub opiekunami prawnymi, natomiast odbiór dzieci z placówek przewoźnik ustala z ich kierownictwem placówek. Kontakt z rodzicami dzieci będzie udostępniony Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego wyłącznie w zakresie i w celu realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena ofertowa brutto – 60 pkt
b) czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał licencję na wykonywanie transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. z dnia 7 maja 2021 r. Dz.U. z 2021 r. poz. 919)

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie warunków.

4) zdolności technicznej lub zawodowej

A. warunek dotyczący zdolności zawodowej:

Zamawiający w zakresie zdolności zawodowej (wiedza i doświadczenia) nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.

B. warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
a) Zamawiający w zakresie zdolności technicznej (potencjał techniczny) stawia wymagania w zakresie tego warunku, tzn.:
Wykonawca spełni w/w warunek, jeśli wykaże, że dysponuje samochodami do przewozu osób niepełnosprawnych. Każdy z pojazdów przystosowany do przewozu osób musi posiadać adnotacje w dowodzie rejestracyjnym, że pojazd jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych oraz musi być wyposażony w atestowane urządzenie specjalistyczne (w windę z napędem elektrycznym lub podnośnik lub teleskopowy najazd lub rozkładaną platformę itp. urządzenia umożliwiające zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich), jak również osprzęt atestowany zapewniający możliwość unieruchomienia przewożonych wózków. Urządzenia muszą posiadać atest – załącznik nr 4 do SWZ. Pojazdy muszą posiadać aktualne przeglądy techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego. Pojazdy powinny spełniać wymagania Dyrektywy 98/69/EC (normy dopuszczalnej emisji spalin)- co najmniej norma EURO 4.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje:

co najmniej jednym wyżej opisanym pojazdem samochodowym.

b) Zamawiający w zakresie zdolności zawodowej (potencjał osobowy) stawia wymagania w zakresie tego warunku, tzn. Wykonawca zapewnia, że:
- Dysponuje odpowiednia ilością kierowców do prowadzenia pojazdów, posiadających stosowne wymagane prawem ruchu drogowego uprawnienia, z których każdy przeszkolenia z zakresu BHP, jest osobą niekaraną, korzystającą w pełni praw publicznych i przeszkoloną w udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
- Dysponuje odpowiednią liczbą opiekunów, z których każda posiada przeszkolenie z zakresu BHP, jest osobą niekaraną, korzystającą w pełni praw publicznych i przeszkoloną w udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
Wykonawca zapewnia, że opiekunowie przewożonych dzieci nie widnieją w rejestrze sprawców na tle seksualnym.
Do weryfikacji w/w warunku wymagane będą następujące załączniki nr 5, 5a, 5b i 5c do SWZ
Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje:
co najmniej jeden kierowca i jeden opiekun spełniający w/w wymagania

Jedna osoba nie może pełnić jednocześnie funkcji opiekuna i kierowcy.

Uwaga: dodatkowy środek transportu wraz z kierowcą i opiekunem (ponad ilość deklarowaną w ofercie) będzie konieczny do zapewnienia dla:

Gdy liczba dowożonych dzieci zwiększy się o ilość uniemożliwiającą zapewnienie miejsca siedzącego wszystkim dzieciom.

W razie konieczności zapewnienia pojazdu zastępczego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

1) Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Dowód posiadania licencji na wykonywanie transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawa z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.)
2) wykaz pojazdów samochodowych, które zostaną użyte do realizacji zamówienia wraz z informacjami na ich temat (Załącznik Nr 4 do SWZ);
- wszystkie samochody, którymi przewożone będą dzieci muszą posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NNW (Wykonawca złoży ksero polisy wraz z potwierdzeniem opłaty).
Wykonawca powinien wskazać, na jakiej podstawie dysponuje lub będzie dysponował wskazanymi urządzeniami (np. potencjał własny, potencjał podmiotu trzeciego zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp itp.)
Jeżeli Wykonawca polegał będzie na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Załącznik Nr 5, 5a, 5b i 5c do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdz. XX SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy pzp (rozdziału XIII pkt 1 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę, który został upoważniony do wykonania tej czynności.
6. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego – kopii umowy regulujących współprace tych Wykonawców.
7. Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę między wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
8. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie składają Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- załącznik nr 9 do SWZ w zakresie określonym w tym załączniku.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Lista dowożonych dzieci do poszczególnych placówek w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie, zarówno, co do ilości dowożonych dzieci, jak i ewentualnej zmiany lokalizacji placówki.
W przypadku wystąpienia zmiany polegającej na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości dowożonych uczniów powyżej 2 osób w stosunku do ilości dzieci na dzień zawarcia umowy, wynagrodzenie ulega zmianie w sposób określony w §4 ust. 2 uwzględniając trasę, której dot. niniejsza umowa.
Powstałe korekty w harmonogramie dowozu Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym.
W przypadku zmiany ilości dowożonych uczniów powyżej 2 (dwóch) w stosunku do ilości dzieci na dzień zawarcia umowy, następuje odpowiednio zwiększenie lub zmniejszenie miesięcznego wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.