eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoUsługa polegająca na systematycznym odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych, segregowanych innych z terenu ZKP CSP w Legionowie zlokalizowanego w Sułkowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na systematycznym odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych, segregowanych innych z terenu ZKP CSP w Legionowie zlokalizowanego w Sułkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 47 725 52 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/csp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


szkolenie Policji

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


szkolenie Policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na systematycznym odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych, segregowanych innych z terenu ZKP CSP w Legionowie zlokalizowanego w Sułkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb26168b-b54e-4ec9-8bfd-6f4ce4d7ddd0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106918/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa polegająca na wywozie, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych segregowanych i innych z terenu CSP w Sułkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305875

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/25/WW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 73200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia było świadczenie usługi polegającej na systematycznym odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych, segregowanych i innych z terenu Zakładu Kynologii Policyjnej Centrum Szkolenia Policji w Legionowie zlokalizowanego w Sułkowicach.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
5. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
3. Wykonawca świadczył będzie usługi własnym transportem. Odbiór nastąpi etapami zgodnie z harmonogramem w oparciu o Protokół odbioru/wykonania usługi, stanowiący załącznik do umowy.
4. Prognozowana ilość wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych:
1) odpady komunalne zmieszane - 336 m3;
2) odpady segregowane: papier, metale i tworzywa sztuczne, szkło - 60 m3.
5. Planowana miesięczna ilość wywozu odpadów wg potrzeb Zamawiającego – harmonogramu przesłanego Wykonawcy 1 raz w miesiącu w formie pisemnej pocztą elektroniczną. W szczególnych przypadkach Zamawiający mógł zgłosi telefonicznie lub pocztą elektroniczną zmianę zgłoszonych w harmonogramie terminów, ilości odpadów lub pojemników czy dodatkowy wywóz.
6. Wykonawca zobowiązany był na własny koszt, podstawić w określonym terminie, w ilości wg potrzeb oraz miejscach wskazanych przez Zamawiającego, własne pojemniki oznakowane logo Wykonawcy:
1) na odpady zmieszane – zamykane i opisane, o pojemności nie mniejszej niż 1 m3 i nie większej niż 7 m3 w ilości do 24 szt.;
2) do selektywnej zbiórki odpadów – zamykane, z otwieraną klapą umożliwiającą wrzucanie worków, o pojemności nie mniejszej niż 1 m3 i nie większej niż 2,5 m3, opisane rodzajem odpadu dla jakiego są przeznaczone, w tym kolorami:
a) niebieski – papier , w ilości do 10 szt.,
b) żółty – metale i tworzywa sztuczne, w ilości do 10 szt.,
c) zielony – szkło, w ilości do 4 szt.
7. Odbiór odpadów, pełnych pojemników, powinien odbywać się co 14 dni kalendarzowe, w dni robocze w godzinach 7.00 – 14.00, a w szczególnych przypadkach do 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego.
8. Wszystkie odbiory odpadów miał potwierdzać pracownik Zamawiającego oraz obecny przy odbiorze przedstawiciel Wykonawcy na Protokole odbioru/wykonania usługi.
9. Wykonawca zobowiązał się na własny koszt podstawić, wymienić i opróżnić kontenery.
10. Zamawiający wymagał, aby wszystkie kontenery były oznakowane w logo firmy Wykonawcy, opisane rodzajem odpadu dla jakiego są przeznaczone oraz w kolorach szczegółowo określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chynów.
11. Zamawiający wymagał, aby wszystkie kontenery były czyste i sprawne technicznie.
12. Wykonawca zobowiązany był świadczyć usługę własnym transportem.
13. W przypadku składowania odpadów na wysypisku Wykonawca zobowiązany był opłacić tą usługę z własnych środków finansowych.
14. Wykonawca w przypadku odpadów podlegających ewidencji, zobowiązany był do potwierdzenia ich wywozu w terminie zgodnie z odrębnymi przepisami na Karcie Przekazania Odpadów w Bazie Danych Odpadów (BDO).
15. Zamawiający zastrzegał sobie możliwość zmiany proporcji ilości odpadów zmieszanych do ilości odpadów segregowanych i innych w zakresie segregacji zgłoszonej w umowie oraz w granicach wartości brutto zamówienia określonego w umowie.
16. Zamawiający zastrzegał sobie możliwość zmiany proporcji ilości pojemników na odpady zmieszane do ilości pojemników na odpady segregowane.
17. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
18. W nawiązaniu do art. 455 ust. 1 ustawy strony miały prawo do zmiany treści umowy:
1) Zamawiający zastrzegał sobie prawo jednostronnego wydłużenia okresu realizacji umowy do 90 dni po terminie określonym w umowie, w ramach określonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy;
2) Zamawiający zastrzegał sobie możliwość rozszerzenia przedmiotu umowy o odbiór innych rodzajów odpadów niż wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie zgodnym z zezwoleniami jakie posiada Wykonawca – w ramach łącznego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy, według bieżącego cennika Wykonawcy (np. gabaryty, kwaterunek, gruz, zużyta odzież, wykładziny, itp.).
19. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, w związku ze specyfiką funkcjonowania jednostki i możliwością zmniejszenia się liczby stanu zakwaterowanych, zastrzegał sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia bez konsekwencji finansowych i prawnych. Minimalne wynagrodzenie dla Wykonawcy w takim przypadku wynosiło: 39 528,00 złotych brutto (w tym w 2025 r. – 13 176,00 zł brutto).
20. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
21. Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 września 2025 r. do dnia 31 sierpnia 2026 r.
22. Zamawiający zastrzegał sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
23. Miejsce wykonania zamówienia: Zakład Kynologii Policyjnej w Sułkowicach, ul. Ogrodowa 39, 05-650 Chynów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74779,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74779,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74779,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarper Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230950562

7.3.3) Ulica: al. Krakowska 108 A

7.3.4) Miejscowość: Kolonia Warszawska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-552

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74779,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.