Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00347072/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. na 2023 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PUM Gubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970361280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 36
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swz@pumgubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pumgubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. na 2023 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54f4ed9a-3402-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347072/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 750000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o., ul. Śląska 36, 66-620 Gubin.” Wskazane poniżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii
2. Wspólny Słownik Zamówień:
CPV – 09310000-5 – Elektryczność
3. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1114212,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1225080,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup agregatu prądotwórczego wraz z montażem i uruchomieniem w tutejszym Domu.
- Dostawa energii elektrycznej w 2026 r.
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa energii elektrycznej do Panoptikum - Oddziału Narodowego Instytutu Muzeów w latach 2026 - 2027
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Nadleśnictwa Legnica na 2026 r.
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Legnicy
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





