eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceUsługę gastronomiczną w dniu 04.09.2023 r. podczas XX Konferencji Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę gastronomiczną w dniu 04.09.2023 r. podczas
XX Konferencji Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługę gastronomiczną w dniu 04.09.2023 r. podczas
XX Konferencji Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b406910d-2d1b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00313530/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa gastronomiczna w dniu 04.09.2023 r. podczas XX Konferencji Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.60.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3878,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę gastronomiczną polegającą na dostarczeniu, podaniu wyżywienia dla 35 osób i bufetu kawowego dla 35 osób wraz z obsługą kelnerską przy serwowaniu posiłków podczas świadczenia usługi gastronomicznej w dniu 4 września 2023 r. w Uniwersytecie Przyrodniczo - Humanistycznym w Siedlcach ul. Żytnia 39 (budynek Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych). Wykonawca zapewnia porcelanową zastawę stołową, szkło, sztućce, nakrycie i dekorację stołów oraz obsługę kelnerską.
1) BUFET KAWOWY
- Planowana liczba osób: 35;
- Termin realizacji : 04.09.2023 r. w godzinach od 09:30 do 15:00;
- Miejsce realizacji: budynek Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych ;
- Serwis kawowy (kawa z ekspresu ciśnieniowego, warnik z gorącą wodą, herbaty zwykłe i smakowe, kawa mielona, kawa rozpuszczalna, dodatki typu: cukier, cytryna, mleko do kawy);
- woda gazowana/niegazowana;
- soki owocowe (różne rodzaje);
- ciasteczka deserowe;
- trzy gatunki ciasta podane w papilotkach (sernik, szarlotka, krówka) - 3 szt./os.
2) OBIAD
- Forma: obiad serwowany (zupa: rosół 35 porcji, danie do wyboru - pierś kurczaka w sosie ziołowym (180 gram/osobę) z ziemniakami opiekanymi lub ryżem (150 gram/osobę) oraz bukietem surówek (150 gram/osobę); pierogi z ziemniakami, Napój (kompot/sok) - 250 ml/osobę);
- Planowana liczba osób: 35 (z podziałem na 2 tury po 17 i 18 osób);
- I tura godzina 13:00, II tura godzina 14:00;
- Miejsce realizacji: budynek Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4536 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4536 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Myszka Sklepy Ogrodnicze "DREWUTNIA", "PANDEROSA"

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INGA EWA MYSZKA PANDEROSA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8212218736

7.3.3) Ulica: Garwolińska 53

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4536 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2023-09-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Jedna oferta została złożona przez oferenta będącego jednoosobową działalnością gospodarczą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.