Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00330058/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę gastronomiczną w dniu 04.09.2023 r. podczas
XX Konferencji Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługę gastronomiczną w dniu 04.09.2023 r. podczasXX Konferencji Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b406910d-2d1b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00313530/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa gastronomiczna w dniu 04.09.2023 r. podczas XX Konferencji Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.60.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3878,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę gastronomiczną polegającą na dostarczeniu, podaniu wyżywienia dla 35 osób i bufetu kawowego dla 35 osób wraz z obsługą kelnerską przy serwowaniu posiłków podczas świadczenia usługi gastronomicznej w dniu 4 września 2023 r. w Uniwersytecie Przyrodniczo - Humanistycznym w Siedlcach ul. Żytnia 39 (budynek Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych). Wykonawca zapewnia porcelanową zastawę stołową, szkło, sztućce, nakrycie i dekorację stołów oraz obsługę kelnerską.
1) BUFET KAWOWY
- Planowana liczba osób: 35;
- Termin realizacji : 04.09.2023 r. w godzinach od 09:30 do 15:00;
- Miejsce realizacji: budynek Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych ;
- Serwis kawowy (kawa z ekspresu ciśnieniowego, warnik z gorącą wodą, herbaty zwykłe i smakowe, kawa mielona, kawa rozpuszczalna, dodatki typu: cukier, cytryna, mleko do kawy);
- woda gazowana/niegazowana;
- soki owocowe (różne rodzaje);
- ciasteczka deserowe;
- trzy gatunki ciasta podane w papilotkach (sernik, szarlotka, krówka) - 3 szt./os.
2) OBIAD
- Forma: obiad serwowany (zupa: rosół 35 porcji, danie do wyboru - pierś kurczaka w sosie ziołowym (180 gram/osobę) z ziemniakami opiekanymi lub ryżem (150 gram/osobę) oraz bukietem surówek (150 gram/osobę); pierogi z ziemniakami, Napój (kompot/sok) - 250 ml/osobę);
- Planowana liczba osób: 35 (z podziałem na 2 tury po 17 i 18 osób);
- I tura godzina 13:00, II tura godzina 14:00;
- Miejsce realizacji: budynek Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4536 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4536 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Myszka Sklepy Ogrodnicze "DREWUTNIA", "PANDEROSA"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INGA EWA MYSZKA PANDEROSA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8212218736
7.3.3) Ulica: Garwolińska 53
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PANDEROSA S.C. INGA MYSZKA MARCIN MYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
PANDEROSA S.C. INGA MYSZKA MARCIN MYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4536 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2023-09-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Remont drogi powiatowej nr 3634W na odcinku Wólka Wiśniewska - Myrcha
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa fabrycznie nowego zespołu pojazdów tj. ciągnika siodłowego z naczepą do przeprowadzania egzaminów państwowych na kategorię C+E prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Siedlcach
- Termomodernizacja budynku "B" Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Rawicza w Siedlcach w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Siedlce"
- Dostawa sprzętu serwerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej".
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie umowy ramowej na świadczenie sukcesywnych usług cateringowych dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Przygotowanie oraz dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu z uwzględnieniem diet i kaloryczności
- Usługi zakwaterowania z wyżywieniem członków Chóru Akademickiego Politechniki Warszawskiej w dniach 26.07.-03.08.2025 r
- Świadczenie usługi gastronomicznej podczas Inauguracji roku akademickiego 2025/2026 w dniu 01.10.2025 r.
- 3/ZP/2025/S Świadczenie usług cateringowych w ramach Konferencji International Colloquium on Amphipoda organizowanej przez Uniwersytet Łódzki.
- "Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków jednodaniowych dla dzieci uczęszczających do SP 13 im. A.Fiedlera w Gorzowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2025/2026"
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.